Masukuvia ! <3

Viikkoja olisi nyt 28+0, joten se ois kuvan paikka! Alkaa olla jo iso ja kookas pallura. Painoa tullut + 5 kg.

Liitteet

• rv_28+0_edesta_pieni.jpg
    rv_28+0_edesta_pieni.jpg
    282.4 KB · Katsottu: 138
  • rv_28+0_sivulta_pieni.jpg
    rv_28+0_sivulta_pieni.jpg
    232.1 KB · Katsottu: 150
Aina kuvatessa tajuaa, että kyllä se taas on kasvanut :) rv 30+2

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    308.2 KB · Katsottu: 134
Otinpa pitkästä aikaa kuvia massusta, niin laitanpa sit samalla tännekin... kyllähän tuolla on jo kokoa, ja vielä ehtii kasvaakin lisää :) WP_000992 (640x480).jpg

Maha näyttää aina hämäävän pieneltä kun kuvaa rajailee.. onneksi käsien (valitettava ja raskauteen liittymätön) tilanne tulee kuitenkin selvästi esiin :rolleyes:

Ihania pallukoita teillä! Mä en oo oikein viitsinyt kuvailla mahaa, mutta pitäisköhän näin viimeisten viikkojen kunniaksi repäistä, että näkisi totuuden? o_O

Minäki ny laitan sit kuvan tästä röllykästä :D rv 37+5 tänään
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1384930817991.jpg
    1384930817991.jpg
    28.7 KB · Katsottu: 72
ihania masuja teillä!! Nyytikillä aivan mahtava :wink Itteä harmittaa ihan älyttömästi kun en ehtiny ottaa viimehetken kuvaa ollenkaan, ajattelin että yli 6 viikkoa olis ollu vielä aikaa kuvata ja kasvattaa! :grin Täällä Tää kiireinen neiti kengurussa paidan alla tuhisee, paras keksintö maailmassa tämmönen kengurutoppi jonka alle vauva laitetaan paljas iho vasten vaivan paljasta ihoa :)

laittakaahan lisää tulemaan masukuvia, saan edes teidän ihania kumpuja ihailla!

Musta vaatetus tietenkin hiukka vääristää kokonaisuutta :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Ihania masuja! :) Mininen, suosittelen :) itteä harmittaa kun aikasemmin tullu kuvattua niiiin vähän niin ei ole mitään mistä muistella edellisiä raskauksia. Esikoisesta pari kuvaa ja tokasta ei yhtään.. Nyt otinki vahingon takas ja räpsiny parin viikon välein, nyt lopussa kerran viikossa :) Aattelin niistä kasata jonkun yhden läjän mistä sitte muistaa tuon kehityksen :) (meille kun ei tule enään yhtään lasta! :D )

Toki mun on ollu paljo helpompi tän kolmannen kohdalla suhtautua mahan kuvaamiseen, en tiedä mistä johtuu.. Faceen myös pari raskaus ajan kuvaa laittanut, mikä ennen ei tullu mieleenkään :)
Toki se on hauska kattoa jälkikäteen "apua, olinko mä noin lihava!!" Sit tulee hyvä mieli kun on saanu ittesä hoikistettua :D

Eevi, koitin tehdä vähän vertailua sun mahan ja mun välillä, kun ollaan molemmat näitä pitkäselkäsiä :grin. On hirveen samanlaiset mahat meillä, mulla ehkä vähän leveempi :grin

Takaisin