Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitää nyt ottaa asiakseen masun kuvaaminen, mulla on edellisisitäkin vai 1-2 kuvaa/raskaus missä masu näkyy[:(] Kai sitä on aina itse kuvaamassa lapsia, eikä kameran toiselle puolen muka ehdi[;)]

Mulllakin on otettu vaan masusta yks kuva, enkä edes tarkalleen muista koska se otettiin. Joskus puolenvälin tienoilla, ehkä... Enkä sitäkään oo jaksanu tänne viel siirrellä. Pitäis ehkäpä ryhdistäytys asia suhteen. Jotenki tuntuu, et ei tota mahaa nyt vielä edes oo, vaik kyl sitä on[:D]

Mua harmittaa ku mulla ei ole ekasta raskaudestani juurikaan kuvia[8|]. Niiden ottaminen ei nykyisin maksa mitään ja koneella säilyvät kuhan laittaa levykkeelle vielä kopiot. Mut nyt olen kuvannu kahen viikon välein[:D]. Tiedän ainakin et jää itelle muistoja tästä ajasta. Jälkeenpäin se on tosiaan harmittanu enemmän ku niitä kuvia ei ole.

Näyttääpä tuo masu jo isolta vaikka viikkoja on vasta aika vähän.. johtuu kenties noista läskeistä. Näytän siltä kuin olisin jo pitemmällä kuin viikon yli puolen välin [:D]

No alkaahan tänne ilmestyä monien uusia masukuvia[:D].

Mukavan näköistä pömpötystä näyttäisi olevan jo joka suunnalla.[:)] Voi kun osaisi itsekkin vähän retusoida noita kuvia tolleen taiteelisen ihaniksi. Mut eipä taida täältä muunlaisia tulla. Tietty voi välillä vaihtaa kuvauspaikkaa ja valaistusta nii tulis vähä vaihtelua.[;)]. En su vk 26 olis taasen seuraavan kuvan vuoro. Tosin mies alkaa tästä päivästä lähtein viihtyä perustustenteossa talotyömaalla, et en tiä kui kiireessä mun pitää sille kamera lykätä käteen, et kuvaa! [:D]

Apua Tipi miten ihanan pieni massu sulla on?![:D]. Ole onnellinen. Musta ku tuntuu et nyt on taas kasvua tullu viimesen parin viikon aikana ihan hirveesti[&:]. Vkl aikan laitan sitte RV 26 kuvan. Mut tiäkkö Tipi mä taisin olla ekassa raskaudessani saman kokonen näillä viikoilla ku sä olet nyt. Tää toinen on ihan toista maata[:)]. On tää uskomatonta miten suuria eroja masujen koossa voi olla.

Nyt on vihdoin mentävä maate. ihan poikki ollu koko päivän viime yön valvomisesta. Toivottavasti ens yönä ei tartte turhia valvoa. Ja onneksi vkl edessä. Hyvää yötä mammat.

En saanu tuota kuvaa näkymään suoraan foorumille mut näkyypä se tuosta linkistä. :) Eli siis mun tämän aamunen 23 + 2 kuva. Tähän asti oon ihastellu teidän masuja mut päätin sit julkasta omankin. :) ite piti kuvata ku mies töissä.  

http://www.aijaa.com/v.php?i=6108044.jpg

Hieno masu, esikoinen!

Pian ehka itsekin yritan sita kuvaamista - en vaan saa aikaseksi..

Tässä eilisaamun kuvapläjäys..Uusin on siis rv25+4..Onpas maha kasvanut jo jonkin verran..Piti jo vaihtaa kuvauspaita kun ei entinen mahdu päälle..

Juuh[:D]Johan se pullistui munkin napa ja ihan hetkessä kasvoikin ulos[:D][:D][:D]Masunympärysmittakin sen kertoo,nyt 88cm ja poikaa siis odotan

Ihania masuja[:)]
Toisilla vielä niin pienet,
Perjantaina hautajaisten jälkeen,muistotilaisuudessa ihmiset kyllä
killittivät tätä mahan kokoa ja taivastelivat että "vielä koko kesä pitäis oottaa ja nyt noin iso jo"...
Ihan kun en ite tietäis olevani iso....[;)]

Takaisin