Masukuvia

Voi kiitos Hellu :) Monennella raskausviikolla olet? Eiköhän sinunkin vatsasi pian ala kasvaa! :) Kaikilla kasvaa aina niin erivauhtia:)
 
Mulla on nyt 8+3, kaksoset tulossa. Mutta toi on totta, että raskaudet on hyvin erilaisia, toisilla masu kasvaa aiemmin ja toisilla myöhemmin :)
 
Neuvolassa se täti sano mulle että toisen kanssa tulee maha näkyviin paljon aikasemmin. Saas nähdä. :D
 
Mulla on jo masua jonkin verran, mutta luulisin, että vaan turvotusta. Töissä saa kyllä tarkkaan valita vaatteet, koska aika reippaasta turvotuksesta kyse. Mulla on aikaisemmissa raskauksissakin ollut pahin turvotus 9-11 viikot, sitten taas laskenut. Muutaman viikon päästä toivottavasti jo muutakin :D
 
9+3. Ihan kuin pahin turvotus olisi hävinnyt, tai sitten olen vain jo tottunut siihen... :D Kuvassa yritin kaikin voimin vetää vatsaa sisään, mutta jokin siellä ottaa vastaan... :p
 
f6a7f2a25540a70ecbbd43f884580393
 
(Olin lähettävinäni kuvan jo viestin yhteydessä, mutta eipä se näemmä tullutkaan mukaan...)
 
Huh, mikä turvotus! Tuota voi jo olla vaikeaa piilotella! :eek:

Onneks työpaidat on löysiä ja talvitakissa tilaa. :D ja salilla paidat myös löysiä. Ja iltaa kohden tuo aina laskee. Mulla on jalat käyny nyt myös turpoamaan, iltaisin on sukista jo kauhet jäljet nilkoissa..
 
Neuvolassa se täti sano mulle että toisen kanssa tulee maha näkyviin paljon aikasemmin. Saas nähdä. :D

Joo, sitä odotellessa... jännä nähdä milloin pullahtaa:grin
 
Mulla kolmas lapsi tulossa, vkoja 12+5 ja masu kyllä tullut sen verran esille että ei tätä enää piilotella :) Jännittää palata huomenna pitkän saikun jälkeen töihin kun vain muutama tietää raskaudesta... Kukahan kehtaa ensimmäisenä tulla kysymään missä mennään :D
 
Aloin taas ottaan masukuvia rv 13, meinaan joka viikko ottaa sivuprofiilikuvan ja seurata miten pötsi kasvaa. Voi myös verrata edellisraskauteen koska silloinkin otin kuvat rv 40 asti. :)
 
oi oi :) Vko päästä ku tulee rv 12+0 täyteen meinataan ottaa ekat kuvat ja kuvailla sit joka vko :Heartred Iltaisin on välillä kunnon pötsi mut nyt hän on kyllä alkanut näkymään jo aamuisinkin :D (rv 11+0) Onneks oon tuulipukukansalainen ni sinne tuulihousuihin uppoo vähän isompikin pötsi :DD
 
Takaisin
Top