Masukuvia

Mä en pysty syömää leipää vieläkään oike ollenkaa just sen turvotuksen takii ja ai että ku tekee mieli paahdettuu juustopaahtista oivariinilla!! Kuola vaan valuu!
 
Mulla on kans tollanen massu ku sulla Mandah. Nyt kun tuli lämpimät kelitkin niin milläs sitä peittelee. Ei millään. Ultra on vasta 17. pv ja siihen saakka tykkäisin salailla. Ja vaatteita ei oikein ole. Pitäis ostaa jotkut kivat housut mutta senkin ajattelin tehdä vasta ultran jälkeen. Nyt on siis äitiyskortin mukaan 10+2 mutta ultrassa sitten selviää totuus :)
 
Mun piti vasta ultran jälkeen laittaa kuvia mutta täytyy nyt jollekin päivitellä tota möhöä :wink 11+2 toistaiseksi, torstaina varmistuu :) Mulla myös vaikeuksia löytää vaatetta jossa ei heti paljastuisi. Normaalisti olen aika hoikka, mitä nyt maha on edellisen raskauden jäljiltä pehmeä löllö :wink
 

Liitteet

  • WP_20140713_004 (1) (1).jpg
    WP_20140713_004 (1) (1).jpg
    170.7 KB · Katsottu: 225
Anna k. onpa mahtava pyöreys jo :D täällä kans iha hirvee turvotus ollu jo viikosta 4+ ei puhettakaa että omat farkut mahtuis eikä salaaminen oo onnistunu vaikka kui yrittäny peitellä :D mamma vaatteet kunniaan :D

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Vau, mitkä vatsat Mandah ja Anna K.! Eipä noita käy paljon peittelemään..

Miullakin turvottaa kamalasti, mutta saan vielä luonnollisesti jotenkuten vaatteilla peitettyä. Silti on hirvittäny miten jo näin aikaisin turvottaa niin ku ois paljon pidemmällä. Housut menee kiinni, mutta puristaa ja on jossain kohtaa päivää epämiellyttävät. Oon hoikka, mutta onneks oon muutenkin käyttäny vähän löysempiä paitoja. Paitsi urheiluvaatteet on kaikki just passeleita ja treeneihin on näillä helteillä vaikea pukeutua, ettei herätä vääränlaista huomiota. Miul on kuukautisista laskettuna nyt 9+4.
 
11+2. Koitan jännittää vatsalihaksia ja vetää mahaa sisään, mut ei toi pallo enää minnekään häviä. En usko että turvotuksen piikkiin enää menee. :wink (sotkuja takana, kun siivouspäivä...)
 

Liitteet

  • 20140715_113213.jpg
    20140715_113213.jpg
    438 KB · Katsottu: 198
Eilen taas illasta ihan hillitön turvotus päällä, että piti oikeen suihkuun mennessä pysähtyä alasti eteisen peiliovikaapin eteen ihmettelemään. :grin Täällä vasta menossa 10+0, joten muutama viikko pitäisi vielä pystyä pitämään salassa. Ei vaan saa näyttäytyä enää ihmisissä, varsinkaan iltapäivästä lähtien. :)

Pitääpä ottaa kuvaa tuosta pömpöstä jossain vaiheessa kun kerkeää. :)
 
Joo mä en kans meinaa löytää mitään päällepantavaa. Ostin pari löysää paitaa, mutta eilen pari kaveria jotka tietää rakaudesta sano että näkyy jo :)
 
Lähetään miehen kanssa ex-tempore-matkalle ulkomaille ja oli pakko käydä paitaostoksilla, kun masu on ihan hirveän pyöreä! Rv 11+1 ja masu on rinnoista alaspäin ihan turvonnut ja pullottava. Mietin, että millä ihmeellä saan loman jälkeen töissä pidettyä tän salassa??? Täytyy kai ensi alkuun vaan valehdella lihoneensa.
Onneksi löysin muutaman kivan äitiyspaidan, joilla masuu pystyy vähän piilottamaan. :)
 
No mä palasin tänää töihin ja hitto että mahaa turvottaa :sad001 helteet taitaa viel lisätä tätä ihanuutta..milloinkohan ekat kysyy...ja mulla tosiaan 9+2 vast. Esikoisesta ei ollut läheskään tällasta..
 
No mä palasin tänää töihin ja hitto että mahaa turvottaa :sad001 helteet taitaa viel lisätä tätä ihanuutta..milloinkohan ekat kysyy...ja mulla tosiaan 9+2 vast. Esikoisesta ei ollut läheskään tällasta..

Helteet. Sanotaan kaikille, että me ollaan dromedaareja ja ne on vaan helteet :D

Sent from my SM-T315 using Vau Foorumi mobile app
 
Heh, no näkyy muutenkin, mut helteet siis vaan lisää tätä turvotusta, huomaa käsistä ja jaloista.. :D
 
Takaisin
Top