Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Qc,samaa olen minäkin tuskaillut! Ihanaa olla sotanorsu prkl! Ehkä tosiaan vaan siirryn suosiolla sinne xxxl-xxxxxxxxxl osastolle! Ja juuri tuo että liitetään alkuun äitiys ni halleluuja miten kalliita! Ite ostin pari viikkoa sit hm koon 46 mamafarkut,jotka maksoin 40e! Ite oon pihi vaatteitten hinnassa ja mulle toi on jo ryöstöö! No eiköhän ne saakeli ala olee jo pienet! Murrr

Mä sain masutuubin ekoihin turvotuksiin kaverilta, se on vähän turhan napakka, ja hilaa itseään ylös lanteilta, mutta toisen kokoa isomman ostin tori.fi noin viidesosalla normihinnasta.. Hyödyllinen kapine!
Pitääpä ensi viikolla latailla omat 2 masukuvaa kanssa tänne, tai edes katsoa niitä itse rinnakkain. Onneksi otin melkein heti testin jälkeen yhden kuvan muistoksi ja nyt just pari viikkoa sitten toisen. Näkee vähän mitä tapahtuu, kun tämä kahvikuppitaso tästä nousee. Vatsaa oli vähän jo ennestään, joten nyt on sitten istuessa tämmöinen kiva muffinssi...

Mä en tajua miks mun pitää olla tällanen että aina vertaan mahaani muiden mahaan.. tuntuu ettei toi maha oo kasvanu moneen viikkoon ja puoliväli on parin päivän päästä. Ja muka toinen raskaus näkyy aiemmin ku eka, no ei päde sekään mun kohdalla. Eipä nuo perhekahvilan äiditkään oo vielä edes huomannu että oon raskaana, ja kun asia ei muuten oo tullu puheeks niin en oo sit kertonutkaan. Äh, luulis että ekasta raskaudesta ois jo oppinu olee vertailematta mutta ei.. Tahtois jo siirtyä äitiysvaatteisiin, mutta tuntuis kyllä hullulta!

Kannattaa silmäillä Huuto.nettiä (ja niitä fb-kirppareita). Sieltä voi löytyä edullisesti ja varmasti laaja kokovalikoima.

No jos jotain hyvää tästä pienestä mahasta, niin ainakin juokseminen sujuu vielä suht ketterästi :) .

Kannattaa kyllä nauttia niistä siron mahan eduista :) Mä en taho päästä enää kyykkyynkään ilman, että meen tarpeeksi leveään haara-asentoon.o_O Kuntosalilla kyykyt jää vajaiksi mahan takia. Ja muutenkin vois olla kelpo apuväline sellainen mummoille tarkoitettu varrellinen tavaroiden noukkija :laughing002 ei tarvis kumarrella.

No eiköhän mullakin oo eri ääni kellossa viimeistään kun toiset 20 viikkoa on kulunu :D !

Tässä mun maha rv 18+2. Mulla tuo nyt muutenkin pömpöttää kun oli lähtöpainoakin yli 84kg Glumps!!!!! :confused: Housut kyllä ei mee enää kiinni, ilman et tuntuis hyvin epämiellyttävältä. Lantio on myös leventynyt!

E: Huomatkaa ihana notkoselkä! :D

Liitteet

• 2015-01-13 07.27.51.png
    2015-01-13 07.27.51.png
    941.9 KB · Katsottu: 136
Qc,samaa olen minäkin tuskaillut! Ihanaa olla sotanorsu prkl! Ehkä tosiaan vaan siirryn suosiolla sinne xxxl-xxxxxxxxxl osastolle! Ja juuri tuo että liitetään alkuun äitiys ni halleluuja miten kalliita! Ite ostin pari viikkoa sit hm koon 46 mamafarkut,jotka maksoin 40e! Ite oon pihi vaatteitten hinnassa ja mulle toi on jo ryöstöö! No eiköhän ne saakeli ala olee jo pienet! Murrr

Mä en mene ees normaalisti kokoon 46 saati sitten nyt ku tynnri kasvaa :angry1 :laughing002

MorningSun, kui pitkä sää oikke olet?? Mulla lähtöpaino sun kanssa samoissa ja pituutta 168.

Ja oot hitokseen hoikannäköinen muhun verrattuna ;)

E: siis jos saa kysyä/ haluat vastata

Timantti, olen 165cm. Et tähän varteen aikamoinen massa! :D Neuvolassakin järkyttyivät vaakalukemaa, mut sano kuitenki kun en kyllä näytä niin pahalta :D Arvot on kuitenkin tosi hyvä. Mut tietysti yritän että en turhaa keräis painoa, mut.katotaan kuinka käy!

Mäkin ihmettelen et missä ne kilot on :D sulla siis.

Jos joku sanois sun mitat ja ton kuvan perusteella pitäis uskoa ni jäis kyllä uskomatta :) et totta vie näytä niin lihavalta.

Hah, no jospa kuva vähän vääristää. Ihan M-L koon(enemmän L) vaatteita kuitenki käytän. Tissit painaa varmpaan 10kg/lollo, jospa ne ois siellä sitte ne kilot! Ja perse on levinnyt ihan hyvin, mut siitä nyt en viitti laittaa kuvaa tänne. Jos tekis uuden topicin, perseen ulkoiset muutokset?

Kannattaa myös sukulaisilta ja tuttavilta kysellä lainaan/saisko ostaa mammavaatteita. Mä sain yhet housut ne on s-kokoo mut menee yllättäen päälle kun mulla yleensä L-kokoo noi paidankin mitkä ostin. Ihme liike se yks kun sovitutti mulle housuja jotka ei menny ees pyllyn yli ja puserosta kysy et s vai xs nooo L oli se oikee koko....

Muoks. Ja kirppikseltä löytyy myös mammavaatteita!!

Kirppiksillä vaan törmää välillä niin ylihinnoiteltuihin äitiysvaatteisiin, ainakin täällä päin.:wideyed: Paidasta saatetaan pyytää 8€. Mulla kävi flaksi kun löysin kesällä kolmet housut 4€/kpl. :)

Mä liityn kans MorningSunin kilojen ihmettelyyn, oon ite 170 cm, painoin ennen raskaaks tuloa piirun verran alle 80 kg ja mielestäni näytän huomattavasti pulleemmalta! :) Mut me ollaan yksilöitä kaikki ja paino voi varmasti "jakaantua" niin erilailla ihmisiin. Mulla on ylävartalo suhteessa isompi kun alavartalo, oon aina saanu ostaa pienempiä housuja kun paitoja tai takkeja. Joskus oon kateellinen oikein naiselliset vartalot omaaville sirosta yläkropasta ja pyöreämmästä pyllystä. :)

Nimenomaan, yksilöitä ollaan kaikki. Työpaikallakin ihmettelivät et miten voin painaa niin paljon :D Mut olen aina painanut paljon.. ihan ala-asteesta saakka. Ennen kun tapasin nykyisen mieheni, painoin 69 kg ja se oli oikeen sopiva paino. Saa nähdä tulenko ikinä enää näkemään sellasta lukua vaa'assa :D Olen siitä onnekas että kun lihon, lihon joka puolelta ja kun laihdun, lähtee silloinkin joka puolelta tasaisesti!
Sitten ku ollaan kaikki saatu vauvat ulos, ni perustetaan joku kuntoiluryhmä ;) Hottismammat 2016!

Takaisin