Masukuvia

Miä niin ootan et pääsee tätä mahaa sanomaan muuksi kuin turvotukseks :D ja kuvailemaan jajaja :cool:
 
Minä myös! :happy:
Iltaisin turvotus jäätävää.. Kuin olisi pidemmälläkin.
 
Mul ei oikee huomaa mitään :D tuntuu kyllä et sisäpuolella on jotain ylimääräistä turvotusta mut mul nyt on muutenki vähä löysää tossa vatsan kohdalla. Otin kyllä kuvan lähtötilanteesta mut en kehtaa laittaa :'D laitan sit ku olis edes vähän muutaki ku löllönahkaa.
 
Miekin otin jo lähtötilanteesta kuvan itseni "iloksi" kun ei näy muuta kuin perus pullataikinani :D Varmaan sitten myöhemmin tehtävä sama et joka kerta kun viikot poksuu, niin ottaa kuvan, kuten edellisessä raskaudessa. Niitä on kiva ollut myöhemmin katsella mahan kasvamista viikko viikolta :)
 
Ihana katsella niitä raskausmasu kuvia! Tänne vaan sitten myös :Heartred :)

Jännittää kuinkakohan aikaisin masu alkaa näkyä nyt kakkosesta.. esikoisesta tuli vasta kunnolla esiin rv 25.
 
Mietin myös milloin tää alkaa näkyä.. Esikoisesta olisin menny lihonneesta vielä +25 viikoilla :D
 
Täälläkin on kyllä jo turvotusta kuin olisi paljon pidemmälläkin... [emoji21] Mahtaa siis mennä aika pitkälle ennen kuin mitään oikeasti näkyy, mikäli tällä kertaa edes kasvaa 7-viikkoa pidemmälle...
 
Aina tuun innoissani kattoo, että no nyt joku on pistäny masukuvia mutta aina joudun pettymään. :grin
 
Mulla alko ekan kohalla masu näkyä selvästi rv 14. Nyt ei oo ollu yhtään turvotusta ja välilä jo mietityttää, et onks tää ees totta.
 
Kuin usein meinasitte kuvailla mahojanne?
Mä varmaa yritän muistaa ottaa kuvat samoilla viikoilla ko esikoisestaki ni kiva niitäki keskenää verrata. Pojasta maha alko näkyä kunnolla tyylii vasta puolen välin tienoilla.
 
tiuhtimus, Luulen että joka viikko tulee napsittua! Kuten esikoisestakin ja ajattelin aloittaa jo ensi viikolla 6+0. :)
Muistan että esikoisesta kuvailin ahkeraan, mutta loppua kohden unohtui joka viikko kuvata. Esikoisesta masu tuli kunnolla esiin rv 25. Nyt mulla on jo pieni pötsi, turvotusta varmaankin mutta kyllä sen näkee. :hilarious:
 
Ajattelin alotella rv 15 niin kuin esikoisestakin :)
 
Mietin kanssa että pitäiskö ottaa lähtötilanteesta kuva, että on sitten mihin vertailla, mut toisaalta ei huvita tätä löllykkää ikuistaa. :D Muuten meinaan varmaan alkaa kuvailla mahaa sit kun alkaa näkymään ja silloin kun siltä vaan tuntuu että tekee mieli ottaa kuva.
 
Mullakin on sellainen kunnon turvotuspallo :D Tosi kiva, kun olis tarkoituksena vielä salaisuutena pitää koko raskaus ja turvotus saa näyttämään kuin olisi paljon pitemmälläkin. Onneks on vähän ylimääräisiä kiloja niin kukaan ei kehtaa kysyä mitään.
 
Briala mä nappasin kuvan lähtötilaneesta just enne menkkoja, nyt ei enää ois mitää järkeä ko pientä turvotusta jo aina aamusti asti :p
 
Korkkaan tämän ketjun!

Masukuva 6+2, eli toissa iltainen.

Eilen illalla turvotus oli jo melkoinen, mammiksista jäi painaumat. :grin
Mies tokaisi vain ohoh, no jopas se on kasvanut. Olen siis muutoin tosi hoikka, joten tätä on aivan mahdoton peitellä.
Eikä masua voi mitenkään vetää sisään päin kun on niin pinkeä.
 

Liitteet

  • 20170214_211913.png
    20170214_211913.png
    428.1 KB · Katsottu: 230
Jeee Miitu! :grin Ihana masu sulla jo :happy: Äsken kanssa kattelin et onpa turvonnu olo. Heti kun söi jotain vehnätuotteita ni turpos, ku pullataikina konsanaan! Taidan pysyä suosiolla gluteenittomissa vaikka mulla ei keliakiaa olekkaan todettu.
 
Sanmarie, itse olen pohtinut jo pitkään että pitäisi käydä tutkituttamassa keliakia koska kaikki viljatuotteet, leipä, pasta, pulla yms yms turvottaa ihan hulluna, näytän aina kun olisin pidemmälläkin raskaana iltaa kohden. Vaihdoin gluteiinittomiin tuotteisiin pari kuukautta sitten ja turvotus hävisi! Sulla siis sama homma? :wideyed:
 
Keliakia ja viljayliherkkyys ovat sitten eri asia. Samaten jos on gluteiiniherkkä. Minulta on otettu tuo vilja yliherkkyys. Turpoan myös viljoista ja saan masuvaivaa. Keliakiaa mulla ei ole. Viljayliherkkyys on siis todella yleistä, eivätkä vaaleat viljat välttämättä olekkaan niin hyvästä keholle. Itsekin yritän välttää jos mahdollista. :)
 
Takaisin
Top