Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ALKUPERÄINEN: IhaNainen
Taskumari: Oletko ihan varma etei sulla ole [:D] Mä ainakin huomasin ihan vahingossa, jotenkin se salaa pääsi tohon kasvamaan ilman että huomasin itsekään! Yht'äkkiä siinä se vaan on!
En tiiä miks tuli noin pienenä, mutta klikkaamalla saa isommaksi, jollon se siirtyy tuonne kuvablogiin.
Enää ei voi ladata omalta koneelta kuvia, vaan ne täytyy linkittää joltain tuommoiselta kuvasivustolta. Itselläni sattui olemaan kuvablogissa tunnukset, kun olen sinne koiranäyttelykuvia lisännyt, joten testasin sillä. Klikkaa lataamansa kuvan auki ja vasemmasta laidasta klikkaa kohtaa "näytä linkkikoodit" jollon se aukaisee kuvan ylle eri vaihtoehtoja noista.
Copy paste "esikatselukuva linkillä (html) tänne ja kuva tule näkyviin. En tiedä miks tosiaan tuli noin pienellä mutta klikkaamalla saa suuremmaksi, jollon se tosiaan siirtyy tonne kuvasivustolle.
Ymmärsköhän kukaan. :D No enivei, mä en taia laitella mun pläskimahakuvia minnekään tollaselle kuvasivustolle josta kaikki ne näkee.. :D Mut toivottavasti muut laitatte!