Masukuvat

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2015' aloitti Riskiraskautuja, 7 syys 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. pookkana Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Itseäni vain kauhistuttaa raskausarvet kun on jo "iso"! :D rv 25+5 meneillään
  2. Kyfi1993 Hyväntuulinen höpöttäjä

Mulla ei ainakaan oo mitään suuria arpia, aika tasasesti kasannu =)
  3. pookkana Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Minulle ei ole tullut vielä ensimmäistäkään arpea, mutta pelkään herääväni eräänä aamuna aivan niiden peitossa. En pidä synnyttänyttä naista sai raskausarpista naista mitenkää rumana. Jotenkin vain inhottaa ajatuskin niistä omassa vatsassa. Laitan öljyä aamuin illoin vatsaan juuri näiden arpipelkojen takia.
  4. Kyfi1993 Hyväntuulinen höpöttäjä

No samaa täälläkin, itse ennen raskautta 49kg ja olen 163cm pitkä, joten todella hoikka olen, ja siksi pelännyt niitä arpia, ei ole ilmestynyt oikeestaan niitä, tai sitten en näe niitä x)
    Ja tossa piti lukea tasaisesti kasvanut, ja tarkotin mahaa :D joten ei ole arpia kerennyt tulemaan, kun ei ole nopeita lihoomisia ollut =)
    • Tykkään Tykkään x 1
  5. Krisunita Jostain jotain jo tietävä

Mulla on alaselkä täynnä sellaisia pieniä arpia.. Vatsassa ei näy yhtään.. Todennäköisesti selässä oleva kudos on antanut ekana periks venymiselle :D Onneks ei tuu joka päivä tuijoteltuu peilistä selkää nii en tule edes ajatelleeksi niitä.
  6. yllätys15 & 16 Varmaotteinen viestittelijä Huhtikuunmammat 2015 Lokamammat 2016

Mies huomasi saunassa mun molemmilla kyljessä muutaman arven. Toivottavasti niitä ei tuu ihan hirveesti lisää. Lisäks tisseihin on tullut tummanpunaisia arpia. Oon nyt alkanu rasvailemaan niitä ja muutenkin ihoa, kun oon alkanu kutiamaan ja iho hilseilee...
  7. Maatunen Puuhakas puhuja

Mulla ei vielä ole ensimmäistäkään arpea, onneksi :) ihme kyllä, sillä maha ja tissit ovat kasvaneet melkoisesti lähtötilanteesta. Vähän jännitti, että noinkohan niitä tulee tusinakaupalla kun olen aina ollut aika hoikka, lähtöpaino oli sen 49kg. Mutta hyvä näin, toivottavasti niitä et nyt ala tulemaankaan, ainakaan kovasti.
  8. Kyfi1993 Hyväntuulinen höpöttäjä

Mulla onkin näköjään rintoihin tullut raskausarpia! Mutta sitä se kai teettää jos rinnat kasvaa B:stä F:ään :D
  9. Newbie2 Asioista perillä oleva Huhtikuunmammat 2015 Helmimammat 2018

Mullakin tullut ainoastaan rintoihin, Tänään käyty lääkärissä. Sf-mitta 25cm. Viikkoja 28+0 :) masu alkaa kasvamaan jo vauhdilla :)

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 2
  10. pookkana Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

En ole edes tajunnut katsoa selkää!:O
    Tissejä, vatsaa ja kylkiä olen öljynnyt ja rasvaillut. Bio-olilla ja Bepacarella:) Heti jos jää rasvaamatta alkaa kutista ja kiristää vatsaa. Tosiaan en tiedä miten paljon tuo rasvasminen todellisuudessa auttaa, mutta mielummin rasvaan kuin olen rasvaamatta, ihan varmuuden vuoksi!
    • Tykkään Tykkään x 1
  11. Kyfi1993 Hyväntuulinen höpöttäjä

Itse ostin vain öljypohjaista rasvaa, Biothermin taisi olla. En noita öljyjä löytänyt mistään kun ensin etsin ja oli niin monenmoista, että päädyin rasvaan. Ollut tähän asti ainakin ihan hyvää :)
  12. jenzku92 Satasella mukana keskusteluissa

Mul on ceridalia:)
  13. Ahomelskaaja Puuhakas puhuja

26+2 ja kuvakulma tietty oikein korostaa.. :)

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 4
  14. Newbie2 Asioista perillä oleva Huhtikuunmammat 2015 Helmimammat 2018

rv 29+0 :Heartred

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 1
  15. Krisunita Jostain jotain jo tietävä

28+5❤️ kroppa alkaa muistuttaa S-kirjainta:confused:

Attached Files:

• image.jpg
      image.jpg
      File size:
      212.3 KB
      Katsottu:
      101
    • Tykkään Tykkään x 3
  16. sannnnna Hyväntuulinen höpöttäjä

ImageUploadedByVau Foorumi1421529042.887232.jpg

Rv28+0 :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 4
  17. yllätys15 & 16 Varmaotteinen viestittelijä Huhtikuunmammat 2015 Lokamammat 2016

27+5 kivat selkämakkarat tullu ja masu menny tolleen "makkaroille" :D

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 1
  18. Ahomelskaaja Puuhakas puhuja

Vähän vertailukuvaa.. Rv12/rv28 ei toi nyt niin kauheen iso oo.. Ja kerkiää viel kasvaa kumminki.. :)

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 5
  19. Maatunen Puuhakas puhuja

No ihan selkeä vauvamasuhan tuo jo on! Söpö :)
    • Tykkään Tykkään x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  20. Ahomelskaaja Puuhakas puhuja

Onneks on. Ei näytä vaan lihomiselta.. :)
    • Tykkään Tykkään x 1