Masukuvia !

Samat sanat Antsku! Mulla tuli tänään 18+0 eli viikolle 19 siirryttiin ja maha aivan olematon vaikka toista odotan.
Esikoisesta alkoi näkyä vasta viikolla 25 kunnolla, eikä mulla missään vaiheessa isoa mahaa ollutkaan. Hassua sinänsä kun esikoinen syntyi vasta viikolla 43 ja oli yli 5kg. Ne oli passittamassa mua käynnistyksestä pois kun ei meinannut tajuta että tulin tosiaan käynnistykseen. Sanoivat etten näytä siltä että olis laskettu aika edes vielä mennyt :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onko kellään vielä tullut linea negraa? Eihän sitä kaikille edes välttämättä tule, mutta eilen illalla masua rasvatessa yritin tutkailla merkkejä viivasta, mutta enhän mitään nähnyt.

Lisäksi mietityttää navan pullahtaminen ulos. Itsellä napa on todella syvällä ja jouduinkin napakorun juhannuksena poistamaan, koska se alkoi kääntymään navan sisälle vatsan kasvaessa. Oli hieman ärtynytkin siitä, punoittava. Tosta masukuvastani huomaa hyvin, että napa tekee kivan kuopan masuun. Eli vatsa näyttää vaan paisuneelta :)

Täällä on hentoisen hentoinen linea negra nähtävissä.. ei se tosin kauas näy, mutta siinä se kuitenkin on. Mulla kans napa todella syvä eikä se mihinkään ole ponnahtanut. Niinpä pötsi näyttää vähän edelleen siltä, et olis vaan turvonnu :grin Tosin, maha alkaa olla niin iso, että ehkä ihmisetki jo ymmärtää oikeasti, mistä kyse. Ainakin vanhojen rouvien paheksuvat vatsan katselut ovat vaihtuneet suloisiin hymyihin :rolleyes:

Mulla ukkeli huomasi muutama päivä sitten että pieni linea negra on ilmestynyt puoliväliin napaa. Mulla on myös aika syvä napa ja napakorukin löytyy, mutta ei oo vielä tarvinnut vaihtaa sellaiseen raskausajan napakoruun. Toivottavasti mun napa ei edes pullahtaisi esiin, en tiiä mikä siinä niin ällöttää mutta jotenkin se törröttävä napa on vähän ilkeen näköinen! :grin

Takaisin