Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuntuis et nyt aamulla taas vähän pienempi, mut kiva kupla. Edestä näkee et hyvin on lähteny eteenpäin, leveyttä ei oo tullu viel yhtään, päinvastoin, jenkkakahvat on kadonnu ku nahka venyy:D

Liitteet

• 1421568078459.jpg
    1421568078459.jpg
    108.6 KB · Katsottu: 126
Queens castle tsekkaa dorothy perkings netti kauppa ja sinne hakuun maternity, niillä on joitain tuotteita kokoon 50 tai xxl asti ja ainakin ne mitä oon tilannut on olleet reilun kokoisia myös tuubit. Toimitusmaksu suomeen on kohtuullinen mut ei tietty yhtä tuubia välttist kannata tilata :) tai sitten vaan kangaskauppaan ja ompelemaan

Ihania masuja kaikilla!!

Mäkin jännäilen koska mun napa kääntyy!!

Mullekin navasta jää vain pieni rasti näkyviin...:rolleyes: mahan ei tarvi enää paljoa tästä kasvaa niin se on goodbye kuoppa lopullisesti.

Mullakin napa on jo nousemassa, no jännäilemään sit kuinka navalle käy!! Mulla leikkausarpi kulkee vielä navan läpi...

Synnytyksen jälkeen on outoa kun se napa tuleekin yhtäkkiä takaisin. Se tuntuu vaaaaaltavalta kraaterilta, kuin joku ois kaivankoneella kaapassu.:eek::yuck: Menee hetki tottua siihen uuteen-vanhaan napaan.:rolleyes: Ainakin mulla!

Rosalina: Todellakin! Mun navan ympärys oli vieläpä ihan ruskea, kun siinä oli samaa pigmenttiä kuin linea negrassa. Venyneenä sitä ei vaan ollut huomannut. :wtf: Onneksi se palautui ihan normaaliksi. Kohta se on varmaan ruskea taas...

Onks monellakin toi napa pompannu esiin? Mul ei oo xD mietin vaa et monil kavereillakin napa pompannu nopeasti esiin. En ny sit tiiä xD

Takaisin