Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä yllätyin tänää, ku käytii kattoos äireetä tossa sairaalassa, jossa on seutukunnan ainut synnäri ja äitiyspkl, et kuinka paljo ihmiset tuijottaa tätä pömpeliä! Vaikka siel pyörii tiineitä naisia käytävillä kokoajan? Ja muutenkin! Ku mulla ei kyl oo epäselvää, mistä turvotus johtuu:D

Jos olisi kesä, pitäisin tuota miehen kaapista löytyvää Tuskafestareilta 2005 ostettua paitaa. Sen selässä lukee "Saatanaako tuijotat". Jotenkin en vaan nyt tykkää kun töllätään, ja auta armias jos joku uskaltaa koskea. Viime raskaudessa ne 3 kertaa mitä vieraat (mukaanlukien oma äiti) koski mun mahaa oli ihan liikaa nekin.

Mä en halua liikkua enää missään koska pelkään että multa kysytään että joko sä kohta synnytät. En kyllä ole pystynykkään liikkua ku olen niin kipeä mutta nyt en enää edes halua. Mun vyötärön ympärystä on nyt 107,5cm ja rv 20+2. Painoa on tullut 5 kg. Että ei ihan järkyttävästi mutta miten tämä maha on niin kauhia. :O Kyllä me naiset sitten osataan stressata. Itkettää ja naurattaa yhtäaikaa. :D

Ite ihailen masua päivittäin ja ihanaa kun alkaa pyöristymään niin et näyttää vauva masulta. Tänään kaverin häät. Saa nähdä mahdunko mihinkään :)

Mut noi kommentit: ootpas sä paisunut tai kun mies sanoo välillä:onpas sulla iso maha jo, sillon otan hetkeks itteeni. Vaikka järjellä ymmärrän mitä ne tarkottaa.

Ite puhuttelen mahaa tynnyriksi ja möhikseksi :D
Muuten ei ahdista, mut ku on valmiiksi pitkä ja iso muutenkin, on hankala löytää housuja :p
Leggareita ja kalsareita pitkien paitojen kanssa lähinnä :D

Mulla nyt mahanympärys 98cm ja viikot 20+3. Kiitos pitkän selän, jospa tuo maha ei ihan jäätävän isoksi tuliskaa vaikka kaipaanki semmosta mahaa mikä ois oikeesti pyöree eikä vaan alamaha pöllötä :)

Mä mittasin omani ja tulos oli 109cm ja painoo tullu 2kg nyt rv 20+1 ja esikosta oli synnärille mennessä maha ympärys 115. :D

Toi on tosiaan ihanaa ku ei tartte mahaa vetää sisään. :D serkku tyttö meinas eilen saaha kohtauksen kun mun masu on jo iso. :))

Jetsoni. Edelliseltä lähdin synnyttämään ku vyötärön ympärystä oli 97cm. Nyt on 107cm puolivälissä. :-D

En oo koskaan mitannu enkä mittaa :D xD :P mutta vähän kyllä hirvittää kun puntarin mukaan ois tullu taas kilo viikosa painoa :( ei voi pittää paikkaansa ja oon nimen omaan ollu syömättä herkkuja, Eikai nyt yhen karkkipäivän takia heti kilo voi tulla :D

Nouseehan se paino raskausaikana vaikkei herkutteliskaan. Esim. nestettä voi kertyä elimistöön ja vauva, istukka ja kohtu kasvaa koko ajan, niistäkin kertyy painoa.

Takaisin