Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Womb, mun on nyt sanottava kyllä että esikkoa odottavana mulla vähän samoja fiiliksiä ku sulla. :/ käyn noita lueskelemassa ja katselemassa kyllä ja sit ku oma reppu on selvästi jo kasvanu. Vaikka sitä ihraa on ni kyllä tossa jo pinkeyttä alkaa olemaan, ei paljon sisäänvetelyt ym auta ja välil turvottaa niin ihan kunnolla et on ihan pinkeempääki pinkeempänä. Osittain tunnen kauheesti pahaa mieltä siitä että ei se vielä noin iso vois olla ETENKÄÄN ku olen pullukka jo valmiiks. Mutta... ylpeenä sitä nyt yritän kantaa, ku ei tosiaan enää näytä pelkältä pullansyönti mahalta, yritän itselleni toitottaa että ihan sama mitä muut ajattelee. Ei se oo vaa niin helppoa mutta... en vaan osaa selittää tuntemuksiani nyt ihan niinku ne ajattelen.
Laitoin jo tonne salaseen, laitan nyt sit tännekki kuvan.
Tästä eteenpäin, ollaan jokainen ylpeänä tasan sen kokoisia kuin Luoja niin on tarkoittanut ja nautitaan! Sanokoot opukset ja ihanteet mitä. Me ollan uniikkeja jokainen! <3
18+6.