Masukuvat

Mulle töissä eilen yksi 5 vuotias lapsi, sanoi että sulle syntyy kohta vauva kun sun maha on niin iso. :D (oikeasti mun maha on vielä melko sievä.) Ja sit se jatko kyl et sen äitille syntyy 10000 lasta kun sen äidin vatsa on niiin iso (on siis pyöreä äiti, muuten kuin vauvamahasta johtuen). Ei tainnut tyttö siis uskoa itsekään että mun masussa olisi vauva, vaikka vastasikin, tyyliin että "niin syntyykin".
aa27dfd76cb4478823a196a91a525fa3
tää kuva on rv 16+ jotain, muutama päivä sitten.

Moni ei kyllä uskalla kommentoida vaikka olisi tosi iso ja täysin selkeä vauvamaha. Ja mun mielestä ihan ymmärrettävää. Jos on kerran vahingossa kysynyt joltain ei-raskaana olevalta, että koskas vauva syntyy, niin sen jälkeen pitää suin kiinni vaikka joku olisi viimeisillään :)

Minulla kävi just niin, että luulin peittäneeni aika hyvin töissä. Viime viikolla ilmoitin sähköpostille kaikille joille oli hyvä kertoa, ja sen jälkeen olen saanut sekä sähköposteja että kommentteja, että kyllä raskautta on jo epäilty jonkun aikaa, ei olla vain viitsitty kysyä mitään kun en itse ole ottanut asiaa esille. :grin

Takaisin