Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla se häviää kohta olemassa olosta...:rolleyes: saas nähä onko ultrassa vielä napa vai pelkkä risti siinä kohtaa.

Mullakin napa ollu ed.raskauk.ihan normin näköinen. Totta kai ei tavallisen syvä muttei myöskään kadonnut!

Mullakin on vielä ainakin ihan samanlainen napa kun aina on ollu. Yhtään ei haittaa vaikks kuopastaan vähän ulos tuliskin. :p

Tänään huomasin sohvalla puolimakaavassa asennossa, että hyllyvä makkara ei ole kadonnut mihinkään, se on vaan levennyt pitkin mahaa, eikä tunnu/näy seisaaltaan niin selkeästi :D napa on edelleen kuopalla :p

Mulla on napa jo vähän erinäköinen, on vähän pullahtanut ulospäin. Edellisessäkin raskaudessa lopussa napa vilkkui kaikkien paitojen läpi :D !

Voieiii, mulla masu on ihan olematon vielä kun teitä muita vertaa :D Nyt oon huomannu että jotkut housut painaa ikävästi, etenki collarit niin täytyy käyttää miehen omia tai mun isän vanhoja mitkä on jemmassa aiemmasta raskaudesta :D Farkut tosin menee vielä ihan omat 8) Kyllähän sitä pöhötystä rupee nyt jo olemaan, niin että varsinki suihkussa tulee ite huomattua, vaatteiden kanssa ei vois tuntemattomat kyllä sanoa et oon raskaana, ihme kyllä kun oon kuitenkin tämmönen siron mallinen (168/53), vissiin lähteny vauva kasvattamaan tilaansa selkäänpäin.. :p jään seurailemaan teijän kuvia ja katotaan uskaltautuisko tässä itekki kuvailemaan, kun jotain kuvattavaa on... ;)

Anjuska. Ole vaan onnellinen pienestä vatsastasi. Mulla nimittäin on tosi iso ja se rajoittaa jo liikkumista ja öistä ei tule mitään. Kauhea työ vaihtaa asentoa.

Hihii, kiitos:joyful: mä rrrrakastan näitä tossuja♡ hm:ltä tilasin. Hiihdän villasukat jalassa kesät talvet, talvella ne ei vaan taho aina riittää niin tartti tämmöset kunnon tossukat hankkia.:p Voin suositella, ON lämpimät!! :)

Edit. Parhaillaan mun viluvarpaat on kuumassa suolakylvyssä. Loppuis tää tän päiväinen jäätyminen.:coldfeet:

Mäkin rrraakastuuuin!! Uuuuh ehkä pistän tilaukseen :D siis noi ois kätsyt koska mulla kastuu sukat välillä, ku mies ja lapset tulee lumisilla kengillä ja sinne tänne jää sulanutta lunta. Enkä tykkää pitää crocseja.

Meillä on muute sama! Eteisessä on lampaanvillainen matto, jolle lumet sulaa mutta ne ei imeydy siihen mattoon (eteisen läpi siis kuletaan käytännössä koko ajan). Ja kun se on tumma niin märkiä kohtia ei näe. Noilla ei haittaa töpsötellä vesiläikkien päältä :D VIHAAN märkiä sukkia....:shifty:

Takaisin