Masukkeja

no tässä on vähän parempi kuva (vedän tässä siis vatsalihaksia sisään) niin tulihan se pömppökin sieltä esiin! [:D] tänään on siis Rv.14+0!



 
Tässä päivitystä, laittakaahan muutkin tänne masujanne [:)]

Turvotus on varmaan hieman laskenut, ainakin itsestä tuntuu siltä, mutta aika isolta tuo masu näyttää viikkoihin nähden...ehkä...[&:]



 
Tässäpä RV 18 tasan. Sama trendi jatkuu: taustalla petaamaton sänky ja kuva paskasen peilin kautta.
Pahoittelen. [:)]




Jotenkin kuvittelen tuon mahan kivunneen vähän ylöspäin nyt...
 
Mä oottelen hurjasti mahan kasvua, se vaan ei tuu mulla näkymään pitkään aikaan kun en oo ihan yhtä hoikkaa tekoa kuin te muut.[8|][:D]
Sisko kyllä kysy viikko pari sitten että olenko laihtunut ja kaveri sano että maha kasvanut.. Jaa'a. No mä odottelen sinne asti että massu on oikeesti vauvaiso, eikä pelkkää pläskiä ennen ku kuvia otetaan. Ei vaan malttais odottaa!
 
Mua on jotenkin kauheesti pelottanut tuo masun kuvaaminen. Sillä ekalla raskaudella kuvattiin muutama viikko ennen kun sitten ikävä tosiasia tuli eteen ettei siellä enää ketään ollut. Nyt jotenkin on arastellut alkaa kuvailla ollenkaan. Muutama kerta jo pitänyt aloittaa mutta sit se on vaan aina jäänyt meinaamiseksi. Ehkä ensi vkl sitten [:)] Huomenna alkaa jo rvk 19! Puoliväli siis lähestyy vauhdikkaasti!
Ai niin ja joo mullakin on tuota turvatyynyä tuossa vauvamasun suojana ihan kohtuudella, joten ei siitä nyt ihan helppo ole sanoa että näyttääkö enemmän lihomiselta vai vauvamasulta. Aivan sama [:D] Kerrankin ihanaa kun voi ihan vapautuneesti olla masu pullollaan! Ei hävetä ptäkääkään, ihanaa vaan kun pullottaa [:D] Olen kyllä niin valtavan onnellinen tästä elämäntilanteesta!
 
Tiäks mitä, mullon ihan sama kans! Ei tarvi enää kulkea "mahaa piilotellen", vaikka ei siitä vielä näekään että vauva siellä ois. On vaan sellanen olo. Tää on niin ihanaa!
 
Koitetaanpa josko mäkin osaisin lisätä tänne kuvan. Kuva otettu eilen, eli rv 18+0.

Jotenkin musta tuntuu, että mulle kasvaa vielä aikamoinen masukki.. Ainakin hyvin on lähtenyt kasvu käyntiin [:D][:D]


 
Ihana masu AkinnaA81

Mulla on vähän turvotus laskenut ja masu ei näytä kasvaneen pariin viikkoon ollenkaan, mikä tietysti pistää ajattelemaan, että... [8|][:o]
 
ALKUPERÄINEN: sipriina

Ihana masu AkinnaA81

Mulla on vähän turvotus laskenut ja masu ei näytä kasvaneen pariin viikkoon ollenkaan, mikä tietysti pistää ajattelemaan, että... [8|][:o]


Sama täällä [;)] Mutta onpa rauhottunut herkkujen syöminenkin, ja olen jaksanut liikkua hiukka enempi joten...
Ehkä tässä on vain tullut sulateltua ekan kolmanneksen läskejä [:)]
 
AkinnA81, Ihana masu!
Mulla on saman verran viikkoja ja näytän vaan vähän pulskistuneelta [:(]
 
Heh, oi kiitos kehuista:) Kyllähän tuo masu just nyt on tuollanen ihan kiva ja "söpö", mut siis oikeesti, jos se nyt on jo noin ISO, niin miten valtava se mahtaa olla tuolla loppupäässä odotusta! apuva [:D][:D]
 
Tää ärsyttää!!! Vaikka kuinka yritän laittaa kuvan masustani tänne, niin kone herjaa, että tiedosto on liian suuri!! Eli onko tää nyt niin että mun masu on liian suuri?? [:@][:D]
 
No my dear, vaan sitä, että sinun pitää muokata sitä kuvatiedostoa pienemmäksi.
En osaa epä-IT ihmisenä kertoo miten se tehdään vaikka juuri ja juuri sen osaan omille kuvilleni tehdä...
Mahasi on varmasti ihan hyvän kokonen.- [;)]
 
No arvaas vaan olenko yrittäny muokata sitä! Pitänee vaan sinnikkästi jatkaa yrittämistä, kunnes kuvassa ei näy todellakaan muuta ku maha, toisin ku toisilla...
 
Takaisin
Top