Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei varmaan olekaan. mut noi on mulle jotain niin järkyttävän kamalaa ja itseinhoa aiheuttavaa että en käy kattoo niitä. tai sillon aluks kävin mut en enä sen kommentin jälkeen. varmaan vähän sama asia kun se että joillekin mahan kasvu on kriisin paikka kun ei ole tottunut. No mä oon aina tykännyt vauvamahasta, mutta kun katon noita kuvia mulle tulee joka kerta ihan hirveen läski olo :(
Noissa on viel 20 viikollakin niin pieni maha että normaalilla paidalla ja housuilla menis ihan hyvin.
JA nyt jo vähän hävettää mun avautuminen aiheesta:oops:
En yleensä kirjoita noin kiivaasti yhtään mistään. No en viitti turhaan poistaakaan,, kirjoitettu mikä kirjoitettu.

Oon itsekin kokenut (ja johonkin keslusteluun täällä siitä kirjoittanut) itseinhoa isontuvan kroppani takia.
Toistaiseks ei oo kukaan päin naamaa tullut sanomaan mitään kovin negatiivista ulkonäöstäni (paitsi jouluna ANOPPI kuiskas että sun maha näkyy jo. No ei näkyny ku olin vaan lihonu!!) ja minäpä olen sen verran röyhkee ihminen että olen päättänyt vastata ihmisille samalla mitalla takasin :D
Mammat on lähes poikkeuksetta "mammutteja", se nyt vaan on fakta ja se pitää hyväksyä :)
Itse pidän mielen virkeänä välttämällä kokovartalopeilejä aamun jälkeen (silloin vatsa on tyhjä ja turvotusta vähemmän niin näkee realistisemman kuvan vauvamahasta) :) Radikaalia mutta välttämätöntä o.O :P

Womb, mun on nyt sanottava kyllä että esikkoa odottavana mulla vähän samoja fiiliksiä ku sulla. :/ käyn noita lueskelemassa ja katselemassa kyllä ja sit ku oma reppu on selvästi jo kasvanu. Vaikka sitä ihraa on ni kyllä tossa jo pinkeyttä alkaa olemaan, ei paljon sisäänvetelyt ym auta ja välil turvottaa niin ihan kunnolla et on ihan pinkeempääki pinkeempänä. Osittain tunnen kauheesti pahaa mieltä siitä että ei se vielä noin iso vois olla ETENKÄÄN ku olen pullukka jo valmiiks. Mutta... ylpeenä sitä nyt yritän kantaa, ku ei tosiaan enää näytä pelkältä pullansyönti mahalta, yritän itselleni toitottaa että ihan sama mitä muut ajattelee. Ei se oo vaa niin helppoa mutta... en vaan osaa selittää tuntemuksiani nyt ihan niinku ne ajattelen.
Laitoin jo tonne salaseen, laitan nyt sit tännekki kuvan.
Tästä eteenpäin, ollaan jokainen ylpeänä tasan sen kokoisia kuin Luoja niin on tarkoittanut ja nautitaan! Sanokoot opukset ja ihanteet mitä. Me ollan uniikkeja jokainen! <3

18+6.

Liitteet

• IMG_20150218_200150.jpg
    IMG_20150218_200150.jpg
    822 KB · Katsottu: 110
Olipas Womb mieheltäsi ajattelematonta :( Varmasti tuntuu kurjalta kaikkien kommentit, mutta tietysti sen, jonka kanssa mahaa pitäisi ihastella tuntuu vielä enemmän.
Tehdäänkö adressi, että teettävät uudet kuvat tuohon kehitykseen, niin että mukailisi myös kehitystä muutamien lisäkilojen kanssa :P ?

Kaunis vauvamaha on Lolamonillakin! Mitä sitte, vaikka siinä onki pehmikkeet edessä, on se vauva silti siellä ja kasvaa :)

Womb, mun on nyt sanottava kyllä että esikkoa odottavana mulla vähän samoja fiiliksiä ku sulla. :/ käyn noita lueskelemassa ja katselemassa kyllä ja sit ku oma reppu on selvästi jo kasvanu. Vaikka sitä ihraa on ni kyllä tossa jo pinkeyttä alkaa olemaan, ei paljon sisäänvetelyt ym auta ja välil turvottaa niin ihan kunnolla et on ihan pinkeempääki pinkeempänä. Osittain tunnen kauheesti pahaa mieltä siitä että ei se vielä noin iso vois olla ETENKÄÄN ku olen pullukka jo valmiiks. Mutta... ylpeenä sitä nyt yritän kantaa, ku ei tosiaan enää näytä pelkältä pullansyönti mahalta, yritän itselleni toitottaa että ihan sama mitä muut ajattelee. Ei se oo vaa niin helppoa mutta... en vaan osaa selittää tuntemuksiani nyt ihan niinku ne ajattelen.
Laitoin jo tonne salaseen, laitan nyt sit tännekki kuvan.
Tästä eteenpäin, ollaan jokainen ylpeänä tasan sen kokoisia kuin Luoja niin on tarkoittanut ja nautitaan! Sanokoot opukset ja ihanteet mitä. Me ollan uniikkeja jokainen! <3

18+6.

vitsi kun ootte ihania <3 mua hävetti mun tuntemukset kun pitäis olla jo tottunut mut sainkin kaikilta sympatiaa, Kiitos, Lainaan kameraa äidiltä ja laitan kuvan sivusta =)

Nousispa tää munki pikkurintsessa täältä, että saisin kanssa tollasen pyöreen soman masun :) Nyt on kunnon tyynymaha ku rentona pönöttää, navan kohalta ihan lättänä :D Että ootte tekin siellä yksiä valittaas liian isosta mahasta, täällä selkä kenossa koitan olla niiiin raskaana ;) Salaa vessassa peilaan mahaa ku ylävatsa vedettynä sisään, katoaa puolet tästä mun ylpeyden aiheesta :DD Shhh...

oon tämmönen tonnikeiju ja aattelin, että mun maha ponkasee näkyviin vasta joskus kolkyt viikolla. :D Mutta tässä sitä ollaan ihasteltu viikko sun toinen ja tyytyväisenä mietin että tiistaina on puol väli!! Mieskin kehaisi sanomaan, että pyöreä kumpu sopii mulle. :D

Joten rv 19+5!

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    397.5 KB · Katsottu: 114
Ehdinpä pitkästä aikaa tännekin, olen ihan pudonnut kärryiltä kaikista keskusteluista, kun tämä ryhmä on niin aktiivinen (ja se on siis hyvä juttu, minä vain olen vähän hidas :grin).

Mulla on kaksosraskauden vuoksi masu ottanut nyt hirveän spurtin, tuntuu, että se kasvaisi oikeasti silmissä :eek: Nyt on tosin vielä kiva vaihe, kun on selvä vauvamasu, mutta kuitenkaan ei ole niin iso, että se erityisemmin haittaisi tekemistä ja olemista. Luin, että vkolla 26-28 kaksosmaha olisi samankokoinen kuin täysiaikainen yksösmaha, voi olla että vapun kieppeillä olenkin jo melkoinen :grin Esikoista odottaessa sf-mitat menivät koko ajan ihan yläkäyrillä, mutta ihan normaalikokoinen lapsi sieltä lopulta syntyi :)

Mulla myös sf-mitta huidellut kaikista yläkäyrän yläpuolella melkeinpä siihen asti, että vauva on laskeutunut. Normaaleja, jopa pieniä nuo on olleet silti (2980g, 3160g ja 3030g)

Womb ja greyjana, ihanat mahat teillä muka "tonnikeijuilla"... :p <3
Kuten aikasemmassa viestissäni sanoin, ollaan ylpeitä näistä meiän palloista, jokainen, myös me pullukat! ;D

Voi kun ihania mahoja teillä <3 hei onko muilla sitten vatsan kasvun lisäksi jo turvotuksia? itselläni on vähän se ongelma että aamuisin on kaunis raskausvatsa mutta illalla kun töistä lähden ei meinaa housut ja takki mennä kiinni ja pohkeitakin talvikengät kummasti kiristää.. vatsa myös ei todellakaan ennen nukkumaanmenoa ole enää sellanen kaunis ja selkeä vaan jokapuolelta vain iso :D

Mulla aamulla naama turvoksissa ja illalla koko roppa :D

Tänää kotiin päästyäni huokasin, että ei tuu enää mitää kohta tän mahan piilottelusta.. Tai mä sitä oo niin piilotellu, mutta alotin siis töissäni tammikuussa enkä sanonut raskaudesta mitään, tarkoituskin olisi lopetella tässä kohtapuoliin (= valehtelin siis, kyllä :D). Mutta enivei kun tauolla istuin baarijakkaralla ni hyvä ku lehtee sain luettuu ku kumartuessa tuntu et maha on eessä.. Ja pyörällä polkiessa tuntuu ku tulis pissat housuun ku nappi painaa, uff.

Ja illalla sitä tosiaan vasta pallona ollaanki, oli ny ns oikee vauvamaha tai ei :D

Tänää oli jotenki "kevyt" päivä, ei oo ollu semmonen turvonnu ja pöhöttyny olo ollenkaa :) vietin kyllä koko päivän yöpaidassa ja kalsareissa ja tohveleissa. Oli kyl semmonen jännä olo ja tänää en oikees ees muistanu olevani raskaana :D tosin, aamulla ku vilkas aamupissillä käydessä peiliin ni sieltä kyllä tuli aika hyvä muistutus ku naamaa kattoi.. :D kamala!

Tänään on 21+0 ja rakenneultrapäivä. Lueskelin tuossa että "haluaako kaikki tunnustella mahaasi". No, ei halua, juuri kukaan ei tajua että mahaa on, jos ei tiedä. Omasta mielestä se on kasvanut hirveästi, mutta ei tästä arvaa jos ei tunne mua. Häissäkin oltiin vkl, eikä kukaan tajunnut, vaikka mun mielestä mulla oli kumpua korostava mekko. Tyrkytettiin vaan skumppaa. Olis kivaa jos raskaus näkyisi muillekin, niin ne ymmärtäisi miksi mun on esim. päästävä istumaan muiden mammojen ja mummojen tapaan...

Takaisin