Masun kasvu ♡

Mimoza

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tänne halukkaat vois pistää kuvia tai kertoo miten se keho muuttuu :) itellä turvotusta ja pieni pallukka tuntuu alavatsalla ♡ housut jo rupee puristaa ja äitiyshousutkin tuli hankittua.


Mistä hankitte äitiysvaatteenne,jos käytätte?
 
Esikoisesta maha tuli näkyviin joskus rv20 paikkeilla, mutta nyt 13+0 pitää käyttää jo äitiysfarkkuja :D

Babybelt on tosi kätevä, voi käyttää omia farkkuja tosi pitkälle :)
 
Noita babybelttejä saa eBaysta aika edullisesti, tilasin sieltä itselleni myös muutaman Bola-korun :Heartpink. Miulla on kahdet äitiyspöksyt käytössä, merkiltään Mamalicious, ostin alennusmyynnistä niin oli tosi edulliset. Paidoista käytän ihan mitä kaapista löytyy. Kirpparilta ajattelin ostaa imetyspaitoja jos tulee vastaan :love2.
 
Hei tuo Bola koru pitää itekki hankkia! Joo Hennesillä oli niiiiiiiin ihanat revityt mammafarkut, mitkä kyllä käyn ostamassa!
 
Laittakaahan jo niitä kuvia, pliis! :grin Ylipainon takia en usko pääseväni nauttimaan oman kauniin raskausmahan kasvusta, joten käyn sitä läpi teidän kauttanne. :)
 
Bola oli ihana niin kauan kun se pysyi mahan päällä, kun maha kasvoi se kierähti aina taakse ja mulla meni hermot :D
 
Ite kaivoin äitiysfarkut kaapista suosiolla jo rv 13. Nyt 17+1 ja farkun nappi painaa mahaan niin ettei laajentimellakaan enää onnistu. Ite oon netistä tilaillut joitain pöksyjä ja paitoja. Dorthy perkings esim. myy äippävaatteita myös meille, joilla tota masua on muutenkin. Täytyy varmaan vielä jotkut housut hommata kun viimeksi loppuraskaus osui kesään ja nyt taas kevääseen niin ei voi ihan samoissa shortseissa hillua, vaikka toukokuussa ehkä mieli tekisikin :)
Ja näköjään olin rähvinyt itseni väärän kuukauden puolelle kaiken lisäksi...
 
Mie sain tuon bola-korun mieheltä joululahjaksi ku vihjasin että sellainen olis kiva. Yhdessä sit vielä vähä katottiin että mitä en ainakaan halua.. Haluis vaan alkaa käyttää jo sitä vaikkei siitä vielä hyötyä ole eikä mahaa ole.
Saa nähdä missä vaiheessa sellasta alkaa edes tulemaan kun tuota etureppua on vähä jo muutenkin. Varsinkin turvotuspäivinä ei raskaanakin oli sellainen kunnon vauvamahan näköinen että..
 
DKsPmu
tämmönen 12+6 :)
 
mikö bola koru??:rolleyes: joo maha näkyvissä hieman :) yritän nii oitkälle ku mahd ilman mammapöksyjä mutta heti ostan ku tarve vaatii:)
 
Sellanen helisevä tiuku-koru. Käytin viime raskaudessa, mut eipä tuo vauva sitä tunnistanut synnyttyään. :D Nyt en pidä sitä, ku repis sitä mun kaulasta ja söis sitä, minkä kerkeis...
 
Juu 12+6 :) mulla näky esikoisestakin aikasin! kohtu taakse päin kallellaan vielä kaiken kukkuraks, tällöinhän pitäs maha näkyä myöhemmin! napa myös melkeen littee jo:eek:
 
Mulla alko turvotus(varsinkin ruokailujen jäkkeen) olemaan jo kuukaus sitten niin paha, että oli pakko siirtyä käyttämään mammaleggareita. Nyt jo iltapäivästä/illasta sen näköinen, kun olisi viimesellä kolmanneksella, viikkoja siis 13+5. Kiva kun vielä "säästin" työkavereille kertomisen lomanjälkeiseen aikaan, vaikka esimiehelle kerroin juuri ennen vajaan 3vkon lomaa. Katotaan pääsenkö edes kertomiseen asti ensi viikolla ennenkuin paljastun :D
 
Takaisin
Top