Masun kasvu ❤

Tuleekohan kuva ees oikein päin... Joo, ei tässä röllykässä mitään näy, kunhan otin vertailukuvan myöhempää varten. Tosin mahaa ei saa vedettyä sisään ja toi ylämaha ei oo ennen ollu noin turvoksissa. Mutta vauvamahasta ei todellakaan ole kyse...
e13ef45937aa24174358a09898468a4d
 
Voi itku, oon kateellinen :/ itellä ei oo kyllä toivookaan vielä vauvamasun näkymisestä, oon vielä vaan yks pullamössömaha..
Mutta toisaalta, mua ei oo kyllä pituudellakaan pilattu, joten sen tietää taas millanen ryhävalas oon viimesillä viikoilla :D
 
Lilminni täällä ihan sama fiilis eli toinen tappijalkanen ryhävalas :'D tiiä näkyykö mulla raskausmaha missää vaiheessa vai jäänkö tämmöseks balleroks :'D
 
Luulisin että mulla alkaa se varsinainen vauvamasu näkyä ehkä parin viikon päästä.
Mulla on ennen raskautta ollu lievää ylipainoo n. 5-7kiloo, eli nyt taas keräillään lisää kiloja. Onneks saan jotenkin hillittyä syömistäni :)
Ja kahdessa edellisessä raskaudessa oon ollu semmonen tankki, että oksat pois :D ihme ettei selkä oo katkennut sillon..
 
Mulla on tänään ollu ihan pallo olo! Joko masu pompahti kunnolla ulos yhdessä yössä tai sit on ihan älyttömät turvotukset... Musta ainaki näki tänään kauas, että oon raskaana :D totesin tänään myös, ettei mee omista vaatteista enää ku kahdet housut ja kahdet shortsit jalkaan... :D

Ja tänään VASTA 10+3
 
Sulla on pauliina kyllä ihan valtava maha viikkoihin nähden :P montako siellä oikein asustaa? :D
 
Voi ihana mikä vaavimasu, Pauliina! En kestä! Tulispa pian itellekin :)
 
Hii ihana masuja täällä taas! ^^ mustakin huomas tänää kylällä varmasti että olin raskaana ja näin kylä reissun aikana 2 muutakin odottajaa :) pieni mammakylä :)
 
Takaisin
Top