Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä just vessan peilin edessä havahduin että herranjestas mikä pallo. Täytyy huomenna napata teille kuva.. Ihme ettei kukaan ole udellu pallon syytä :D

Eilen miespuolinen kollega huudahti pilke silmäkulmassa "Oletpas sä lihonut!" :D Ilmeisesti tämä siis on jo ihan päivänselvää, sillä miehet varsinkin tuntuu olevan tosi varovaisia kommentoimaan mahaa millään lailla.

Multa kysy esimies eilen suoraan, että Ootko sä raskaana. Mä nauroin ja sanoin, että en. Hiukka meni noloks :D Mä siis hiukan inhottavasti hain töitä tammikuussa, eikä tarkoituksenakaan ollut olla kun suunnilleen tähän maaliskuun alkuun saakka.

Mullakin alkaa olla vaikea peitellä, vaikkei kovin iso vielä oo. Paha kun vielä vähän aikaa haluisin yrittää löytää töitä.

Painoakin oli yhtäkkiä tullut viisi kiloa. Parissa viikossa monta kiloa lisää, ku ekaan neuvolalääkäriin ei ollut tullut ku kilo. Oon kyllä syönytkin enemmän ku koko ajan nälkä. Nyt vähän mietityttää, että onko hirveen paha, ku ihan parissa viikossa tullut. Oon kyllä pitkä ihminen, ettei toi viisi kiloa vielä kai hirveesti ole. Nyt oon viikolla 19. Paljon teillä muilla on tullut painoa?

Ei mulla kyllä teidän mahoja kuvailleiden mahoihin verrattuna oo mitään raskausmahaa vielä. Teillä on hienot mahat. :)Kyllähän tän näkee, jos mut tuntee, mutten oo varma näkeekö, jos ei tunne. Saattaa vielä näyttää siltä, että pullaa on tullut tytön vähän liikaa syötyä.

20+1 :Heartred
Vajaa viikko rakenneultraan!! :love7
Painoa ei oo tullu lisää yhtää, vähä tippunu, alkaa jo ihmetyttää ku esikoisen aikaa oli kyl jo muutama kilo tullu näillä viikoilla... :o
Pitää nauttia ku kerrankii on tilanne et voi syödä iha mitä huvittaa eikä näy vaa'an lukemassa..:wink

2015-02-27 16.08.35.jpg

Mulla on tullut kiloja jo 9!! Meni vähän överiksi syöminen kylpyläreissulla viime viikolla; aamupalabuffettia, pizzeriaa, mäkkiä, sipsiä, dippiä.. hohhoijaa :wacky: Arvashan tuon että viisari värähtää. Rv 21+4!

Täälläkin masu kasvanu jo kovasti, mut painoo ei mulle oo tullu juurikaan. Ei kyllä esikoisenkaan kohdalla tainnu tulla tässä puolivälissä vielä hirmusemmin painoa. Helpommin varmaan painokin nousis jos vois vaan mässäillä kaikkea namia mitä mieli tekee. :D Ei vaan vatsa tykkäis, pöh.

Kyfi6922930 on kyl kokoo jo! :)

Eilinen aamumasu mallia 18+5, meilläkin toinen.. Esikoisesta maha kasvoi ihan uskomattomiin mittoihin, kaikki kaverit ja tututkin muistaa mun mahan "ihan jäätävänä", näkyi ihan selkeästi, et poika ei mahtunut juuri piiloon kasvamaan vaan koko 4,5 kiloa roikkui "ilman päällä" :D multa kysyttiin 5vkoa ennen laskettua, et onko jo paljon mennyt yli, ja sairaalatutustumisessa mun maha oli huomattavasti isompi kuin naisella, joka odotti kaksosia, et todellakin se on ruumiinrakenteesta ja "kudoksista" kiinni. Ei tämä ainakaan vielä vaikuta yhtään pienemmäksi jäävän..

image.jpg

Mulle tultiin eilen töissä sanomaan, että ompas sulla kummallisen muotoinen raskausmaha, tollanen kulmikas... Tollanen se nyt sitten on. :D Äiti naurahti, kun kerroin ja sanoi, että "taisi olla vaan kateellinen, kun ei itsellä ole"

Rv 20+4! :)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    608.1 KB · Katsottu: 130
Ei ollu ruususen unta viime yönä, tisseihin sattui jos vähänkään nukku niiden päällä ja jokainen käännös minkä tein joutui tekemään hitaasti ja varmasti ku normaalit käännösliikkeet tuntui pahalta :D

Mul oli kaksosista kulmikas maha.. katon viel joskus jos saan linkitettyy kuvan tänne ;)
Kaunis tuo maha on <3

Takaisin