Masuasukkien sukupuolet :)

Rigsu

Vauhtiin päässyt keskustelija
Eli... Kumpaa luulet/luulit odottavasi, koska sinusta alkoi tuntua siltä, mitä isä on asiasta mieltä? :) ja tietenkin: mistä päättelit että näin on? ...ja kumpi sieltä sitten lopulta on tulollaan?

Meillä ollaan arveltu, että tulokas on poika, molemmilla on vain vahvasti ollut sellainen tunne jo ennen plussaa :) Pahoinvointi alkoi ihan parin viikon sisällä hedelmöityksestä, oli melko pahana, mutta meni sitten yhtä äkkiä ohikin, ja sen jälkeen onkin ollut todella helppoa odotusta ainakin tähän asti. (mitä nyt näköjään hiivat ja sittemmin bakteerivaginoosi on riivanneet enemmän kuin olisi suotavaa; tällä hetkellä käytössä Flagyl Comp-puikot)
 
Mulla on kans vahvasti semmonen tunne, että olis poika.. Syytä en tiedä, jotenkin vaan tuntuu siltä:D isä nyt ei taida olla mitään mieltä... mutta tuntuu että se salaa toivoo tyttöä:P kattoo ny sit kumpi sieltä tulee:)
 
Mä en kyllä osaa yhtään sanoa... Eikä kyllä oo hirveesti toiveitakaan kummastakaan. Mulle käy kumpi vaan. :) Mies vaan totesi, että miten hän pärjää, jos sieltä tulee tyttö, kun sen jälkeen kotona on kaksi pompottajaa...Mitä mahtoikaan tuolla tarkoittaa. ;)
 
Ei oo yhtään hajua kumpi tulossa, mutta aijotaan tällä kertaa selvittää asia rakenneultrassa jos mahdollista. Esikoisen kanssa odotettiin syntymään saakka ja sieltä tuli poika niinkuin kaikki olivat ihme kyllä arvelleetkin!
Tällä kertaa pieni toive olisi, että saataisiin toinen poika, mutta jos se on tytön tyllerö niin aivan yhtä tervetullut on! Pari iltaa sitten näin unta jossa odotin poikaa, joten jännityksellä nyt pitää odottaa onko se enneuni vai ei.
Mies sanoo, että ihan sama kumpi tulee, mutta jos aseella uhataan ja pakko olisi sanoa jompi kumpi niin sitten poika.

Tosin päässä on pyörineet tytön nimet, joten en tiiä yrittääkö mun alitajunta viestiä jotain... :)
 
Mullakin on pyörinyt päässä vain tyttöjen nimet... Mutta näin unta missä mulla oli kaks lasta ja ne oli molemmat poikia. Jännittävää odotella. Kyllä mekin halutaan tietää se sitten rakenneultras, ei malta odottaa syntymänä asti:)
 
Meillä veikataan tyttöä, tai siis minä veikkaan ja tuleva isovelikin sanoo että sisko tulee. :) Mies taas sanoo että poika se on! =D
Meillä mää aloin heti epäilee että tyttö tulee, silllä oireet ovat ihan erilaiset ku Niklasta odottaessa.. Ei mulla muuten oo mitään hajua kumpi ois tulossa, mutta kun oireet ei oo ollenkaan samat ku esikoisesta niin veikkaus on että toinen sukupuoli siellä nyt asustelis ;)
Saas sitte nähdä, kumpi sieltä oikeasti tulee, mutta.. tulee kumpi vaan niin yhtä tervetullut ja rakas se on silti! :)

Ajatteliko kukaan tilata netistä sitä testiä jolla selvii kumpi on tulossa tyttö vai poika? -Mä tosin en tiedä toimiiko se oikeesti ja onko se luotettava, mutta oihan se aika hauska koklata ja katsoa sitte mikä oikeesti oli lopputulos :) Voi siis olla että mä sellasen meen ja tilaan :)
 
Hei!
Mieheni on saanut päähänsä että odotamme tyttöä. Itse en oikein tiedä.
Joka tapauksessa - kumpikin on meille täysin tervetullut !

Mistä sellaisen testin saa tilattua, voisi ihan huvikseen kokeilla?
 
^Kannattaa googlettaa vähän sitä sukupuolitestiä. Se on nimittäin useiden sivustojen mukaan 50% tarkka eli yhtä tarkka kuin heittäisit kolikkoa ;) Sen toimivuudesta ei ole mitään tieteellistä näyttöä.

Tosin, jos se olis ollut huomattavasti halvempi, niin mäkin oisin saattanut ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi tilata sen :)
 
:D yhtä tarkka kuin nämä meidän tämänhetkiset arviot siis! Niissäkin on 50% onnistumismahdollisuus :P hyvä homma... 135€ doppleriin... juu... mutta että 50€ sukupuolen selvittämiseen -ja "testi" on yhtä tarkka kuin arvaus!
 
Juu mina myos lueskelin tuosta testista pari viikkoa sitten ja tulin siihen tulokseen etta se ei ole omaa arvausta kummempi joten jaa ostamatta meilla.

Sukupuolesta itsella on kutina etta olisi poika kun oireet ovat erilaisia kuin ensimmaisen (tytto) kohdalla. Myos ruokahimot ovat eri. Ja siis seka oireet etta ruokahimot ovat samanlaisia kuin kahdella ystavallani pojan kohdalla joten saa nahda. Itse kylla toivon toista tyttoa ja mies haluaisi pojan mutta sanoo etta kylla tyttokin kelpaa :)
 
jää kyllä täälläkin tommoset testit hankkimatta :D en ostais vaikka olis halvempi, on siinä mun mielestä vaan jotenkin se oma jännityksensä, kun odottelee sinne rakenneultraan.:)
 
Juu, jää kyllä ostamatta. Ei ole mitään järkeä tuollaisessa testissä, kun onnistumisprosentti on noin surkea. Googletetin itsekin nyt tuota :)
Mutta kyllä mikäli olisi ollut todella varma testi ja vähän halvempi, niin olisin todennäköisesti testin ostanut.

Nyt täytyy vissiinkin odotella sitä ultraa joulukuussa...toivon että se siellä tulisi esille. Tärkeintä tietysti on että lapsi on terve.

Olen muuten siinä mielessä iloinen tuosta ultran ajankohdasta - se sattui juuri viimeiselle perjantaille ennen joulua. Milloin teillä on toinen ultra?
 
Mulla on samaan aikaan ultra :) 21.12... ja juu, kumpikin ovat meillekin ihan yhtä tervetulleita... ei miehellä eikä itselläni ole sen kummempaa toivetta sukupuolesta, mutta fiilispohjalta tuntuu pojalta tämä. Sittenhän sen näkee! :)
 
Minä puolestaan tiedän sitten lisääntyykö, mun karvotus vai ei?
mulla on kaksi partakarvaa ja yksi karva on per poika tullut.
neiti kun tuli vedin kaikkee makeaa ja pojista taas piti syödä terveellisesti ja vähän lihaa.
vielä näyttää siltä että terveellinen elämän tapa mutta kohtahan näkyy, onko karvatuslisääntymässä vai iskeekö makian himo?
Toivottavasti, en ole tällä menolla parrakas nainen.
emoticon
 
Mä kävin myös googlettamassa tota sukupuolitestiä ja päätin jättää ostamatta. Ilmeisesti on tosiaan yhtä tarkka kuin arvaus, tai jotkut oli jopa maininnut että testi antaa jonkin verran enemmän poikatuloksia..

Me ei saatu rakenneultraa joulukuuksi ja ilmeisesti pyhien takia saadaan odottaa tammikuuhun asti. Eli rakenneultra vasta 2.1., viikoilla 21+5. Mun mielestä aika myöhään mutta minkäs teet. Oon kyllä sen verran utelias selvittämään sukupuolta että saatan Köpiksessä käydessä vierailla paikallisella "skannausklinikalla". Kattelin että siellä sukupuolen selvittäminen 2D-ultrassa maksaisi vaan n. 67€, mikä on ilmeisesti kumminkin halvempi kuin yleisesti Suomessa.
 
Näin viime yönä unta että tyttö olisi tulossa(=, siitä en sitten tiedä mitenkän toiveet siihen vaikuttaa, meillä klassisesti mies toivoo poikaa ja minä tyttöä, jotenki ennen raskautta olen aina höpissyt ,että meille tulisi  tyttö, niin vahva fiilis vaan siitä olisi, että ensimmäinen muksu olisi tyttö.
Selivääpä sitten rakenne ultrassa (:
Unessa tytön tylleröinen syntyi 47cm ja 3500g .

Katsotaan pitääkö uni paikkansa, edes hiukan(=
Nimittäin viimeeksi kun unia vauvoista näin, oli silloin kun miehen sisko odotti kaksois poikiaan viimesillään ja unessa tuli esille numerot 10.5(2011) ja sillonhan nämä pikkuiset syntyivätkin ..
 
Itselläkin toinen ultra 21.12 :) Mukava päivä tiedossa siis kun aamusta ultra ja myöhemmin pääseekin joululoman viettoon:)
 
Mulla oli edellisessä raskaudessa ihan tyttöolo mut tällä kertaa on sellanen olo et pientä poikaa odotetaan :) Mies on kovasti toivonut poikaa mutta sanoi, että nyt tuntuu siltä että tyttö olisi tulossa kuitenkin. Sen näkee sitten kumpi tulee, mut mulle on toisaalta ihan sama kumpi sieltä tulee :)
 
Mulla on jotenki tyttöfiilis, mutta ei mikään erityisen vahva. Miehen kanssa väännetään kättä siitä selvitetäänkö ultrassa sukupuoli vai ei. Mä haluan pitää asian kaikille, myös itelle yllärinä. Mies taas haluaa tietää, ja mä en halua että mieskään tietää. Kyllä on hankalaa...emoticon
 
Takaisin
Top