Masukuvia ! <3

Tää on joo aikas hauska nipsu maha :D Ennen aina maha tipahti pari päivää ennen synnytystä niin, että kämmen mahtui tissien ja mahan väliin. Nyt tää ei ikiin ole edes sinne asti noussut o_O Nytkin ainaki 1,5 kämmen mittaa väliä :D
Tää on tosiaan ihan suoraan eteenpäin, takaa edes huomaa muuta kuin kasvaneet jenkkikset :D (eli "tyttö näkyy taaksepäin ja poika ei" väite ei ainaka pidä itellä paikkaasa :)
 
Ihania masuja teillä kaikilla! ja ilman raskausarpia olette myöskin säilyneet :D tosin ei nuo omatkaan mitään hirmu ällötäviä ole =)
 
Mirkkuli, sen saa tuosta "lataa tiedosto"-kohdasta lisättyä eli "lähetä vastaus"-kohdan vierestä kun klikkaat ja valitset masukuvan koneelta...tosin vaatii sen, et kuvan on eka saanut koneelle. Kännykällä en itse onnistunut kuvaa lisäämään...
 
Mä oon tässä koittanu pohtia onko mun maha laskeutunut alemmas o.O Ei se koskaa korkealla ole ollutkaan, mutta jos se tosta vielä tipahtaa niin onko se sitten polvissa? xD ..näyttää omituisen isolta näin rajattuna :D
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    323.5 KB · Katsottu: 97
Mä tein tälläsen vertailun tästä mahasta ja kun odotin esikoista :D Nyt tosiaan tyttö tulossa ja esikoinen poika. (Ylempi kuva on tämän raskauden.) Mä en jotenka jaksa uskoa että mun maha kasvais reippaassa viikossa noin paljoa ja kyllä se tuohon verrattuna on ainakin alempana.
Tossa muuten näette noi raskausarvet miten ne haalistuu vuosien varrella :) esikoisesta sain elämäni ekat jenkkikset ja arvillehan ne meni..
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    300.4 KB · Katsottu: 87
Rv 38+0 kuvauksia. Eipä se siitä paljoa ole muuttunut :) (toho mun navan yläpuolelle tulee aina raskausaikana tommonen ihme törrö o_O Tiedä sitte mikä se on..)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    325.4 KB · Katsottu: 75
Eevi..mulla kans tommonen törrö noussut..vaikka mulla ei napaakaan ees enää oo..mut tollanen löytyy siitä olemattoman navan vierestä

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mun maha on pudonnut niin, että en meinaa saada vessassa pyyhittyä ykköshätää... :grin
 
Takaisin
Top