Masukuvia <3


Kaikki turvotus ois pikkuhiljaa lähtenyt ja nyt on pelkkää masua :) aamulla otettu kuva ja viikkoja 15+5
 
Ihania masuja kaikilla teillä! :)

Siitä taitaa olla muutama viikko kun laitoin tänne ekan masukuvan, tässä ois hiukan päivitystä nykyhetkestä :) Elikkäs rv 15+2 :) 



 
Voi että miten ihana masu, hempp-a! :)

Ite näytän siltä, että olisin lihonnu ihan törkeesti.. Masu ei näytä yhtään vauvamasulta, vaan semmoselta kauheelta plösöltä.. :(
 
Ihania masuja kaikilla! emoticon laittakaas myös ultrakuvia... ite laitan sitten jos saan RU:sta kuvia mukaanemoticon
 
Kiitos paljon, LilMinni!
Ihan varmasti sullekkin tulee vauvamasu oikeuksiinsa ennenkuin huomaatkaan! :)
Voihan olla myös, että muut näkevät masusi eritavalla kuin sinä itse? :) 
 
Ei ainakaan tuo mies ole mitään sanonut, että vauvamasu näkyisi jo selkeästi.. En tiedä sitten.. Kylkiluut on ainakin nyt jo kipeet, kun sisuskalut on noussu ylöspäin.. Esikoista odottaessa ne kipeytyi vasta siellä loppumetreillä :D
 
voiskos joku kertoa että miten niitä kuvia saa laitettua tänne?oon tosi uuno tietokoneen kanssa.mä näytän enemmän ylensyöneeltä muumilta kun raskaana olevalta  mut jospa tää tästä muotoutuis oikeeseen suuntaa..
 

Mahaa mallia 18+1. Ihoa nykyään välillä pingottaa aika huolella, vaikkei raskausarpia vielä ookaan ilmentyny. :) Teiniajan lihomisen muistot toki on esillä. :P
 


Pitikin nyt lisätä kuva tänne eri tavalla kuin esikoisen aikaan. Toivottavasti ei tullut järkyttävän isona. :D Mutta tämä siis reilun viikon vanha kuva (rv 16+1), mutta en ole uuttakaan saanut nyt loman aikana aikaiseksi ottaa. On se tuosta vähän taas kasvanut, kai sen nyt jo vauvamahaksi erottaa...
 

1) Klikkaa Image Manageria (siis hymiötyökalun vieressä)

2) Klikkaa "Upload"

3) Valitse kuva omalta koneeltasi "Select"-nappulalla

4) Klikkaa vielä "Upload" kuvanlisäysikkunan alakulmassa. 

5) Kuva liitetään viestikenttään klikkaamalla vielä viimeiseksi "Insert". 
 
Menet tuonne Kirjoita vastaus-kohtaan, sitten valitset yläpalkista Image Manager-painikkeen (tuo tuossa hymynaaman vieressä), sen jälkeen aukeaa ikkuna. josta etsit painikkeen, missä lukee Upload. Ja jälleen aukeaa uusi ikkuna, joka päästää sut valitsemaan kuvia koneeltasi. :)
 
Kivoja masuja! Itse en vielä kehtaa laittaa, kun on muutenkin ylimääräistä eli sitä vauvamahaa ei vielä erota muut kuin minä siitä, kun närästää ja vaatteet puristavat :D 
Ultrakuvan voisin kyllä laittaa, kun joku täällä sellaisesta oli kiinnostunut, kun omasta mielestäni sain ihan kivan kuvan mukaan alkuraskauden myöshästyneestä ultrasta, joka tehtiin  rv 15+6. Nyt mennään rv 17+2 :)


 
Mirabella ihanan selvä kuva :))) ite en oo 4D:ssä käyny ikinä ja on kiva nähdä muitten sieltä saamia kuvia :D
 
Tosi makeita kuvia ne saa siellä 3Dssä! :) Pitää laittaa vakavaan harkintaan itselläkin.
 
Meidän neuvolalla on maksusopimus Terveystalolle Tampereelle eli siellä kattellaan 4D:llä ihan ilman mitään erillisiä pyyntöjä tai maksuja niissä normaaleissa parissa ilmaisessa ultrassa. 
Toisen lapsen kohdalla jouduin käymään sairaalassa ultrassa ja siellä ei näytetty edes kuvaruutua eli oli mukava palata takaisin Terveystalolle, koska siellä otetaan vanhemmatkin huomioon ilman erillistä pyyntöä :) 
Ja ainakin itselle selviää paljon enemmän tuosta kuvasta, ku niistä perusotoksista :D 
 
Takaisin
Top