Masukuvat

Alussa ajattelin, että otan kaiken irti ison mahan esittelystä kun muutoin pömpöttävä maha on median ja muun luoman paineen vuoksi paha ja epätoivottava asia.
Tiukemmissa mekoissa ja paidoissa olo todella tuntuu sirommalta ja mielelläni niitä käytänkin.
Nyt olen kuitenkin huomannut, että ajoittain ja erityisesti puolitutuilta tai tungettelevilta (jotka eivät tiedä tilaani) ihmisiltä yritän piilottaa vatsan laukulla, kädellä tai neuletta siirtelemällä. Tulee tarve suojella vauvaa?
Olen avoin elämästäni, mutten pidä uteluista ja nyt kun on tunteet herkässä, niin vielä vähemmän.
Outoa ja hassua tämä raskaana oleminen.

Mäkin olen huomannut, että yritän piilotella mahaa julkisilla paikoilla. Pelkään, että ihmiset luulee mua vaan lihavaksi :D

Mä en osaa laittaa kuvaa. Mutta mulla tässä toisessa raskaudessa masu on tullut esiin vauhdilla. En ole ihan hoikemmasta päästä alunperinkään. Mulla on lyhyt selkä, joten mun kumpu alkaa ihan heti rintojen alta, enkä oo nähny varpaita enään vähään aikaan. Ja tää vaikuttaa paljon oloon ja vointiin. Tänään rv 22+3

Päivän pötsikuva. Pikkutyyppi on kova mylläämään ja potkuttelemaan, kun äippä on töissä. Vielä jumppatuokiot ei sentään näy ulospäin, mutta tuntuvat kyllä mojovasti! Ihana pieni poitsu pyöreän mökkinsä suojissa! ❤️

Nessu 20+6

ImageUploadedByVau Foorumi1465383783.596850.jpg

Ihania masuja teillä kaikilla. Itselläkin on jo aikamoinen pötsi ja tykkään kyllä olla raskaana, mutta en silti jotenkin "osaa" kuvata itteäni just nyt :bag:

mä oon niin kade teille, mulla ei oo minkää näköstä vauva masuu vielä vaikka huomen alkaa rv 21 :'D kyl siel ultran mukaan on pitkä ja hoikka vaava joka potkii vaikka ei kyllä uskois ulkoo päin :D ehkä se tulee viel!

Mulla ei ensimmäisessä raskaudessa vielä rakenneultran aikaan näkynyt ulospäin mitään. Maha pullahti esiin yhtäkkiä ennen rv30:tä ja oli loppuun asti hyvin maltillinen. Tässä toisessa oli vaikea peitellä rv12 asti ja nyt asiasta ei voi enää erehtyä. :p

Eevskuli93 mä taas voisin vaihtaa mahoja kanssas. Mulla jo iso maha ja selkään tulee koko ajan fasettilukkoja jotka ei tahdo raskauden ja mahan takia parantua millään.

ad377167b55e2cfb1f4515bf9f230e94
Tässä mun pötsi 24+0 joka suunnasta :D vähän on alkanut jenkkiksiä tulemaan, mutta muuten ei vielä edestäpäin huomaa :)

Ensimmäiset mahakuvat otettu. Mekkoa piti vaihtaa kolmesti.. Näyttää se erilaiselta kuin peilistä katsottuna.
Mitenköhän suureksi tuo kumpu mahtaa kasvaa, kun viikkoja on vasta reilu 22 ja on jo nyt melko muhkea olo.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    482.8 KB · Katsottu: 67
Takaisin