Masukuvia

Hihii! :D lauantaina pitäis kai itekin napata "viikkokuva" ni voi kattoo miten se maha muuttuu :D vaikkei ny vielä ookkaan mikään vauvamaha...

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kannattaa kuvata usein! :D esikosta en älynny ja nyt harmittaa mut kuopuksesta otin joka viikko ja niitä on nii ihana kattoo :Heartred
 
Mulla turvota myös ihan mukavasti..hyvästi farkut! Onneks oon kesälomalla elokuuhun, ni voi pistää kesäkilojen piikkiin :) kaikki mekot ja hameet on kyllä hyviä, ei purista ja näyttää jopa hyvältä. :)
 
Nuorineito kappas, melkein samoilla viikoilla mennään! Päivän erolla :) Tänään meillä 4+5, huiiiii apua. Kohtahan ollaan jo 5 viikolla :eek: vastahan mä olin 3+6 ja tikku kädessä xD
 
5+5 Turvotusta... :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402581968605.jpg
    1402581968605.jpg
    43.7 KB · Katsottu: 150
Aika samannäköisiä pömpötyksiä ku mullakin, samat gollarit jalassa ku viimeks viimesilläni.. täytyy koittaa peitellä vielä tonne heinä-elokuun vaihteeseen. Olis kyllä helpompaa talvella :D kuvailen sitten kun on varmana kuvattavaa.:)
 
Itellä kans tuli instant-pallo tuosta vatsasta. Oli pakko jo lainata kaverilta äitiysfarkkuja kun alko tekee omat farkut kipeetä :S

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tässä tän aamun pömppis, ei tätä kauheesti piilotella :D rv6+4
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    660.7 KB · Katsottu: 197
Mites teillä menee masujen kanssa? Täällä on niin, että aamulla oon langan laiha, ei tietookaan masusta tai siis turvotuksesta ja illalla on söpö pieni turvotus:)
 
Itellä ei oo oikeestaan yhtään havaittavissa poikkeuksellista turvotusta. Mua siis turvottaa aina ni ei sitä vielä huomaa, että oisin raskaana :D Oon pitäny huoletta tiukkoja paitoja ja mekkoja. Tai no, jos ihan hirveen tarkkaa kyttää ni sit huomaa pienen alavatsapömppiksen illalla. Ja oon huomannu, että niinä päivinä jolloin on alavatsa ja -selkäjuilimisia ni sillon myös vatsa pullottaa.
 
Ihana idea siitä sitten näkee kasvamisen :)

oma puolipallo alla jota toivottavasti saa maskeerattua piiloon milloin milläkin optisella harhalla vielä suht pitkään. Koputtaa puuta eli päätä ImageUploadedByVau Foorumi1403006787.147920.jpg


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla on tota lölleröö tossa ihan omasta takaa nii menee hetki et siit tulee kiintee xD Oon kyl huomannu että ku seisoo ja painelee alavatsaa nii siinä jo tuntuu semmonen pieni kupla :) nyt on rv 8+4
 
minä oon kiukutellu koko aamun, kun ei mahu vaatteet päälle. sunnuntaina ois rippijuhlat, tuolloin viikkoja 5+1 enkä varmaan mahu mihinkään mekkoon :D tajuton turvotus!!!!! aaaargh.
 
Viime viikonloppuna kyllä turvotti ihan törkeästi, mut nyt en ole paljpn syönyt leipää enkä yhtään pastaa. Se on kyllä auttanut. Toissapäivänä söin yhden tortillan ja että siitä tuli kauhea olo.
 
No täällä tätä mahaa näköjään riittää! Enää ei mee mitkään housut kiinni! Rv 9+5!
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    827.7 KB · Katsottu: 172
Takaisin
Top