Masukuvia <3

Kellitys: Ihana pieni siro masu sulla :) mulla viikkoja nyt 27+3, ja mulla on ainakin kaks kertaa ton kokonen massu :D
 
29 raskausviikko käynnistyi, tässäpä kuvaa tältä päivältä :)
 

Liitteet

  • IMG_1002.JPG
    IMG_1002.JPG
    318.7 KB · Katsottu: 98
Mäkin voisin päivittää uuden masukuvan. :) Muutaman päivän vanha kuva, kuvassa menossa rv 28+5. :)
 

Liitteet

  • maha28+5.jpg
    maha28+5.jpg
    127.4 KB · Katsottu: 115
Viimeviikkoinen, mallia 27 + 5 tunturissa ja lisäpainona nuo valtaisat sarvet...
 

Liitteet

  • DSC_3095_edit.jpg
    DSC_3095_edit.jpg
    54.8 KB · Katsottu: 74
Jos välillä lisäilis kuvaa tänne. Viikon takanen mahakuva hevosen selästä ja rv 32+1. Vielä pystyy käyntilenkkejä heittään maastossa, vaikka olis vaivoja muille jakaa. :laughing002
 

Liitteet

  • maha.jpg
    maha.jpg
    169.7 KB · Katsottu: 68
Ollaan vasta nyt loppuraskaudessa innostuttu kunnolla kuvailemaan massua, kun tietää ettei tuota palloa kohta tuossa ole. Tässä kuvaa viime torstailta eli RV 37+2, jolloin kävin synnytystapa-arviossa ja samalla tsekkailtiin vauvan sykkeet.

rv37.jpg
 
Ollaan vasta nyt loppuraskaudessa innostuttu kunnolla kuvailemaan massua, kun tietää ettei tuota palloa kohta tuossa ole. Tässä kuvaa viime torstailta eli RV 37+2, jolloin kävin synnytystapa-arviossa ja samalla tsekkailtiin vauvan sykkeet.

View attachment 478
 
Jotkuhan uskoo tulee että tommonen koko mahaa halkova LN kun odottaa poikalasta. Kohta sen näkee pitääkö paikkansa :) Joo ja tosiaan mullakin muuttu tolta alueelta karvat tummaksi.
 
hmm,meille pitäs tulla tyttö :love7,tosin mullahan ei tota ln:ää oo ja oon muutenkii levinny joka suuntaa,saa nähä miten käy ja kumpi se sit loppujenlopuks on.
Täytyy toivoo et noi tummat karvat häviää synnytyksen jälkee..
 
Ei oo mullaka linea negraa, mutta mistä ne tummat napakarvat tulee :D
Ihana maha Jonnukalla, eikä yhtään raskausarpia, mulle niitä on jo tullut vaikka kuinka.
 
mulla on samanlaine lineanegra ku jonnukalla.. ja tyttöähä tietääkseni ootan... :)
 
no sit se myytti ei pitänyt paikkaasa...hmmm..
mulla on vaaleenpunasia arpia vaan navan ympärillä,onneks vähällä selvitty(vielä)
 
toivon ainaki et se ei pidä paikkaansa... ei oo kivaa pukee poikaa vaaleenpunasii yms :D
 
Kiitos, Känkkis! Massuun ei (vielä) ole tullut arpia, mutta reidet on ihan juovikkaat ja selässä on pari kans. Niistä en ota kuvaa :confused5
Oon tuota massua paljon hieronut öljyllä, tiiä sitten auttaako se vai oisko tullut muutenkaan.
 
Mulla tuli esikoisesta tumma ja komea linea negra, joka meni melkein koko mahan poikki. Se jopa näkyi vielä pitkään synnytyksen jälkeen. Raskausarpia en saanut juuri laisinkaan. Ja esikoiseni on tyttö.
Nyt mulle ei oo tullu linea negraa, mutta raskausarpia senki eestä mahan eteen. Ei tiedetä kumpi on tulossa.
 
Mulla on niinkuin liekit navan ympäröimänä, ja nyt on tullu tohon ylemmäskin kun vauva peppuaan siinä venyttää. Hassuja viiruja, ensin ne mua kammoksutti, mutta nykyään esittelen miehelle aina rasvausten yhteydessä komeeta kumpua :greet015
Bio oilia oon käyttäny kahdesti päivässä ja vielä kerran päivässä perusvoiteella. Kiitos atooppisen ihoni, niin olen kyllä ahkeraan rasvannut, eipä tuo ole auttanut.
 
mä jätinkii suosiolla koko rasvailun pois,muutaman kerran muistin rasvata ja sit en enää jaksanu,laiskakun oon :).mulla on kans noi "liekit" tos navan ympärillä..kohta ne tosin rupee muistuttamaa enempi tiekarttaa. o_O
 
Mulla on kyllä liekit koko mahassa vaikka olen koko raskauden ajan öljynnyt. Koko alkuraskauden Bio Oililla, mutta eipä ole noita raskausarpia estänyt.
 
Takaisin
Top