Muiden mielestä näyttää vauvamahalta mutta omaan silmään paisuneelta läskiltä.. kai tää tästä.. 14+6 vasta.
Ja tissiliivien kanssa alkaa tosiaan oleen pieni ongelma. Normi G on vaihtunu jo I/J-kuppiin, joten mihinkähän maatalousosastolle tässä joutuu vielä lähteen ostoksille
Mä oon tyytyväinen mun pieniin rintoihin, helppo harrastaa juoksua, kun mikään ei hölsky :) . Sen sijaan mua ärsyttää, kun ne on ihan eri paria, epäsymmetriset . Mutta sekin tuli imetysaikana jotenkin huomaamattomammaksi, kun ne vähän paisui, niin näyttivät vähän symmetrisemmiltä :) . Eli sitä odotellessa.
Mutta ei sekään ollut viime raskaudessa kivaa, kun monet kommentoi loppuvaiheessakin, että missä sun maha on ja miten tonne voi joku vauva mahtua? Oikeesti aloin jo pelkäämään, että kasvaako mun vauva normaalisti, vaikka sf-mitta kulki koko ajan normaalikäyrällä. Ja 3,8 kiloinen vauva sieltä lopulta kuitenkin syntyi :) .
Mä oon saanu kummastakin aiemmin kuulla näitä kaksosepäilyjä, kun on ollut niin eteenpäin-iso masu. Nytkin kyllä jo...
Ja esikoista kaikki aina kommentoi isoksi/pullukaksi jne ja se EI ollut kivaa. Teki mieli lyödä jokaista kuittailijaa! Eikä silti ollut syntyessään oikeasti iso vaan ihan pojan kokoinen, alle 3,9kg ja 51cm. Täh??
No joo mä oon kuullut kans laidasta laitaan kommentteja. Harva tarkoittaa mutään pahaa. Mut toisaalta onko pakko edes kommentoida. Itse kun olin lapseton niin en tiennyt, mitä sanoa kavereiden vauvoista taikka raskausmahoista. Pakko myöntää et sanoin aina " voi kun on söpö ja hienosti ootte kasvaneet" taikka "oot kaunis raskaanakin". Siis must tuntuu et ylikäytin noita lauseita ja varmaan porukka alko olla kyllästynyttä siihen. En uskaltanut kommentoida mitään kokoon liittyvää koskaan! Minun pieni voi olla toiselle suuri ja päinvastoin!
Mäkään en nykyään kovin kommentoi toisten masujen/lasten kokoa, ainakaan niin että tiedän, että siitä voisi ko. hlö loukkaantua. Saanu niin tarpeekseni kaikesta kuittailusta...
En mä kyllä tiedä miks kenenkään pitäis kummemmin edes kommentoida toisten mahoja, me kaikki ollaan niin yksilöitä. Toisella hyvä jos huomaa raskauttaa viimeisilläkään ja toisella taas on todella iso maha. Mut mä en pamauta mitään kaunista jos mulle ruvetaan kyseleen ootko varma et on vaan yks. Ehkä typerin kommentti mitä tiedän.
Raskaana olevien masut tuntuu olevan "kaikkien omaisuutta". Hipelöidään ja kommentoidaan ilman mitään sensuuria, vaan teepä sama jollekin, joka ei oo raskaana niin varmaan saa turpaan.
Mä tajusin äsken et mun napa pullahtaa kohta pihalle masusta :D Tuli aika outo olo. Varsinkin iltaisin masu on niin pinkeä että mietin miltä näytän loppuvaiheessa.