Masukkeja

Vesimeloni

Näppärä viestien naputtelija
Tänne masukuvia!
Olen ehkä vähän liian aikaisessa, mutta itselläni ainakin pullahti maha selvästi esiin pari päivää sitten. Ei ole turvotusta ja kuvassa vedän mahaa sisään. Normaalisti vatsani on litteä, nyt se on saanut ihan uuden muodon.

Onnistunkohan kuvan liittämisessä, let's try....
 
Noniin, tässä rv 10+1, maha sisäänvedettynä... Ihan selvä pikku maha :)
Pahoittelut petaamattomasta sängystä takana... Toivottavasti joku muukin alkaa laitteleen näitä mahakuvia tänne!


 
vesimeloni:
laitellaan heti kun vaan jotain näkyis [:D]

Sitä odotellessa...

(ps. kuka niitä sänkyjä joutaa petailemaan... aukihan sen kannattaa olla jo valmiiksi ilta varten!)
 
Mulla on turvotuskin hävinnyt!! Mahtuu ihan omiin vaatteisiin taas/vielä. Eli mahaa odotellessa..
 
Nyt on menossa rv 15+5 ja masu alkaa näkymään jo [:D] Itse tietysti olen huomannut sen jo ajat sitten, mutta tänään otin ensimmäisen kuvan masusta ja nyt tajusin kuinki iso se todellisuudessa on. Kysyinkin mieheltäni, että onko se todella niin suuri ja kyllä hän myönsi. Eipä ole vielä ulkopuoliset ruvenneet kyselemään [:D]
 
Mulle ilmeistyi maha tällä viikolla. Melkein yhtäkkiä. Kyllä iltaisin oli ollut turvonnut olo jo aiemminkin, mut nyt maha on ihan pinkeä ja näkyy jo varsin selvästi aamusta alkaen. Tällä viikolla on alkanut jo toivoa, että voi kun se kasvais vielä sen verran, että näyttäis enemmän raskaana olevalta kuin vain lihonneelta... [:D]

Eilen olin suunnitellut laittavani jotain myötäilevää päälle, kun sukulaiset tulee kylään, mut sitte kun näin itteni peilistä, niin vaihtui löysään tunikaan. Jotenkin tuon mahan kanssa oleminen tuntuu niin kummalliselta, ku oon aina ollut varsin hoikka. Paino mulla ei kuitenkaan ole juuri noussut, kaikki on vain kerääntynyt tuonne alavatsaan.
 
Masu jo alkaa näkymään ihan mukavasti, niin että tututkin jo huomaa [:)]
16+1

 
Kahtotaan onnistuko kuvan pienennys [8D] Koko eilisen päivän oli kokoajan kestäviä menkkakivun tyylisiä kipuja ja aamulla oli ilmestynyt pikku kumpu [:D] Tästä se lähtee!!! Viikkoja nyt 12+4 [:)]




 
ALKUPERÄINEN: Vesimeloni

Ihanaa kun meiän mahat kasvaa!! [:D]


Kasvaisikin pelkkä maha, mutta kun tuntuu että samalla leviää takapuoli, jalat, kädet, posket...Mistä tätä läskiä tulee??
 
 
ALKUPERÄINEN: pikkuenkeli67

Annik@, ettet vaan tyttöö oottelis? [;)]


[:D] Fifty-sixty mahikset!!
Näppyä on naamassa eka kertaa elämässä ja läskiä kertyy...
Paino nousee vaikka syön ihan samanlailla (ainakin omasta mielestä) kuin ennenkin.
Oon pian oikein sievä sotanorsu [:(]
 
Annik@ samat sanat, ei oo pelkkä maha kun kasvaa [:@] Mun käsivarsikin on levinnyt melkein puolet lisää ja reidet...uuh. Vyötärö sentään on vielä olemassa [&:]
 
Mulla on mennyt vähän toisin päin.. Sisko ei ollut nähnyt mua pariin viikoon ja sanoi heti, että kasvot on kaventuneet entisestään.. Jotenkin ruoka maistuu yleisesti aika huonosti. Painoa on silti tullut muutama kilo lisää, mutta kaikki on keskittynyt tuohon vatsan/lantion alueelle ja lähtenyt pois muualta. Mulla nää paino-ongelmat on kyllä perinteisesti menneetkin näin päin. Isäni kuoleman jälkeen laihduin melkein 10 kg ja sen oli aika paljon, kun painoa oli lähtökohtaisesti aika vähän.

Aika tasaisesti tuo paino on kuitenkin koko raskauden ajan noussut. Huonojen olojen loputtua paino tasaantui hetkeksi, mutta nyt se on taas lähtenyt hiljalleen nousemaan. Tässä "kauhulla" odottelen, koska saavutan aiemman painoennätyksen, pari kiloa siitä vielä uupuu. En koskaan oo ajatellut tarkkailevani painoani ennen kuin se nyt raskauden alussa lähti nousemaan. Jotenkin ajatus siitä, että kasvan yli 10 kg painavammaksi kuulostaa jotenkin paljon kamalammalta kuin olin etukäteen ajatellut, vaikka tiedän että sen kuuluu mennä niin. Ja että se paino tulee ihan tarkoitukseen ja lähtee oletettavasti isoksi osaksi pois.

Mut kyllä tuo masu tuntuu päivä päivältä kasvavan isommaksi [:)] Mut vielä mahtuu muutamiin housuihin :)
 
no pitää se kai laittaa omakin masu kuva tänne. Tässä kylläkin iltaturvotuksen kera
rv 13+4 [:)]

 
ALKUPERÄINEN: pikkuenkeli67

Annik@, ettet vaan tyttöö oottelis? [;)]


Neuvolatäti kysyi tänään että haluanko kuulla, kumpaa hän "odottaa" tulevan [:D]
Kerroin että mieheni odottaa tyttöä, itse veikkailen enemmän poikaa. Neuvolatäti sanoi että on
eri mieltä kuin mieheni. Eli poikafiilis... jaa'a. Ei kuulemma perustu sykkeeseen (oli tänään 155) Marraskuun lopulla selvinnee [;)]

Kumpivaan, yhtä rakas!
 
Takaisin
Top