Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vautsi mitä masuja osalla jo on. Nyt ei tunnu ihan niin sotanorsusta itellä. :oops: Täälläkin meinaan on jo melko kiitettävä masu (minun mielestä ihan liian iso näihin viikkoihin), mutta mies on ihan innoissaan asiasta. Pahoittelen että en jaksa alkaa sähläämään tänne omaa masukuvaa. Tuohon Noksulaiseen matkaviestintävälineeseen kun ei saa tuota sovellusta niin menee vähän työlääksi tuo kuvien siirtely.

Mä alan epäillä oonko ollenkaan raskaana kun ei oo mahaa eikä muitakaan oireita juurikaan :P

Harmi kun en oikeen hallitse tätä tekniikkaa, niin en osaa puhelimesta siirtää tähän tabletille kuvia, ois kyllä muuten kiva julkasta omakin masukuva :) . Ja mulla nokian puhelin, niin en kännykälläkään oikeen pysty tätä vau:ta käyttämään :( .

Tupuna, sama täällä, mä tarttisin jonkun henkilökohtasesti auttaan et saisin kuvia koneelle...

:rolleyes:Nyt oon viikon sisällä huomannu et masu on muuttunu painavammaks ja isommaks kun ennen. Viikko sitte mies kysy et onko maha raskaampi kun ennen olin et ei, vauva painaa 200g. Pe kun menin porukoille niin äiti sano heti ekaks et ootpas sä kasvanu, ootko varma ettei siellä oo kaksoset :BangHead kiva kiva ei kai se ultraaa kätilökään ihan tyhmä oo... Ja minkä kokonen tää on sit parin kuukauden päästä. Ja mun paino on edelleenkin sen pari kiloo miinuksella. Iltaisin varsinkin tuntuu et maha repee. Ei se vielä kuitenkaan oo:rolleyes:

Takaisin