Joo, nauttikaa vielä kun voitte :D. Toukokuisista tulin huuteleen, että alkaapi olla aika tuskasta.. Tosin tämän hetkinen valvominen ei ehkä johu vauvasta/mahasta, ei vain uni tule. Jalat kyllä on vähä hermostuneet, mutta ei auttanu ees ylös nostaminen, eikä viitti miestä tähän aikaan herättää hieromaan :D.
Ihania masukuvia tullut uusia! Alkaakin jo monella masut näyttämään todella isoilta. Riitulla ja Lempillä kasvua tullut hurjasti[:D]. Onkos Miun yksiön neliöt mitattu?[;)] Pian mahtuu isonpikin perhe asumaan[:D]. Ja Ginessalla topin väri vaihtuu ja masukki kasvaa[:)].
Seuraava kuva täältä tulee sit viikon kuluttua ku 24 vk tulee täyteen sunnuntaina. Ai nii nythän on jo tiistai. Tää viikko tulee menemäänkin nopeasti.[:)]
Herranjumala... 102 cm sain mitaksi,[&o][:-][&:]
-se on rautaisella mitalla otettu kun pehmyttä ei löytyny...
Niin mitä se on sitten 16 vkon ja 6 pvn perästä....[:-][8|]
Ginessa: Kauhistelen saman laista asiaa, mulla nimittäin navan kohtaa mitattuna 104cm ja viikkoi vähemmän ku sulla.[&:] Taidan olla melko huikeen kokonen kesäl..
Uskaltaiskohan sitä mitata?
Ku muistan et ensimmäisessä raskaudessa viikolla 35 tai sen jälkeen mittasin ja silloin oli ympärys vain 101cm!!! Ja silloinen mies oli ihan täysin möksissään ku sillä oli sama mitta!!![:D][:D]. Ja painoa mulle tuli silloin se 17kg. Mut mun maha oli tosiaan pieni. Jos olis koneella se kuva niin laittaisin mut ku se on vaan vanhanaikasena paperiversiona niin ei pysty. Ja silloinen mieheni oli niin pirun kiinnostunu koko raskaudesta et suostui yhden kerran kuvaamaan mua pelkästään masun takia[:@][:@]. Ja se on silloin viikolla 35!!! Otti kaiikki 2 kuvaa[:@][:'(][:@]. Et ne on ainoat kuvat musta kun odotin poikaa. Äitillä on tosin pari kuvaa sieltä kesältä mis masu näkyy. Mut niitä ei ole kuin pari. Ja poika syntyi lokakuussa, joten ei kesällä vielä ollu hurjaa masua.
Ny otetaan takasin ja kuvataan olan takaa 2 vk:n välein.[:D][:D][:D]
Nykyinen ihana mieheni jää varmasti vyötärön ympäryksessä jo nyt. Jos vähä kehaisisin et sillä on upeinpia vartaloita mitä tiedän[;)]. Kapea vyötärö pyöreällä pyllyllä ja leveät lihaksikkaat hartiat[:)]. Ei mikään bodari kuitenkaan vaan raskaan työn raataja, duunari, joka työllään pitää ittensä kunnossa.
Tasan navan kohdalta 90cm ja pikkusen navan alta mis mulla on korkein kohta 92.5cm. Muistaakseni mun normaali vyötärön ympärys on ollu siinä 80cm luokkaa tai vähän päälle et 10cm olis tullu lisää senttejä[&:]. Ei ihme et mikään ei mene päälle[:D].
Emilia: mulla on kans ihan olematon maha, joten turha siitä on kuviakaan ottaa! Välillä tuntui että maha kasvoi nopeasti varmaan viikossa sellaiseksi pömppikseksi, mutta nyt taas ei ole kasvanut vähään aikaan. Ehkä ihan hyvä vaan jos ei kasva kauhean suureksi!