Masukuvat

32a8797e8f421defc558f8114056e2d2

Mä laitoin tänään tämmösen kuvan julki, koska työkaveri sanoi että nyt se muuten näkyy.
15+1

Sori mä pommitan näillä kuvilla :sorry: mut mä oon ite ihan shokissa kun tää maha paisuu tätä tahtia! Taas tuntuu et ihan parissa päivässä on pyöristyny lisää! Vai onko tuolla vaan vappumunkkeja? Pari viikkoa sitten näytin vaan vähän lihoneelta ja... Nyt kaupan täti tarjosi apua ostosten kanssa! :joyful: heh... tasaviikot tänään eli 17+0

Kiva katsella muiden masuja, mut oman kuvaaminen ei tunnu luontevalta. En tiedä miks, mut en sit vaan kuvaa. Ainakaan vielä, voihan mieli aina muuttua.

Esikoisen odotuksesta ei oo yhtään varsinaista masukuvaa.

Tässä kuvapäivitystä. Taisi olla vähän turvotustakin tuolla 17+0 kuvassa ja ehkä tuo huppari vielä korostaa mahan kokoa kun tässä näyttää nyt pienemmältä. Mutta melkoinen pallo silti. Harmi kun ei ole laittaa verrokiksi "ennen"-kuvaa kun musta on niin huonosti kuvia :D

Kiitos!Viime kesänä ostettu CARA Fashion nimisestä liikkeestä.Ei oo äitiysmekko joten saa nähdä meneekö enää loppukesästä mutta nyt vielä ainakin antoi periksi masulle vaikka ei ole venyvää kangasta :D

Takaisin