Masukkeja

ALKUPERÄINEN: pikkuenkeli67

[:D][:D] tulihan siitä sit aika iso kuitenki... [:D][:D]


[:D]
 
miksi, voi miksi teillä on jo mahat ja minulla ei mitään, vaikka rv18+4 jo mennään :( Tahtoisin semmoisen söpön vauvamahan, niinkuin teikäläisillä :D
 
Taskumari: Oletko ihan varma etei sulla ole [:D] Mä ainakin huomasin ihan vahingossa, jotenkin se salaa pääsi tohon kasvamaan ilman että huomasin itsekään! Yht'äkkiä siinä se vaan on!
 
Kyllä mä yritin muuttaa sitä resoluutiota, mutta mutta... en oikein hallitse näitä nörttijuttuja [:D][8D]
 
ALKUPERÄINEN: IhaNainen

Taskumari: Oletko ihan varma etei sulla ole [:D] Mä ainakin huomasin ihan vahingossa, jotenkin se salaa pääsi tohon kasvamaan ilman että huomasin itsekään! Yht'äkkiä siinä se vaan on!


Hihi, ei mulla tosiaan ole (= Jos yhtään käy kuin äitilläni, ei sitä vielä piiiiitkään aikaan näykään, tuonhan ystävät eivät edes tienneet sen odottavan lasta. :D
 
En oo kuvannut masua, enkä toistaiseksi aio sitä tehdäkään (älkää kysykö miksi [;)])

Oon tsuumaillut sitä jonkin verran ja yrittänyt pohtia että tuleeko se tuohon eteen vai alas hiukka leveenpänä. Mulle ei todennäköisesti tuu ainakaan sellaista "pikkupalloa" vaan ihan näyttäis alkavan tuolta rintalastan alta ennemmin sellaisena tyynynä [:D] Ehkä kuvakin sit puolivälin jälkeen, kun ollaan enemmän voiton puolella. Mutta hassua miten erilaisia, erimallisia ja eri kokoisia vauvamahoja voi olla ja siellä sisällä potkii jo reilu 20cm mittanen ihmisen alku...
 
Heip Vesimeloni!
Aivan ihanan näköset raskausfarkut sulla tossa kuvassa, missä on pallopaita. Ku toi resori on vaan tossa edessä ja muute niin istuvat. Mistä? [:)]
 
Heips Mutinta, ja kiitos vaan, ihan kuule H&M:ltä nuo farkut löysin!
Niissä vaan harmi vaan, on mun makuuni vähän turhan leveät lahkeet, mut tosta yläosasta ne on kyllä kivat. [:)]
 
Voi että kun on ihanan söpöjä masuja [:)] Ihan kateellisena oon kattellu, itellä rv 17+5 meneillään ja tuo pömppö näyttää vaan siltä ku olisin itteeni syömällä lihottanu [:D] Toivottavasti pian alkaa tulla sitä vauvamuotoa, jos sitte vaikka uskaltautuis kuvaakin laittamaan :P
 
Huomasin tänään että mun napa ei ole enää keskellä, vaan se osottaa vasemmalle.... Kääk, onpas toispuoleinen olo! [:D]
Pitäspä ottaa kuva siitä...
 
Heiiii, ihan p*rseestä, ei voi liittää enää kuvaa :( No se niistä mahankasvupäivityksistä emoticon
 
Moikka!! Mie en tänne huhtikuisiin kuulu oon vaan ihastelemassa masuja.. tuolta toukokuisien massukuvista löydätte ohjeet miten jälleen voi lisätä kuvia...
 
Mä nyt kokeilen noiden tuolta löytyvien ohjeiden mukaan linkittää kuvan. Se ei oo masukuva, vaan koirakuva joka sattu löytyyn kuvablogista. Mun koira.

Eli katotaas...


Kajaani R 2009: Sun Dan Magic Trick


En tiiä miks tuli noin pienenä, mutta klikkaamalla saa isommaksi, jollon se siirtyy tuonne kuvablogiin.

Enää ei voi ladata omalta koneelta kuvia, vaan ne täytyy linkittää joltain tuommoiselta kuvasivustolta. Itselläni sattui olemaan kuvablogissa tunnukset, kun olen sinne koiranäyttelykuvia lisännyt, joten testasin sillä. Klikkaa lataamansa kuvan auki ja vasemmasta laidasta klikkaa kohtaa "näytä linkkikoodit" jollon se aukaisee kuvan ylle eri vaihtoehtoja noista.
Copy paste "esikatselukuva linkillä (html) tänne ja kuva tule näkyviin. En tiedä miks tosiaan tuli noin pienellä mutta klikkaamalla saa suuremmaksi, jollon se tosiaan siirtyy tonne kuvasivustolle.

Ymmärsköhän kukaan. :D No enivei, mä en taia laitella mun pläskimahakuvia minnekään tollaselle kuvasivustolle josta kaikki ne näkee.. :D Mut toivottavasti muut laitatte!
 


Lisäilkääpäs muutkin tänne kuvia :)

Tämä on tällaisella sivustolla ensin ladattu http://imageshack.us/
sieltä valitaan HTML Thumbnail. Liitetään vaan se koodi viestiin ja kuva näkyy.

RV 29+0 otettu kuva
 
Takaisin
Top