Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen kyllä vissiin taitavasti mahaani "piilotellut", kun nyt rv 21 ja kukaan ei ole töissä huomannut mun olevan raskaana. Olen kyllä pitkä, mutta normaalisti sen verran hoikka, että melkein loukkauksena alan kohta pitämään, jos asiaa ei aleta huomata! :D Tissien kokokin on tuplautunut ja siis omasta mielestäni maha näkyy kyllä. Painoa on tullut 5,5 kg ja vyötärö on nyt 90 cm.

Mulla on tää maha tällä hetkellä sellanen, että joka ei tiedä miettii varmaan oonko lihonnut vai raskaana. :D

Laara mulla oli esikoisen aikaan masu piilossa hienosti ihan muistaakseni viikoille 22 (?). En oo ihan varma oliko 20 vai 22. Mut 22 uskon koska, vasta ru:n jälkeen töissä jotkut alko enemmän tuijottaa välillä. Seuraavassa maha ehkä aavistuksen nopeammin pomppasi.

Mä kävin vaa'alla nyt ekaa kertaa muualla ku nlassa. Ja tää näyttää 0,5 kg vähemmän ku nlan vaaka, et joko oon laihtunut, tai sitten kevyemmät vaatteet tai sitten nlan vaaka näyttää vaa enemmän. On tää kyllä hassua ku paino ei näköjään taaskaan oikee lähe vielä nousemaan. Katoin just edellistä nlakorttia ja vasta lopussa ihan järkkyä painonnousua, olikohan vkolla 36 tullu 1,7 kg/vko ja vielä rv 38 tullu 1,4 kg/vko! Saa nähä meneekö tää samalla kaavalla. Ja maha tuntuu nyt vaan pienentyneen tällä viikolla! Hyvin pystyy piilottelee, jos haluaa.

Hyvä et muillakaan ei oo hirmu painon nousu tässä ollu vielä. Mä jännään et joko neuvolassa on ens kerralla kuukauden päästä lähtöpaino saavutettu kun oon farkut jalassa siellä käyny vaakalla..

Muoks. Ja mä en tiiä miten söisi enempi ja terveellisesti. Tottakai sitä voi ruveta vetää pizzaa, karkkii ja sipsejä joka päivä mut se ei vissiin kuitenkaan ollu tarkotus ja oon iloinen et nyt on paino lähtenyt vihdoin ja viimein Hienoseen nousuun!!

Mä oon edelleen miinuksella painon kanssa. Siis jos katsoo siitä mitä vaaka näytti ekassa neuvolassa ja mitä näytti tänä aamuna. Laihduin ekan kolmanneksen aikana 3kg ja ehkä kilo tullut lisää sen jälkeen... Ehtiihän tässä vielä :D

Mulla on tullut 3kg yht. Just aamulla kävin vaa'lla. Välillä näyttää, että tullut 2kg välillä 3kg. :D saisin kyl syyä vielä terveellisemmin! Mut oon aika tyytyväinen. :D sais vielä olla maltillista.

Mistä tietää, että maha on kasvanut... Ostin kk sitten äitiyssukkiksia, ne ylettyivät silloin melkein rintojen alle. Eilen tajusin, että tulevat häthätää navan yläpuolelle :eek: näköjään se kasvaa vaikkei sitä taho huomata, kun tulee niin vaivihkaa :rolleyes:

Mies nimesi tuon mahan noin. Kun saa koko perheen kerralla. :)

Olimme lauantaina kylässä tuttavapariskunnalla, jossa on tulossa myös kaksoset pari viikkoa ennen meitä. Tulevan äidin maha oli söpö ja kaunis kupla, eikä tällainen röllö kuin itsellä. Pieni kateus iski kyllä, vaikka ei saisi vertailla.

Elaffy mä taas on sulle kade ,ku sul on edes tuttavapariskunta, joille tulee myös kaksoset, ja vieläpä melkein sama La. :D mulla taas ei edes ole kukaan ystävistä raskaana. Tasan yksi ja sekin enemmän kaveri kuin ystävä ystävä.

Harmony, olemme pohtineet paljon, mikä todennäköisyys on saada kaksoset ja että tutut saavat myös kaksoset, sekä lisäksi vielä melkein samaan aikaan. Etenkin, kun heillä on pitkä yritys myös taustalla. Elämä on joskus ihmeellistä. :)

Rv 21+1. Mahasta tullu tommonen selkee pallo ja selkee vavvamasu. Mielestäni en näytä kauheen lihoneelta mut silti tullu 7kg. :oops: tissit kasvanu kauheiks lolloiks ja ne ei enää oo niin kauheen kivat. Mut tää masu on kiva kun on jo selkee pallo enkä näytä vaan lihoneelta kuten alussa.

Liitteet

• 20150126_212209.jpg
    20150126_212209.jpg
    448.4 KB · Katsottu: 103
Takaisin