Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäki voin ilmottautuu siihen :)

Mulla on muuten vatsa nyt pullahtanut sillai et se on pallo, ei oo enää kahta läskimakkaraa. :p Se on valtava, mut soma toisaalta. :love017 Vaikka se tuokin ulkonäköpaineita kun ei voi enää vetää vatsaa sisään.

Ehkä sekin ajaa asiaa, että on käyttänyt äitiysfarkkuja, jotka jää makkaroiden alle eikä niitä "hiukan tiukkoja" farkkuja jotka saa aikaan sen kaks makkaraa.

V

Mä täällä ihmettelen et puoliväli kolkuttelee kohta ovella ja näytän silti vaan lihoneen 15 kg :( liikkeitäkään ei juuri tunnu, joskus vähän myllertää, mutten tiiä onko se vauva vai iltapala :( tuntuu et teillä muilla on niin ihanat vauvapallot jo, missä mun viipyy! :D tosin mulla vissiin on kohtu taaempana ja toosi leveä lantio, niin kuulemma vauva "hukkuu" sinne helposti :/
Oho ja kuvaan jäiki kolmestatoista pelkkä kolmonen.. :D

Liitteet

• 1421492578103.jpg
    1421492578103.jpg
    81.1 KB · Katsottu: 117
No mullakin on vielä aika pieni maha, lääkäri puhui myös tuosta taaksepäin kallistuneesta kohdusta.

Minäki oon mukana tuossa porukassa sit. Ukko eilen illalla ärsytti kunnolla ja sit vielä tokasi että mut pitäs kesäkuussa ilmottaa rakas sinusta on tullut pullukka ohjelmaan.

Mulla kanssa kohtu taaksepäin kallellaan,mutta maha tuntuu silti kyllä isolta.Kiloja ei ole onneksi tullut kuin 2 lähtöpainosta,mutta luulen,että nyt alkaa nousemaan reippaammin.

Mulla on kans taaksepäin kohtu ja leveeee lantio, niin sinne vauveli hyvin piiloutuu. Paino on onneks vielä -1,5kg lähtö painosta.

Takaisin