Masukuvat

Emi, ihana massu. Ihan mielenkiinnosta, tiedätkö, onko sulla mihin suuntaan kallistunut kohtu, kun masulla on niin söpö muoto ja on melkoisen hyvin näkyvissä? :)

Kiitos Nessu :happy: en oo kyllä varma tosta, oiskohan ollu takana :eek: Istukka on ainaki ihan eessä :)

Tässä oikeella nyt rv 12+2, vasemmalla vertailuna ensimmäisen raskauden rv:lta 21.. Eli on se maha pulpahtanut jo "pikkuisen" aiemmin. Mitäköhän siitä vielä tulee..
Ylihuomenna nt-ultra, sitä jännittäen. En ole vielä ees sydänääniä päässyt kuulemaan. :/image.jpeg

Muokattu viimeksi:
Haluisin nähä millasia mahoja teillä on ihan loppuraskaudessa ollu ja kiinostaa myös kumpi siellä asusteli :happy:
Mulla tässä toinen raskaus menossa 40+0 ja poika syntyi sit kahen päivän päästä. image.jpg

Hui Emi00, mä jo pelästyin, että voiko jollain olla jo noin mahtava maha näin aikaisin! :excited001 (okei, mulla on laskettu aika ihan loppukuusta, joten mulla siis ei ole varsinaisesti vauvamahaa vielä näkyvissä kun en ole ihan laihimmasta päästä, mutta että seuraavan neljän viikon sisään olisi jollain jo noin valtava maha)

Muoks, ja nythän mä vasta näin sen sun nykyisen mahakuvan tosta ylempää ja on sekin jo mun mielestä jo valtava, hyvässä mielessä. Voi että kun ei olis näin pullukka, niin näkyis itelläkin ees jotain. :rolleyes:

Tossa esikoisesta rv 39+5 ja neiti synty 41+6 ja maha oli ennen vesien menoa valtava. Kasvo siis vielä tosta.

Liitteet

• 1460368494261.jpg
    1460368494261.jpg
    54.5 KB · Katsottu: 124
image.jpeg Muistaakseni tässä kuvassa 40+0 tai vähän päälle, tyttö köllötteli kyydissä kylläkin ihan tappiin saakka, syntyi omilla ehdoillaan vasta 42+0..:meh:

Oon lyhyenläntä (161 cm) ja kohtu kallistuu eteenpäin, lisäksi ne geenit.. Hirvittää millainen maha nyt tulee, kun oikeesti on kasvussa jo kuukauden edellä edelliseen verraten. :eek:

Vivian_ mietin ihan samaa. Ehkä sitten ihan viimesistä hetkistä. Tai jos tämä ajatus kuvista muuttuu matkanvarrella.
Ihanaa katsoa muiden kuvia, ovat niin kauniita masuja että :p

Mä tossa just mietin, että pitäiskö mun ottaa ihan kaikkien iloksi kuva mun mahasta, joka ei ole muuta kuin turvoksissa. :wtf: Ja näytää siltä, kuin olisin nielaissut jalkapallon. :grin Mä oon niiiiin kateellinen noista masukuvista.

Tein huvikseen pientä vertailua ja mahan kasvun dokumentointia. Jotain on tapahtunut viikkojen 10-12 aikana masun koolle, vaikka itsestä tuntuukin, että eihän se ole mihinkään kasvanut. Edit: Jälkimmäinen kuva on siis tältä päivältä, 12+6. Sekoilin päivien kanssa... ImageUploadedByVau Foorumi1460553617.829870.jpg

Muokattu viimeksi:
ec1b371bb719f8e3b193bdc76b1132b2
Rv 16+0 (otettu eilen). Mulla on kasvanut koko maha, ei ainoastaan alamahaan tullut sellaista söpöä kumpua :eek:

Takaisin