Masuasukkien sukupuolet :)

Meinasin kanssa ostaa tuon testin, kunnes huomasin että jenkeissä sama tesi oli noin 15 EUR, ja Suomessa 50 EUR. Eli no thanks! Saas nähdä pääseekö siihen rakenne ultraan ollenkaan kun joudun olemaan koko joulukuun reissussa.

Toivoisin tyttöä, mie toivoo poikaa. Tänään "hätäultran" päätteeksi tuli sellainen olo että se voisikin olla poika. Olisi ihanaa tietää sukupuoli niin voi sitten huoletta ostella ihania tavaroita :)

Ykkösen kanssa näin unen että poika on tulossa ja ostin sen perusteella (!) siniset rattaat - no pinkki prinsessä tyttönen on viettänyt ensimmäiset 6kk pääosin poikien vaatteissa :D
 
Update eilisen ultran jälkeen: mies sanoo olevansa ihan varma, että näki pienen ulokkeen jalkojen välissä jossain vaiheessa :D saas nähdä sitten kumpi tulee :) ite oon sitä mieltä että pikkuprinssiä odotellaan :)
 
Lääkäri yritti eilen selvittää sukupuolta mutta pikkuinen piti jalat tiukasti ristissä koko ultran ajan. Ehkä ensi kuun käynnillä asia vahvistuu. Pari viikkoa sitten saatiin jo kuulla 80 prosentin varmuudella kumpi olisi tulossa. Odotellaan rauhassa vahvistusta ennen kuin käydään ostoksilla :)
 
Mulla on jostain syystä AINA ollut sellainen tunne,e ttä ensimmäinen lapseni tuleee olemaan tyttö. En osaa edes ajatella poikaa, toki poikakin on tervetullut (:
Joskus pari-kolmisen vuotta sitten bongasin aivan törkeän ihanan tyttömyssyn kesävauvalle, aavistamattakaan sitä, että meille onkin tulossa kesävauva ja sukupuolesta ei ole 100% tietoa.

Rakenneultra on 17.12, eli ei ole hurjan kauan siihen, että saadaakin tietää, että tuleekos sieltä se tyttö (=
 
Näin tässä unen että tyttö tuli 36 vko:lla ja totta kai uni oli epärealistinen pienellä töynäyksellä ja oli hukassa pikkuisen kanssa kun tuli siitä kotisynnytys ja istukka oli sisälläni, ei lapsella ollut vaatteita ja pihalla oli kylmä,pelkäsin ettei se hengittänyt. lähin menee hakeen apua ja en osannut enää takasin oli maisemat muuttunut ja muistan kun mietin että se on ollut siellä vrk syömättä ja oli hädissä unessani.


Minulla ei ole vielä tuntemuksia kumpi tulee koska pientä makian himoa on mutta karvoitus lisääntynyt.
Jos tämän hetken tilannetta miettii,
 niin tyttö olisi tulossa, eli ei ole pakonomaista tarvetta syödä terveellisesti
 
!Karvoitus! No se tosiaan on lisääntynyt :D Mulla menee mahassa nykyään "silkkitie" ku jollakin miehellä!

Makeanhimoa ei pahemmin ole. Proteiinipitoiset jutut houkuttaa.

Tyypillä syke 135-140...

Onko nää nyt sitten pojan merkkejä? :)
 
Täällä kans alko tulee enenmmä karvotusta.. menee just noin ku yllä mainittiin.. joku "silkkitie" suoratie napaan =D Täällä minä veikkaan tyttöä, oon kaikille sanonu kuka kysyykin että kumpi sieltä mahtaa tulla, niin vastaus on tyttö =D Ja ihan vaan sillä että oireet on nii voimakkaamat ku esikoista odotellessa joka oli poika. Ja sykkeet tällä pikutoukalla on aina ollut melkein +150 =D
 
Taisin jo aiemminkin mainita, että tuo syke-ero sukupuolten välillä voidaan havaita vasta loppuraskaudesta, jos silloinkaan :) Mutta onhan se hauskaa arvuutella näiden kaikkien uskomusten kanssa.

Esikoista odottaessa oli vahva poika-olo ja poika sieltä myös tuli. Nyt on vahva tyttö-olo. Paljon siihen varmasti vaikuttaa se, että olisi kiva saada tyttö nyt pojan jälkeen. Raskaus on kuitenkin nyt ollut erilainen pahoinvoinnin osalta, joten sekin tytötyttää :) Sitten en ole vielä huomannut mainitsemaanne karvoituksen lisääntymistä, mikä kyllä oli merkittävää viimeksi, tosin mahakarvat ovat kyllä taas nousseet pystyyn. Ihme juttu sekin :)  Linea negra ei ole vielä ilmestynyt kunnolla, joskin jotain himmeää olin näkevinäni eilen suihkussa navan alla. Viimeksi siis synnyttämään lähteissä linea negra oli paksu, tumma ja ulottui rintoihin asti :D En kyllä yhtään muista, milloin se alkoi näkyä. Täytyy katsoa näkyykö sitä mahakuvissa. Ja mitäs vielä mahtoi olla. Niin nuo himot. Makeaa en ole pystynyt syömään oikeastaan yhtään, nyt ihan vähän ja valikoiden. Enemmän suolaista, kirpeää ja hapanta. Tämä kai usein on poikaoire, mutta poikaamme odottaessani tilanne oli päinvastoin. Makeaa kului niin että hui.

Eli oloni perustuu vertailuun kahden raskauden välillä :) Saa nähdä. Ihana pakkaus se joka tapauksessa tulee olemaan, lötyi jalkojen välistä sitten mitä tahansa.
 
...niin ja oireita mulla on ollut lopulta todella vähän :) pahoinvointi helpotti parissa viikossa. Väsymystäkään ei hirveästi ole ollut, mielialat ei heittele, mielitekoja ei ole... Mitä nyt LOHIKEITTO on sairrrrraaan hyvää :P

(iskiaskipua tosin oli, alkaa helpottaa... ajoittain iltaisin nukkumaankäydessä supistuskipua, loppui noin kolme viikkoa sitten)
 
lihaa en ole pahemmin pojasta pystynyt syömään vaan enemmänkin kasviksia.
nyt tuo liha maistuu paremmin ja tekee mieli rasvasempia ruokia.
esim, salmiakkia tekee mieli mutta sitäkin ei saa raskaudessa syödä kuin vähän.

no viimeistään varmasti ultrassa näkyy sukupuoli.
 karvoitus on yleensä lisääntynyt paljon pojasta ja sain tuon pysyvän"karva vanan" navan alle jo esikoisesta (pojasta). 


sykettä en tiedä kun lääkäri kuuli sen hetken sykkeen. eikä lähtenyt etsimään enää.

 
Moi. Meille on tulossa tyttö niin ainakin kätilö sen näki mutta vaatteet ja rattaat on ostettu unisex väreinä,ihan vaan sen takia,jos ei olekkaan tyttö kaverille meinaan kävi niin ,että oottivat poikaa mutta potra tyttö tuli.
 
Mulla oli aluksi sellanen tunne, että poika olis tulossa, mutta jossain vaiheessa se muuttui tunteeksi siitä että tyttö se sittenkin taitaa olla. Mies on alusta asti toivonut poikaa. Ihan kumpi vain on tietenkin tervetullut.

Ite oon sellasen sanonnan joskus kuullut että jos tulee tyttö niin se vie äitinsä kauneuden. Ja minullahan hiukset rasvoittuu tätä nykyä päivässä ja naama kukkii aivan järkyttävästi. Teininäkään ollut tällaista finnien määrää.
 
Mulla on jostakin syystä vahva "poikaolo". Ja ehkä tämä aavistus liittyy siihen että miehen perheen puolella näyttää olevan traditio että ensin syntyy tyttö ja sitten poika. Ja mun makeanhimo on kadonnut ties minne, muistan vaan kun tyttöä odottaessa vedin karkkia kaksin käsin... Meidän 4 v. tyttö on sitä mieltä että poika on tulossa ihan sen takia että hän on itse tyttö eikä hänen mielestään voi olla mahdollista että mahasta tulisi kaksi tyttöä :D Tavallaan olisi kumminkin kiva jos tulisi toinen tyttö niin saisi noi kellarissa lojuneet vaatteet taas käyttöön.

Onneksi ei sukupuolta ehkä tarvitse arvuutella enää kovin kauaa, meinaan nimittäin ensi viikon Köpiksen reissun yhteydessä käydä ultrassa selvittelemässä sukupuolta. Siellä on käsittääkseni hitusen halvemmat ultrat kuin Suomessa (2D sukupuoliultralle tulee hintaa n. 65€)? Voisi kuvitella että jo noilla viikoilla pitäisi nähdä sukupuolen ok hyvin, jos sen periaatteessa näkee jo 14 vk lähtien...
 
Ruuasta tulikin mieleen, että olen ollut viime kertaa nirsompi. Viimeksi ei ollut kanaa lukuunottamatta mitään, mitä ei olisi millään pystynyt syömään. Nyt sen sijaan söisin kaikkein mieluiten pelkkää lihaa. Ja aika lailla syönkin. Pakottaudun kalaa syömään sen pari kertaa viikossa, kun muulle perheellekin tulee tehtyä. Kasvisruokia samalla periaatteella vähän ja väkisin. Kana ei mene yhtään alas. Roskaruokaa ei pysty oikeastaan yhtään tai muutenkaan mitään hirveän rasvaista. Jos erehdyn, tulee paha olo ja vatsa kipeytyy. Kaikki majoneesimössöt on myös oksettavia. Erikoista on myös se, että kypsennettyjä vihanneksia en sellaisenaan voi syödä. Sosekeittona tai hienonnettuna pihvissä menee just ja just.

Voi kyllä olla, että tämä näin pitkälle jatkunut paha olo aiheuttaa osan noista ruokaällötyksistä. Saa nähdä, josko tämä joskus menee ohi.

Ultraan aikaa pari viikkoa, toivottavasti selvisi siellä, niin ei tarvisi jännittää kumpi on oikeassa :) Mieshän totta kai TIETÄÄ tämän olevan myös poika ;)
 
Me tehtiin viikolla 12 jenkeistä tilaamani sukupuoli testi (baby gender prediction test) joka näytti tyttöä ja viime viikolla varmistui tulos jonka jo tiesimme - tyttö.)
 
Mulla oli esikoisen kanssa tyttö-olo => poika tuli. Nyt on poika-olo, parin viikon päästä selviää, menikö taas pieleen. emoticon

muoks. Taisi mennä.
 
Poikaolosta huolimatta näyttäisi siltä että meille on tulossa tyttö <3 Ainakin ultran tehnyt hoitaja oli erittäin vakuuttunut tästä. Tosin pieni oli erittäin häveliäs ja peitteli itseään niin jääräpäisesti että se sukupuolen selvittäminen oli aika vaikeaa... :D Tökittiin mahaa, yskin ja pompin mutta tämä yksi piti jalat tiukasti ristissä.
 
kaikki viittaisi tyttöön minulla on

- makean himoa ja rasvaisen ruuan ystävänä(mutta ei ihan kaikki eli ei makkaraa ja lihapullat uunista tulleina)
- partakarvaa ei ole tullut
- syke 145-155
- kun olen epävarma liikkeistä elääkö se edes.
mies sanoi:  tyttö tulossa, viimeksikin olit epävarma liikkeistä. kuitenkin jo 20vko alkamassa.

torstaina rakennekuva
 
hmm... vastasin jo mutta en tiiä mihin se mun viesti hävis kun ei näy missään... no laitan uusiks :D
 eli joo... mulla oli alussa ihan heti sellanen fiilis että tyttö on tulossa, jostain vaan tuli sellanen tunne et tyttö se on... no sit aloin näkee unia vauvasta ja aina niissä vauva oli poika, muutin sitten mieleni ja päädyin siihen et poika sieltä tulee. :) töissä kaikki on sitä mietlä alun kovan oksentamisen vuoksi et tyttö tulee... :) tammikuun 8pv olis ultra missä sitten nähään, toivottavasti, kumpiko siellä on! :)
 
Tänään saimme selvyyden siihen, että miksi suklaa ja karkki maistuu paaaaljon paremmalta kuin aikaisemmin :)

Eli tyttöä täällä odotellaan :)
 
Takaisin
Top