Masukuvia ! <3

Babaytoy

Asioista perillä oleva
Kaikki ollaan niin alussa,ettei masuja pilkahda vähään aikaan varmaan mutta tänne niitä voisi laitella kun alkaa kummut kasvamaan :)
 
teksi mieli jo laittaa kuvaa, kun selkeä kumpu on pompsahtanut esille, vaikka painoa ei ole yhtään tullut lisää.....
mutta ehkä maltan vielä kuitenkin.... :blob5
 
Mulla alavatsassa alkaa vähä pömppää,mut tooosi vähä joten ihan turha laittaa ku turvotus vie kaiken huomion nii ei siint huomaa vielä mitää =D
 
RV 11+5 005.jpg RV 11+5 003.jpg RV 11+5 007.jpg
Aamupönötysta + silavakerrosta n 5cm päällä RV 11+ 5
(johtuukohan toi masun näkyminen noin hyvin myös siitä, että mulla on notkoselkä....*miettii*)

aika pikkuruisia kuvista tuli, nooh, laitetaan isompia sitten, kun masukin isompi :wink
 
Marsu_ noi saa painettua isommaksi kun klikkaa kuvaa joten ei hätää :) kiva massu,onko siis turvotusta enimmäkseen?
 
Marsu_ noi saa painettua isommaksi kun klikkaa kuvaa joten ei hätää :) kiva massu,onko siis turvotusta enimmäkseen?

noku emmä oikeen osaa sanoa, tällanen tää masu on aamuin illoin, ehkä vielä isompi illalla, kun on syönyt... eli ei se tosta laske mihinkään vaikka olis syömättä/juomatta.... ja vaaka sanoo, ettei painoa kuitenkaan ole tullut yhtään lisää.... (pahoinvointia vkolle 9 saakka, ruoka ei oikeen maistunut...)

(kuvassa mulla on löysät housut, jotka laskin masun alle ja tuubi ja toppi, minkä nostin masun yläpuolelle eli tietty korostaa masua entisestään... laughing7 )
 
Okei,oliko sulla ensiraskaus vai tois? seki vähä riippuu,että ensiodottajilla masu saattaa pulpahtaa vasta rv 18-20 ja toisodottajilla vähän aikaisemmin..varmaan rv 16 alkaen..mutta masun posahdukset on mahollisia myös pianki ennen noita kaikkia. Itselläni tuli masu esikoisesta rv 18 ja nyt tuntuu,että alavatsa alkais muuttaa muotoaan ja tosiaan viikot vasta 8+1 ja neukulta tänää kysyin,että onko tää mahollista näin aikasin kun on toisodottaja niin sanoi että kyllä se on,että kohtu venyy nyt helpommin,joten saattaa pömpähtää esille aikasemmin kun uskoo,mutta tällä hetkellä itselläni on enemmän tota turvotusta ja siks vituttaakin ku ei periaattees huomaa sitä vauva-vauva masun kasvua ton pömppiksen alta :D
 
Mulla on eka. No pömppishän täälläkin on noin niikun perusmasussa muutenkin, joten siks varmaan pullottaa kans, kun toi vararavinto on tossa päällä turpoomassa :dance011

Joskin tuolla muilla palstoilla kerätään myös kuvia alkuraskauden masuista ja siellä on jollain jo ihan selkeitä vauvapömppöjä jo hyvinkin aikaisessa vaiheessa, että kaippa se on kovin yksilöllistä.
 
Marsu, mulla turpos maha kans tosi nopeasti ja oli ihan samanlainen kun sulla jo viikolla 12 :) Varaudu ostamaan heti suurempia paitoja, mun pari kk sitten ostamat "jätti" paidat ei todellakaan mene enää päälle :eek: Niin nopeasti tää maha on kasvanut. Kuulemani mukaan mahan kasvuun vaikuttaisi myös kohdun asento, mihin päin se lähtee kasvamaan ja tunkee sisäelimiä syrjään.. Tiedä sitten. Mutta mä oon nyt 18 viikkoa ja vatsa näyttää tältä :)

Terveisiä lokakuisista!!
 

Liitteet

  • 17+2.jpg
    17+2.jpg
    850.4 KB · Katsottu: 126
Mua naurattaa kun mun tarjoiluvaatteissa napit kirraa ihan älyttömästi ja helma törröttää miten sattuu ja kaikki turvotuksesta johtuen :D
 
Mulla ennen raskautta pyykkilauta vatsa, niin nyt alkaa jo olemaan sellainen pieni kumpu tossa massun päällä. Täytyy ottaa kuva siitä ja laittaa tänne. Ihana ketju.
 
Ensimmäinen kolmannes on nyt onnellisesti takana (rv 12+0), joten sen kunniaksi laitan mahasta kuvan! Tissitkin näkyy, aika irstasta, sori :biggrin Mut aineski näkyy kropan suhde, että maha edellä jo mennään!

Kilot ovat pysyneet lähtölukemissa 58 kg, mutta nythän niitäkin alkaa kertymään. Stringit kirraa jo mukavasti, kuten kuvasta näkyy.

rv12+0.jpg
 
Mulla pompsahti ekoilla viikoilla jo maha esiin. Se oli aika hämmentävää. Kasvua on päivittäin, mikä on silleen kiva homma, että jotain tapahtuu selvästi. Puoliväliä odotan, että ois jo kunnon maha ja sitä vois vielä oikein korostaa :p

Kyllä sullakin Kyfi se maha vielä palloks muuttuu, ihan varmasti :happy119
 
Jadella onkin jo ihan selvä vauvamaha! Mulla selällään maatessa kädellä tuntuu, mutta ei kyllä näy :D
 
Takaisin
Top