Masukuvia <3



Siinä olis mun eka masukuva viikkoja tasan 11 :)
Illalla otettu kuva että onpi vähän turvoksissakin ja näyttää ihan super isolta tuo masu :D
 
jotenkaan en nyt onnistunut lisäämään kuvaa.. en kyl loppujen lopuks ihmettele yhtään, ku en mikää tekniikan ihmelaps olekkaa :D
 
Tonj4: aivan ihana massu <3 ja hyvin kyllä näkyy jo :) mulla ei näy vielä yhtään, ja viikot nyt 11+1, ja toinen tulossa..
 
En osannut laittaa kuvaa tähän suoraan, joten sen voipi tuolta katsella: http://aijaa.com/dDhYSD   :)

Elikkä rv10+1 ja ensimmäinen kyseessä :) Illasta otettu kuva, joten täälläkin turvotusta jonkin verran havaittavissa :D
 
Vielä en kuvaa saanu laitettua mutta kyllä masun jo huomaa kun viime viikolla ensimmäinen "ulkopuolinen" kysyi että odotanko <3>
 
Catriona: aivan ihana masu ja niin iso jo noilla viikoilla :) itsellä kun ei edes masu vielä näy :D
 
Catriona: näin sattumalta entisen työkaverini jolla on 13-vuotiaat kolmoset :) Voi että tuli niin mieleen miten ihmeellistä tosiaan on tuollainen äitiys! Koko perhe tupsahtaa sitten kertaheitolla. Toivottavasti kaikki menee hyvin!
 
Vaihdoin massun isompaan:) Tässä rv 12+6. Olisi kiva nähdä taas muitakin! [IMG]http://forum.vau.fi/community/image.ashx?imageid=100986&imagename=odotus%20(2).jpg[/IMG]
 

Liitteet

  • odotus (5).jpg
    odotus (5).jpg
    57.9 KB · Katsottu: 18
Kolmosmasu rv 16+2:

Jep, näin iso se jo on! Olen jo parin viikon ajan rasvannut vatsaa ja rintoja öljyllä joka ilta. Helpottaa kummasti pinkeyden tunnetta iholla ja saattaa ainakin jossain määrin ehkäistä raskausarpia.
 
Ihana pallo sulla on jo Catriona!  millanenkohan vuori sulla on kun koittaa kesä....emoticon
 
aivan ihania massuja, Catriona ystäväiseni sinulla tulee olemaan kirjaimellisesti kohta olo odottavan aika on pitkä, toivotaa ettei kesästä tule sit hirveen kuuma, voi tulla aika tukala olo muuten. (ite oon paraski puhumaa lämpötiloist ku mein kesä huitelee 35-50 haitaris ympäri vuorokauden)
 
   Täs oli kuva eiliseltä eli rv 16+0.. kyllä se masu on vähä kasvanu ku ei mulla yleensä tollasta kumpua oo tos ollu :)
 
Vautsi, tuo Catrionan massu on kyllä suloinen :) Ja muilla tietty myös. Uskaltautuiskohan sitä itsekkin kohta lataamaan kuvia tänne. Onhan se kiva seurata sitä mahan kasvamista.
 
Olipa työn ja tuskan takana saada tämä tänne... Toivottavasti ei tullut ihan jättimäistä kuvaa tähän. Elikkä siinä maha viikoilla 16+3. :) Niinkuin kuvassa yrittää lukea, ei ole oikein kuvankäsittelytaitoja... 
 
Takaisin
Top