Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania masuja... <3 ite en ole aikaiseksi saanu vielä kuvattua, mut kaippa pikkuhiljaa vois kerran viikossa kuvan napata.. En sitä kasvamista ite niin hyvin kerkeä huomaamaan kun joka päivä kyttää peilistä :D mut kuvien kautta paremmin varmaan.

Mulla maha näyttää vaa ku oisin lihonnu 10kg :D vaikka tosin toi ala maha ei katoo mihinkää vaik mahaa vetäis sisään. Mut ei se oo tommonen selvä vauva maha niiku tääl joillaki on. :)

Mä näytän lähinnä 30kg lihoneelta sotanorsulta! :D mulla ei alamaha siis pingotu vielä silleen kivasti vaan alhaalta vielä löysänä,mut ylämaha on pinkeenä ja alkaa näyttää sille et huhhuh! Johtunee istukasta joka on ylhäällä etuseinämässä..? Toissapäivänä ostin ekat mamma farkut ja ai että i love it! Miten oonkaan esikoise aikaa voinu elää ilman! :D

Tuutikki90 mulla ihan sama, alaosa hyllyy, mut ylämaha on "eessä" :D
Tosin, mulla neuvolassa ihmetteli jo viimeksi, että kohdun korkein kohta tuntuu 2 cm navan alapuolella, vaikka sen pitäis olla siellä vasta nyt

Mulla näyttää maha jo pieneltä vauvamahalta, ainakin omasta mielestä. Omat housut menee kyllä jalkaan, kun se maha alkaa vasta vähän ylempää :) . Juoksutrikoot alkaa kyllä olee vähä niin ja näin, en tiedä kauanko uskallan niitä tohon mahan päälle vetää, ettei ne ratkea :D.

Mulla rupee olemaan jo ihan selvä pallo mahan kohdalla. Tosin kyllä tuntuu että sitä leveentymistä on valitettavasti tapahtunut myös sivusuunnassa ja ahterikin on kasvanut :eek:

Mulla on alavatsa kyllä pyöristynyt ja tuntuu "kovalta" :D lantio on leveentyny jotenkis niin että omat housut on ahistavia. Ylävattassa/rintojen kohilla ei oo vielä juuri mitään huomattavissa. Alkuun rinnat turpos varmaan pari kokoa, mut nyt on enää vaan vähän isommat kuin normaalisti.

No, ei jaksa silti nyt ressata siitä ulkonäöstä niikää, mut pikkuhiljaa aika oikeesti ostella kunnolla niitä mammavaatteita, omista vaan enää jotkut sopii päälle... Ilokseni kyllä huomasin että toistaseksi kahesta toppatakista toinen vielä menee kunnolla kiinni! :D
Se mikä ei mee on pitkää mallia, et näyttää makkarakuorelta kun sen vetäsee kiinni.

Elaffy, sori kun vastaan muitten puolesta mut eikö murunen2015 (la oli siirtyny päivän toukokuun puolelle) ja sottahanna molemma oota esikoisia sun lisäks :)

Mulla on 2,5vee esikko tyttö. Esikon aikaan oli ton kokonen maha vasta joskus rv 26 jälkeen. Sillon kyllä muutenkin oli pieni maha. :) mut saampahan nyt sen ison masun mistä sillon haaveilin. :D

Tässä eilinen ilta,sori eksoottinen kotipukeutuminen. Muuttunut tollaseks teräväksi :D nyt alkaa selkeesti huomaamaan että maha ei oo sellasta löllykkää vaan alkaa olee jo kiinteempi. Mulla ei oo lapsia ennestään,siks tuntuu hassulta olla jo tällänen kupla!
Muoks. Näkyy näköjään meijän karvainen lapsikin siellä :D

Liitteet

• 1420548045413.jpg
    1420548045413.jpg
    34.5 KB · Katsottu: 120
Heh, kyllä tässä jo itse odottaa, että pulahtais kunnolla esiin, toki vielä menee takin alla piilossa eikä haittaa jos näyttää vaa siltä ku ois lihonnu. Onneks en oo, ainakaa puntarin mukaan. :D

Liekö tuo kummasti viikossa kasvanut, mutta laitetaan nyt uuen viikon kunniaksi.♡
16+0

Edit.
Ympärys olikin kasvanut viikossa 1,5cmo_O toki voi olla heittoa sen mukaan onko just syöny. Nyt en kyllä oo... Suht samasta kohtaa saan kyllä mitattua, kun on navan kans samalla korkeudella yksi luomi; mittaan aina niin että mitta menee suoraan molempien päältä.

Liitteet

• 20150107_174637.jpg
    20150107_174637.jpg
    632 KB · Katsottu: 109
Muokattu viimeksi:
Takaisin