Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No mä ihan tykkään mun rinnoista, mutta hieman pienemmät vois olla. Jos joku kysyis mistä tykkään eniten mun kropassa niin sanoisin, että rinnoista. Toki liivejä ei mistään seppälistä löydy, mut netti on kaveri. :)

Onnekkaat, täällä on tullu pikkasen lissää mutta silti niin pienet, että oikee hirvittää millaset on sitten jos pienenee hirveesti taas raskauden jälkeen ! Perkele oisin es keskikokosiin tyytyväinen, mut ei oo siunattu tänne :D

No nimenomaan, sama täällä! Ja kun nämä ei kasva ees imettäessä. Olin haaveillu, että kerrankin mä saan kunnon Dolly Partonit. Hah... unen näin, näiden ympärysmitta kasvo nihkeesti ehkä sentin.:mad::sad001

Ja kahdesta paistetusta kananmunasta ei oo imetyksen loputtua paljon iloa. Kiitos sille joka keksi push-upit, on ees jotain täytettä paidan alla.o_O

Mies vaan totes, että ne on jo niin valtavat ettei huomaa sitä koon kasvua. No mä huomaan liiveistä, kun alkaa käymään pieneks. :D

Mulla kans suht isot ryntäät ollu aina ja pari vuotta sitten kävin kohottamassa ja laitettiin implantit samalla kaunistamaan muotoa. En oo aikasemmin erityisesti huomannu mitään muutoksia ku käytän sellasia toppimaisia liivejäkin mut nyt kun tässä istun ilman rihmankiertämää ja katon näitä niin onhan nää ihan jumalattomat. Ja nännipihat/nännit ihan ruskeet?

Nänninpihojen tummuminen ja laajeneminen kuuluu asiaan :) kuulemma luonto järjestänyt niin, että vastasyntynyt hahmottaa äidin rinnan paremmin, löytää itse perille ruoan ääreen (=ryömii rinnalle masun päältä) paitsi hajuaistin myös vielä epätarkan näkönsä kanssa. :P

Crysade? Missä ton kohotuksen ym teit? Oliko arvokas? Itse olen miettinyt kans että kun tämä nyt viimeinen lapsi on nii laittas tän jälkeen koiran korvat kuriin :D

Mä kävin virossa yllättäen,konsultaatiot suomessa. Tota kyseistä firmaa ei tietääkseni ees oo enään mut samanlaisia varmaan sata! Se oli vähän päälle 4000e ja siihen päälle sit tissien ultrat ja verikokeet. Kipeenä olin niin et eka viikko meni itkiessä ja tällä kudoksella nää roikkuu taas -.- et joutuu itekkin mennä uudestaan joskus kun saa kerättyä taas kasaan noi rahat :D mulle tehtiin sellanen et pystyn mahdollisesti imettämään. Ja mun daisarit oli siis sellaset että hoitaja kysy monta lasta olinkaan imettänyt ja ilme oli näkemisen arvonen kun sanoin että en yhtään,oon lapseton 23vuotias..

Mulla rinnat menee vielä vanhoihin liiveihin mut nännipihat on vähän tummunu ja kasvanu - luulisin...

Mä oon kans käynyt ihastelemassa.:) herttinen, törmäsin siellä pienempään masuun kuin omani, vaikka ovat siellä jo viimeisellä kolmanneksella! Tunnen itteni ihan norsuksi.o_O

Takaisin