Masukuvia

aivan ihania kuvia <3
haniböökillä herkkä ja taiteellinen kuva <3 <3 (voi kun itekki sais yhtä upeita kuvia otatettua [8|])
ginessa aina yhtä kaunis ja edustava mami[;)]
illillä viimoinen kuvatus ennen jakautumista, masun pinkeys tosiaan kertoo että korkea aika on jo[;)]
Riitulla kauniin siron näköinen masu, ei uskois masunympärykseksi 115cm[:-]
 
On kyllä tooosi komeita mahoja kaikilla...itsellä tuntui että massu jäi kovin pieneksi, mutta olihan poitsukin pieni...[;)]
 
Tässä tämän hetkinen plussapallotilanne. Eihän se enää kasva näköjään, mutta pakko kai silti ottaa vielä kuvia. eli 37+0[:)]


 
Tämä jäi mun viimeiseksi masukuvaksi.Tiedostossa lukee että viimeistä aamua raskaana ikinä....
Jotenkin kova työstäminen tässä....


 
Haniböökin kuva kyllä kerrassaan hurmaava[:)]
Ja monta monta ihanaa masua,kaikilla[:)]
 
kyllä puskee vähän turhankin paljon toi maha eteen! Ukko on opettanut koiralle, että kun kysyy että "missä pallo?" niin koira tulee mun luokse. paskiaiset [:D]

Pomppulinna tosiaan, onneks vähän rauhottunut tuo otus tuolla mahassa nyt parin päivän aikana. Jospa pomppulinna käynyt jo niin tylsäks että lapsokainen jo suunnittelisi pois tulemista....(sopii toivoa) [:D]
 
lemppi mulla on samanlainen pallo täällä[:D] ajattelin että voisin alkaa käyttää sitä vaikka tarjottimena telkkaria katellessa, ulkonee niin sopivasti että kyllä siinä varmaan lasi pysyis pystyssä ja syötävät sais hyvin aseteltua - pitääkin koittaa [:D]
 
toimii Pitu todennnäkösesti siihen asti kunnes masuasukki päättää potkasta tai venytellä.. [;)]
 
Riitun kollaasi on aivan ihana! Kaiholla muistelen omaa isoa mahaani ja raskausaikaa [:(] Miten sitä voikin olla ikävä vaikka loppupeleissä oli aika tukalat oltavat [:D]

Lempillähän on melko mainion näköinen pallo, ihana!
 
jostain syystä mä en ole ainakaan vielä  yhtään kateellinen noista kummuista[;)]. Tekis mieli laittaa vielä yks kuva ku tasan kuukausi synnytyksestä ens viikolla. Ei vielä iha littana mut ah niin kevyt[:D][:D].

Eli koittakaahn jaksella masujenne kanssa. ne on ihania ja kauniita mut one vähä raskaitakin. Tosin niihin tulee teille kaikille pikainen helpotus ihan näillä viikoilla[;)].
 
mitä?! onko eemi sun synnytyksestä oikeasti jo kohta kuukausi! hitto että aika menee nopeesti...[&:]
 
Jep! Pitu totta se on; Ei sitä itekkään uskois. Ja ite asiassa sehän on jo sunnuntaina se 22 pvä. Pitääköhän viettää synttärit[;)].

ja Mihin ihmeeseen tää aika on menny? Päivät kuluu ihan siivillä. Ja toisaalta aika paljon toistavat itseään täällä kotona ollessa. Nii ei läheskään aina edes tiedä mikä viikonpäivä on menossa[8|]. No nyt onneksi toi pojan koulu on tullut tätäh niin on pakko vähän pysyä mukana päivissä et osaa laittaa sen oikeaan aikaan kouluun.
 
Takaisin
Top