Masun kasvu ❤

Inanq <3 onko se niin kaikilla että aamusta näkee paremmin sen "todellisen" vaavimasun ja illalla sen turvonneen version?

Jaahas. Törmäsin tänään kaukaiseen sukulaiseen, jota en ole edes montaa kertaa elämässäni tavannut. Mulla oli löysä mekko päällä, ja hän tohti koskea mahaani ja kysyä, että mahtaako täällä olla pikkuinen. Murrr! Kaksi johtopäätöstä: a) maha taitaa olla kasvanut (ja hän ei varmasti tiedä millainen maha mulla oli aiemmin...), b) mahan koskettelijat ovat ärsyttäviä! Erityisesti kun eivät ole mitenkään läheisiä ihmisiä. Miten tämä alkoi jo näin aikaisessa vaiheessa?!

Olin tänään yo-juhlissa. Isosisko ja veljen vaimo kahtovat että onpa meikäläisellä maha kasvanu. Että käry kävi ja nyt vasta 10+3....

Hassua, kun toisilla tulee noita vatsan koskettelijoita ihan ongelmaksi asti. Mä muistan kun ihmettelin tätä jo esikoista odottaessa. Mulla ei tullu ketään tuntematonta tai puolituttua koskaan koskemaan mun mahaan. Joku tosi tuttu työkaveri tais joskus kysyä, että saako mun mahaa kokeilla, mut sekin oli tosiaan ihan tosi tuttu ja kysyi vielä ensin. Oon varmaan niin luotaantyöntävän oloinen, ettei kukaan viitsi/halua tulla koskettelemaan :hilarious:

Metsäläinen mekin oltiin eilen yksissä yo-juhlissa ja ei tätä mahaa saati näitä tissejä enää oikei peitellä vaikka tänää vasta 10+0! :'D

Voi ei mitä ihania masuja täällä! Saisikohan sitä joku päivä itekin laitettua kuvaa :p

Mulle jäi ekasta raskaudesta sellanen muistikuva että juuri läheisemmät ihmiset ja ystävät tajus kysyä voiko mahaa koskea, mutta sitten asiakkaat varsinkin koki ihan sopivaks tulla ovesta sisään ja läntätä kädet mun mahalle. Suunnattoman ärsyttävää! Jopa miehen suku joka muuten on tosi koskettelevaista porukkaa, tajusi olla lääppimättä koko ajan.

Makuulla ollessa vatsalla tuntuu selkeä vauvakumpu, mutta kun nousee ylös, niin sinne se hukkuukin muun massan alle.. :)

Ja noista vatsankoskettelijoista.. Kyllä se raskausvatsa on ihan sitä omaa reviiriä edelleen, kuin ennen raskauttakin. Johan se nyt olis typerää mennä lääppimään toisten vatsoja ihan muuten vaankin.
Vaikka se massu kasvaa, niin ei se tarkoita että sitä saa kuka vaan koskea, ei se ole siinä tyrkyllä vaikka kookas olisikin.
Mulla on kai kerran joku tuttava tullut vatsaa koskemaan joskus aiemmin, mutta sukulaiset ovat sentään kysyneet luvan ensin.

Musta taas tuntuu ihan hassulta, ettei läheiset paijais mahaa... En mäkään vieraitten koskettelua halua, mut oon suorastaan vähän pettynyt, jos läheiset ei halua mun masuasukin kokeilla...

Meillä silti toisaalta ollaan aika läheisiä ja osoitetaan se myös. Esim. äitini halaa minua joka aamu, ollessamme kylässä ja se on ihanaa :)

Ylppäreissäpä olin minäkin. Pistin kuvan faceen, josta vielä takoituksellisesti rajasin mahan pois eli siinä näkyy vain vähän ylävatsaa. Heti tuli kaverilta viesti, että "monennellako viikolla olet?" Että kait ainakin sellaiset hyvät kaverit näkee, jotka tietää missä kuosissa maha on ollut aikaisemmin...

11+3

Onks sulla Neppppsu aikaistunut LA? Ku katoin et ollaa samalla päivällä mut viikkoi sulla on enemmän o_O Mulla nyt on mennyt täällä paljonkin juttuja ohi kun oon niin epäaktiivinen jäsen.. :happy090 Taidampa muuten napata kohtu kuvan röllykästäni ;)

Ihania masuja! Te ootte kaikki niin hoikkia :)

Mulla on aika paljon ylipainoa, mut kai mä kehtaan tänne laittaa :)

Toi missä on raitamekko päällä on otettu nt-ultrapäivänä 13+1, jossa paljastuikin siis 3 päivää isommaksi.

Ja tuo toinen on eilen aamupäivästä 14+2 :)

Liitteet

• 1433689161212.jpg
    1433689161212.jpg
    243.2 KB · Katsottu: 165
  • 1433689191549.jpg
    1433689191549.jpg
    263.9 KB · Katsottu: 166
Oma massuni näyttää lähinnä siltä, että ruoka on tainnut maistua vähän liikaakin.. Ylävatsa on kyllä hyvinkin pyöristynyt, mutta vielä odottelen että tuo venytetty vatsanahka kiristyy hieman, ja alkaisi muutenkin näyttää raskaana olevalta.. Ja mullakin siis ainakin 5kg ylipainoo..
Rv 13+4

Takaisin