Masuasukkien sukupuolet :)

Keskustelun 'Laskettu aika toukokuussa 2013' aloitti Rigsu, 25 loka 2012.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Rigsu Peruskäyttäjä

Poikaolo, poikaoireet, poika tulossa :) -no ei kätilö aivan 100% lukkoon lyönyt, mutta kyllä siellä jalkovälissä näytti kassit heiluvan kera muiden asiaankuuluvien ulokkeiden.
  2. Emu Aloittelija

Mulla oli kyllä niin poikafiilikset... Mutta tyttöä odotellaan! :)  <3
  3. Bean Aloittelija

Emu meilla sama ja tytto pitais olla tulossa aika suurella todennakoisyydella. Mulla oli aivan poika olo ja oireet aivan eri kuin esikoisen kohdalla joka on tytto. Tahan gyne sanoikin etta ei niista oireista mitaan voi paatella... Ei kai sitten :D
  4. Rosytar Peruskäyttäjä

dodiin, tyttö näyttäis tulevan.
    oireet sen mukaiset vaikka kaikki vähän erillaiset niinkuin ensimmäistä kertaan pahoinvoinnit..

hyviä jouluja
  5. Rosytar Peruskäyttäjä

niin ja ultrahan sen vahvisti.
  6. MamaM@e Aloittelija

Siitä alkaen kun sain selville, että olen raskaana olen koko ajan ollut sitä mielt, että poika meille tulee...ja 3d/4d ultrassa näkyi sit kulkuset eli mun naisen vaistoni oli oikeassa ;)
  7. Töpsö Uusi käyttäjä

Mä näin unia ihan kamalasti pojasta raskauden alusta saakka ja sielähän se ilmiselvä poika köllötteli kun käytiin rakenneultrassa. Saatiin mukaan jopa todistusaineisto....;) nyt menossa jo rv 27+4 :)
  8. Firstlove Aloittelija

Saimme tietää vkolla 12 että hän on tyttö ja tyttö myös varmistui myöhemmin ultrissa, mutta ajattelin aluksi että se olisi ollut poika.

Jaa tämä sivu