Ihania pallukoita teillä! Mä en oo oikein viitsinyt kuvailla mahaa, mutta pitäisköhän näin viimeisten viikkojen kunniaksi repäistä, että näkisi totuuden?
ihania masuja teillä!! Nyytikillä aivan mahtava Itteä harmittaa ihan älyttömästi kun en ehtiny ottaa viimehetken kuvaa ollenkaan, ajattelin että yli 6 viikkoa olis ollu vielä aikaa kuvata ja kasvattaa! Täällä Tää kiireinen neiti kengurussa paidan alla tuhisee, paras keksintö maailmassa tämmönen kengurutoppi jonka alle vauva laitetaan paljas iho vasten vaivan paljasta ihoa :)
laittakaahan lisää tulemaan masukuvia, saan edes teidän ihania kumpuja ihailla!
Ihania masuja! :) Mininen, suosittelen :) itteä harmittaa kun aikasemmin tullu kuvattua niiiin vähän niin ei ole mitään mistä muistella edellisiä raskauksia. Esikoisesta pari kuvaa ja tokasta ei yhtään.. Nyt otinki vahingon takas ja räpsiny parin viikon välein, nyt lopussa kerran viikossa :) Aattelin niistä kasata jonkun yhden läjän mistä sitte muistaa tuon kehityksen :) (meille kun ei tule enään yhtään lasta! :D )
Toki mun on ollu paljo helpompi tän kolmannen kohdalla suhtautua mahan kuvaamiseen, en tiedä mistä johtuu.. Faceen myös pari raskaus ajan kuvaa laittanut, mikä ennen ei tullu mieleenkään :)
Toki se on hauska kattoa jälkikäteen "apua, olinko mä noin lihava!!" Sit tulee hyvä mieli kun on saanu ittesä hoikistettua :D
Eevi, koitin tehdä vähän vertailua sun mahan ja mun välillä, kun ollaan molemmat näitä pitkäselkäsiä . On hirveen samanlaiset mahat meillä, mulla ehkä vähän leveempi