Masun kasvu ❤

Tsc sulla on kyllä niin kaunis pienen pieni massu :)

Pikku_m itte ootan esikoista ja oon tasapaksu pötikkä!! Mulla siis myös vatsan yläpuoli pullistunut! Tosin varmaan johtuu siitä kun oon tän painoni kanssa jojoillut niin jotenki vatsanahka tähän ikään mennessä venähtänyt sen verran hurjasti :/ tätä ei enää parin viikon päästä voi piilotella mitenkään! Nyt mennään vasta rv 8+5
 
Tuossa ois mun massusta kuva näin aamulla, illalla se sit onkin kaksinkertanen :'D pitää aina töissäki vaihtaa iltavuorossa ollessa housut kesken työvuoron :'D
 

Liitteet

  • 1432186444142.jpg
    1432186444142.jpg
    35.9 KB · Katsottu: 213
MindiS mulla on vähän samannäkönen rengas tuossa navan korkeudella. Tosin mun pötsi turpoo välillä kyllä paljon pahemman näköseks... Ja mullakin vasta 9+1
 
MindiS pakko sanoo! Mikä ihana pyöreä pylly sulla onkaan :D ❤️
Söpöjä pikku masuja täällä! Mulla on maha myös yks turvonnut pallo, sitten ku on niin hoikka normaalisti niin turha sitä on yrittää piilotella.. Ärsyttää vaan kun itse tietää et se on vaan turvotusta vielä :D
 
Pauliina kiitos, punastuin ihan :D mun pyllyssä on tosissaan muotoja ollu aina :D
Ja todellakin tuo maha on melkonen pallo sit iltapäivästä iltaan asti ja aamulla sit kutistuu taas :D siks varmaan illalla onki tosi hankala olla mitenkää päin ku maha on valtava sillon :'D
 
Mulla samanlainen massu ku mindiksellä. Ja samalla tavalla illalla ihan tuplan näkönen aamuun verrattuna. :D
 
32a501b2375db38eeea173b75e107d52
Mitenhänpäin tää tulee.. Tä on aamulla nappastu kuva ja illalla toi alkaa olla jo ihan eri luokkaa.. Tossa on noita edellisten raskauksien pömppöjä, ei se taia olla vielä oikeesti kasvanu.
Rv12+1 (jee eka kertaa laitan viestin perään viikot :D)
 
Mulla on vatsalihakset nii huonos kunnos että maha vaa roikkuu? :D mut ku jännitän vatsalihakset nii selkeesti on alavatsas jo kumpare ja ku tunnustelee niin kovahan se on, ei oo ihraa :D jos pian nappais kuvan ennen ku menee pyörii unettomuuttaan sänkyyn :) rv 10+1. Täällä on niin ihania vaavimasuja jo teillä :Heartred
 
Siis miten teillä näkyy noin selkeesti? Mulla pömpöttää vaan vatsa. Siis vatsa vatsa :) kauhee läskiröllykkä vatsa vaikka oonkin kauhee luikero... viikkoja mulla on 10+5 ja kohtu on niin kallellaan että on varmaan tuolla pyllyreiässä saakka :D voisko se johtua siitä? Ja en minä tunne mitään kovempaa kohtaa alavatsalla. :sad001 kyllä se siellä on kun ultrassa oon käynyt :D
töissä kyllä sanoi työkaveri että mä katoinkin että oot raskaana kun toiselle kerroin että yöllä alko tehä mieli cornflakeseja :) että mahas pömpöttää. Se on vaan vatsalihakseton vararengas, ei muuta mun mielestä. Ehkä se isompi on kuin ennen mutta saan sen pois kun ryhdistäydyn. Siis kun vedän vatsaa sisään...
 
Kai se on niin yksilöllistä ja riippuu niin kaikesta, mutta epäilen kyl et tuo mun kuvani on enemmän löysää roikkuvaa lihasta ku itse vauvamassua :'D
 
Mä oon kans kyllä ihmetelly tota, että miten osalla teistä näkyy jo niin selkee vauvamasu! :O
Jos mä ottaisin nyt kuvan omastani, niin siinä tursuais vaan ylimääräset kilot ja ennestään venynyt vatsanahka :D
 
Kylläpä olette hoikkia ja kiinteä mahasia :wideyed: oma maha kahden jäljiltä löysä ja arpinen :/
 
Takaisin
Top