4 viikkoa sitten oli paljon pienempi, pullotti kyllä vähän. Ja nyt toisessa raskaudessa mun mielestä huomattavasti isompi tässä vaiheessa kuin ekassa :) ..taitaa olla vatsalihakset vähän löysemmät
Onpa kivoja mahakuvia taas! Kyllä noista jo vauvakummun erottaa :) Ootteko muuten huomanneet, että maha keräis jo katseita? Mä oon huomannut. Etenkin ne, jotka tietää raskaudesta, esim. töissä, tiirailee joka päivä masua.
Nessu joo. Ja kyllä tää jo paljastaa, mut tietämättömät ei vielä kehtaa tulla kysymään. Ihanaa kun tässä vaiheessa voi jo reilusti näyttää masukummun eikä tartte telttoihin piiloutua. 14+6
Mulla tuottaa vähän vaikeuksia mahan piilottelu ku kovin moni ei tiedä vielä.
Normaalisti käytän yleensä vartalonmyötäisiä vaatteita ja nyt pitänyt etsiä kaapista ihmisten ilmoille päälle väljempää vaatetta.
Musta tuntuu et kaikki tutut jotka ei tiedä tästä niin tuijottaa mun mahaa. :D
Mulla tuottaa vähän vaikeuksia mahan piilottelu ku kovin moni ei tiedä vielä.
Normaalisti käytän yleensä vartalonmyötäisiä vaatteita ja nyt pitänyt etsiä kaapista ihmisten ilmoille päälle väljempää vaatetta.
Musta tuntuu et kaikki tutut jotka ei tiedä tästä niin tuijottaa mun mahaa. :D
Vaikka yksi työkaveri huomasi raskauden mahasta jo viikko sitten, muilla ei nähtävästi ole vielä mitään epäilyjä kun mulle tarjoiltiin eilen kuoharia kahteenkin otteeseen :D
Teillä alkaa olla ihania vappupalloja! <3
Oma on lähinnä sellainen tovin jo ilmaa päästänyt lyttypalloversio, huoh. No, ei auta valittaa, sen siitä saa kun ei viitsi tehdä esikoisen jälkeen makkarankadotusjumppaa.
Kostoksi syön ainakin neljä munkkia ja juon reilusti simaa
On se lohdullista, että täällä on muillakin pienillä viikoilla isoja mahoja :) Itellä jo vakavia peittelemisongelmia kun haluaisin paljastaa vasta rakenteen jälkeen raskauteni. Yksi takki ja yksi paita mulla on joilla onnistun vielä näyttämään vaan lihoneelta, mut tänäänkin kun se takki oli pesussa ja mulla oli huppari takkina kaupassa, niin sain jo kovin merkitseviä katseita mummoilta. Koitan osaanko laittaa kuvan. Vähän huono kuva kun paita on tuommoinen suorahelmainen, niin ei ihan korosta tuota pyöreyttä, mutta...
[/url][/IMG] Tässä rv 16+2, nyt rv 16+4 menossa ja neljäs raskaus...
Ja mullakin on siis kasvanut koko maha, ei vain alamaha.. Ihan erilainen malliltaan ja paljon isompi kuin aiemmissa raskauksissa näillä viikoilla. Mut johtuisko siitä, et mulla on nyt kaikkein lyhin väli edelliseen (meidän nuorin nyt 1v 1kk, ikäeroksi pitäisi tulla tasan 1v 7 kk) ja sit kun on jo ne kolme raskautta muutenkin takana.
Täällä vappupallo nro 3 (tai jotain)... 15+2 ja on tuolla nyt vähä grillikauden avajaisia seurana, mut oikeesti.. Ja tänään näin hirveesti tuttuja (tässä paidassa) eikä kukaan (kehdannu?) kysyy mitään! :')