Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rinnat on ruvenneet kasvamaan :D Mies tykkää... Minä en tiiä! Ollut aina jotain a-kuppia, ja nyt kun nää vaan kasvaa niin tuntuu oudolta.. Vaikea pitää vanhoja paitoja, vaikka menis vielä masun kohdalta justii, rinnoista puristaa tai napit pamahtaa auki...

Argh, ja kommentit ukolta kuinka lantio/persus on leveentynyt... Sanois nyt ees mukavasti mutta "Jesus kun on isompi ku enne...!"
- Joo tiedän että rinnat kasvaa, lantio levenee, masusta tulee pallo ja mitä vielä. Mut se toitotus!! Onneks on vaan oma mies, jos olis joku naapuri tai puoltuttu, saattasin sutkautella jotain takaisin...

Tänään sen tajusin että tuo masu on sittenkin mullakin kasvanut. Mies sitä on jo sanonut muutaman viikon että raskaus näkyy jo mutta ite en ole sillain osannut katsoa kun on tota pötsiä muutenkin. Siitä sen hoksin kun esikoinen koitti tulla syliin eikä oikeen sopinut siihen retkottamaan kun törmäsi kovaan pömppään... Myös lavuaaria vasten nojatessa meikatessa yms oon huomannut ettei maha enää jousta alta pois... Taas se pääsi yllättämään. Mitään kuvia en oo tajunnut ottaa vaikka sitä esikoisen jälkeen harmittelin ja kovin vannoin että kakkosesta otan sitte joka viikko...

Mulla kans lantio leventynyt :/ enne mahtu hyvin keittiö jakkaralle istumaan nykyää pitää hieman "änkeä". Ja en tykk yhtään. :)

Painaako teillä muilla masut jo? Mulla tulee tää kupla niin eteen, että painopiste on muuttunut jo ihan kunnolla. Tiukka masutuubi masun tukena on ehdottoman pop! Tukivyö on tulossa vasta...

Ja tuo napakin häviää ihan silmissä..! Seisten ja etenkin iltasella se on enää hädin tuskin kuopalla. Hassun tuntuinen kun ei oo taas tottunut siihen:joyful: kohta on vain risti navan paikalla. Tai "se mihin ruuvimeisseli laitetaan" niinku mun italialainen ystävä sanoi kun esikoista ootin:laughing021

En mä tiedä painaako varsinaisesti, mutta tietyissä asennoissa ym tuntuu todella epämukavalta, vaikka mulla nyt ei mitenkään kovin iso maha vielä ole, mutta tuntuu silti ku olis välillä tiellä. :D

Mulla sama kuin Rosalinalla. Tuntuu et painovoima vetäis mahaa kirjaimellisesti alas ja painetta on alapäässä kiitettävästi. Välillä on jo näillä viikoilla sellasta ankkakävelyä. Ja mulla ei ollut mitään tollasta ed.raskauksissa. Kävelykin oli normaalia loppuun asti.

Onkohan se sit (ainakin meillä :D) niin että mitä suurempi raskauden järjestysluku on niin sitä nopeammin alkaa nää "loppuraskaudelle tyypilliset" vaivat -ainakin osa- ... :rolleyes: ja sulla kun on vielä kaksi vauvaa siellä pesäpallossa! No, ollaanhan me jo yli 18kk nahkojamme venytettykin ennen tätä notta maha ei pysy enää niin sutjakasti lähellä selkärankaa :wacky::grin

Mulla ei ihan noin suuria muutoksia vielä ole, mutta masu on kyllä pullahtanut paljon nopeammin kuin aikaisemmissa raskauksissa! Ja napa myös :grin

Mraa, vaihtelevasti niitä ei aina oo niillä valikoimissa. Ite tein kun en löytänyt mielestäni sopivan hintaista esikoista odottaessa. Hain kangaskaupasta putkiresoria ja siitä koneella hurautin. Tuli kyllä varsin napakka :)
Mulla ei tässä raskaudessa oo peräsin levinnyt ainakaan vielä. Tosin eipä se esikoisesta ollut vielä palautunut. 2vuotta synnytyksestä, painoa vähän vähemmän eikä hyvän ulkoilupuvun housut mene vieläkään jalkaan vaikka ennen ekaa raskautta ne meni vaikka miten paksujen verskojen päälle.. Ehkä niistäkin vois jo suosiolla luopua

Mä tilasin esikoista odottaessa jostain nettikaupasta 2kpl tuubeja (oisko ollu raskauskeiju.fi). Nää on pitkiä, voi taittaa kaksin kerroin, ja tosi napakkaa ja paksua puuvillaa = tukee todella hyvin!! Sit aikanaan Lidlistä löysin eri pituisia ja värisiä/kuviollisia tuubeja, jotka on ohuempia. Ne menee lyhythelmaisen paidan jatkeena mainiosti :)

Takaisin