Masun kasvu ❤

Voi veljet, miten joillakin voi jo nyt näkyä raskaus! Mä saan tämän röllykkämahan kanssa odotella varmaan syksyyn, ennenku mitään näkyy :laughing002

Täällä kans yks röllykkä.. :P miettiny kans et millonkahan se vauvamasu alkaa näkyy.. :D toki jonkunlaista "kiinteytymistä" on havaittavissa.. nyt 8+3

Ihana meillä joulukuisillako on tämmönenki sivusto! Onpas täällä ihania massuja jo! Ittellä ei taia olla ku vaa turvotusta ja ihraa :'D en kehtaa siis vielä kuvailla ees sitä tänne.
7+4

Wildside ehkä meillä sit ottaa massut kunnon kasvupyrähdyksen vähä myöhemmässä vaiheessa ;)

Esikoista odottaessa maha rupeaa kasvamaan myös paljo hitaammin mitä sit kun on jo lapsi/lapsia :) Mulla ainakin aamulla jo nyt vähän pömpöttää mutta esikoisesta alkoi vasta 12+ viikon jälkeen näkymään. Iltasin turvotuskin näyttää nyt kun olis jo rv20 :D

8+6

Suviii niinhän se taitaa olla että ne joilla kohtu jo kerran kasvanut niin toisessa venähtää nopesti uudelleen :)

Mulla on ensimmäinen että ei nyt jo näkyvä maha voi sillä selittyä että on jo kertaalleen kasvanu kohtu :-D epäilen vähän että kohtu on etukenossa niin sanotusti.. Ja sen päälle on hyvät turvotukset B-)

Täällä toinen tulossa :) itellä ollu jo viikolta 4+2 eteenpäin ihan jäätävät iltaturvotukset :D

Mullakin maha kasvanut jo aika selvästi, vaikka eka raskaus ja viikkoja 10+6. Löysien paitojen linjalla on pitänyt mennä, ettei jää kiinni. Normaalisti mulla ei ole minkäänlaista pömpöttävää vatsaa.

Ihania masuja! Mulla alko tänään jo jotain näkyä turvotuksen lisäksi ja työkaverien katseista päätellen joku muukin taisi huomata :D

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1431524242.283457.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1431524242.283457.jpg
    72.7 KB · Katsottu: 192
Ihania masuja teillä! <3
Täällä jäätävä turvotus, mutta ehkä siinä jo jotain näkyykin :)
Rv 10+3
(Sekoilen tämän foorumin kanssa taas, joten älkää välittäkö kun viestit poistuu ja tulee uudestaan) :D

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1431530477.067028.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1431530477.067028.jpg
    60.2 KB · Katsottu: 208
Muokattu viimeksi:
Juu kyllä tässä kolme päivää ummella olleena on tuo maha aika kivikova turvonnut pallo. Huh huh! Otin juuri dropin psylliumia, maitohappobakteeria ja magnesiumia. Vettä päälle. Normaalisti olen juonut tosi paljon vettä päivässä, etenkin työpäivän aikana, mutta nyt se vedenjuontikin on etonut. Psylliumijauheen olen sekoittanut veteen eikä aikaisemmin ongelmia sen hörppäämisessä ole ollut, mutta nyt parilla viime kerralla on kyllä meinannut palautuksena tulla heti yhdestä kulauksesta... Mehun seassa ehkä vähän siedettävämpää... Olishan se hyvä, jos jollakin konstin saisin kakan kulkeen taas!

Voi mitä masuja täällä jo on!! :)
Mulla ei vielä toivookaan vauvamasun näkymisestä, ylimääräset kilot ja jo pari kertaa venytetty vatsanahka tossa roikkuu :D
Mutta kaippa se mullakin alkaa muutaman viikon päästä näkyä..
Tänään rv 11+0

77c8cfb72eab418eff2f91ee0e82f6f9

Kyllä siihen vaan joku kumpu alkaa kasvaa ^_^ Tässä rv 12+0

Voi järkky, mun maha on jo nyt ihan hillittömän kokoinen o_O turvotusta se varmaan lähinnä on kun viikkoja vasta 9 ja lisäksi vatsan yläosakin pullistunu. Mulla on vatsa nyt saman kokoinen kuin oli ekan raskauden puolivälissä. Kauhistelin miehelle, että jos tämä antaa jotain osviittaa mahan kasvukäyrästä, niin mullahan on aivan jäätävän kokoinen rantapallo sitten loppuvaiheessa, kun ekassa raskaudessakin vatsa oli lopussa hirveän iso, johtuen varmaan paljosta lapsivedestä. Muistan kun menin synnytysvalmennukseen, niin muut äidit kyseli, että odotanko kaksosia tai että onko montakin viikkoa yli lasketun ajan. Silloin taisi olla vielä kuukausi jäljellä, niin olivat muut mammat ihmeissään.

Takaisin