Masukuvat

Täällähän on ihan vauvamasuja!
Mie en kehtaa vielä kuvata, kun enemmän on ihraa kuin muuta. Ehkä sitten nauratan teitä, kun muistutan enemmän kuumailmapalloa... Viimeksi kun menin supistusten takia päivystykseen yöllä, niin vaksi toi pyörätuolin ovelle ja kysyi, että mennäänkö suoraan synnärille! Viikkoja oli silloin 25. Ennen synnytystä maha oli jo aivan valtava. Kaikki oli varmoja, että sielä on kaksi, vaikka ihan vaan yksi iso poika sieltä tuli maailmaan.

Niin söpösiä masuja jo kaikilla!

Nessu mulla on kans eteenpäin kallistunut kohtu. Muistelin että joku on joskus sanonut että jos on pitkä selkä niin raskaus näkyisi vasta myöhemmin mutta se teoria ei toimi ainakaan mun kohdalla :D kyllä se taitaa tosta kohdun kallistumasta olla kiinni eniten :)

SiniApila, jännää! Voidaan sitten matkan edetessä vertailla fiiliksiä ja tuntemuksia, sikäli mikäli kohdun asennolla on niihin vaikutusta. Mä olen lyhyt hobitti, tyypillinen 165-senttinen suomalainen nainen, joten tässä ruhossa pienikin pötsin kasvu tuntuu melko isosti. Silti toivon, että vauvamaha kasvaisi nopeasti oikein pyöreäksi, tunnistettavaksi vauvamahaksi :)

Nessu jep! Ja joo sama täällä että ei tota pituutta oo mullakaan kun pikkasen päälle 150cm, lyhyet jalat ja pitkä selkä :D

Mä yritän piilotella töissä mahdollisimman pitkään raskautta niin toivoin sen puolesta että masu tulis vasta pikkasen myöhemmin mutta onhan tää muuten ihanaa kun alkaa pyöristyä ♥

En vielä oikein tiedä mitä tuosta mahasta olisin meiltä..kivahan se on, mutta mulla oli vielä muutama kuukausi sitten vatsalihakset
Kohti on taaksepäin kallellaan ja esikoisen aikaan pysyi piilossa 6.kuulle asti..vedän vielä mahaa sisään tuossa kuvassa nyt 12+6

Liitteet

• 20160329_192132-1.jpg
    20160329_192132-1.jpg
    390.5 KB · Katsottu: 192
Mua jo vähän hirvittää mahan kasvu, sillä esikoisesta tunsin olevani norsu rv 25 alkaen vaikka maha oli pieni ja sota norsu olinkin sit rv 40 lähtien kun maha vaan kasvo ja kasvo ja pullahti esiin kunnolla. Vaikka onhan se masu ihana, mut silti vaikea tottua taas siihen isoon olomuotoon...

Oi mitä ihania masuja!Itsellä tuntuu että on vaan makkarat kasvanut eikä vielä semmosta ihanaa pallomaista mahaa ole vaikka alavatsa onkin pinkeä.

Täällä myös vaan makkarat kasvaa...
Ylipainoa on todella paljon et ei se maha paljon näy...
Mikä tosin toisella tapaa hyvä ni ei kaikki huomaa ja luulevat vaan et tuokin se lihoo entisestään

Mulla on kohtu niin turkasen takana, että saas nähdä tuleeko koskaan sitä vauvamahaa esille =D Ehkä sitten viimeisellä kuukaudella. Olen luonnollisesti jo hieman muodokas, joten tuskin kukaan huomaa edes eroa. Eikä sen kyllä niin väliä...

Voi kun ihania masuja. Täällä ei vielä 9+5 näy mitään. Tai siis sitä himputin turvotusta varmaan teidän muidenkin edestä. Mulla kun ei ole varsinaisesti ollut pahoinvointia, sellaista hyvin lievää etomista välillä, mutta mulla on koko ajan nälkä, joten olen kerännyt ihan rehellisesti vaan painoa lisää syömällä normaalia enemmän. Enkä mä lähtötilanteessakaan ollut hoikka. Ja sitten kun vielä tosiaan turvottaa, joten kaikki farkut kiristää istuessa. :(

30ad770560a721b71e60454f56b830b7

:P viikossa masu noussut ylemmäs ja muuttunut pinkeämmäksi rv11+6

Söinkö liikaa? Turvottaako? 11+5 nyt. Viikon päästä on ultra ja sit, jos kaikki on hyvin, tää saa näkyä koko maailmalle, mut vielä viritän päälle ponchoja ja huiveja ja muuta löysää...

Liitteet

• WP_20160407_18_21_06_Pro.jpg
    WP_20160407_18_21_06_Pro.jpg
    155.8 KB · Katsottu: 166
Takaisin