Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mummu sano aattona mulle et maha on kasvanu viime näkemästä ja anoppi eilen et alkaa jo näkyä ja mäkin oon iltaisin varsinkin ihaillu jo isoa mahaa. Työtakki menee vielä kevyesti kiinni!!

Musta on tuntunut isommalta jo viikolta 10 , nyt viikolla 15 rupee jo oikeesti vähän näkymäänkin. Ainakin omasta mielestä, mieheni sanoo että joulun jälkeistä turvotusta. Pyh sanon minä siihen. :wink Raskausvaatteiden kaipuu alkaa nostaa päätään, kun kaikki omat housut puristaa jo.

Kahta kuppikokoa isommat liivit jouduin/pääsin ostamaan jo marraskuun lopulla. Onneksi sain kahdet yhden hinnalla. :)

Nyt on jotain ihmeitä tapahtunu viikon aikana. Maha on pullahtanu ulos ja huomaa kyllä että pyöristyny ja näyttää jo raskaus mahalle :o ja viikko sitten ei edes olis huomannut??

Anoppi meinas että nytku on saatu kerrottua kaikille tärkeille niin se "saa" alkaa kasvamaan :D mitälie meinas. Aivan siis parissa päivässä möllähtäny tuohon tuomonen ...

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1420017129.936425.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1420017129.936425.jpg
    67.6 KB · Katsottu: 128
Kaksosmaha 17+1. Tuntuu, että se on ihan parissa päivässä pullahtanut tuohon, eikä sitä enää saa vedettyä sisään mitenkään. Aiemmin sai vielä jotenkin. Eihän tuo toki iso vielä ole, mutta tuntuu itsestä tietysti ihan valtavalta! :D

Liitteet

• 1420147363593.jpg
    1420147363593.jpg
    38.4 KB · Katsottu: 109
Muokattu viimeksi:
Täällä myös sama. Napa ei oo enää niin syvä kun aiemmin. Kuoppa vielä löytyy, mutta se on ehkä noussu jo jonku kaks kolmasosaa

Musta tuntuu ettei mulla vielä mitään muutosta masussa. Paitsi et tuntuu et olisin levinnyt joka paikasta. Odottelen sitä söpöä vauvamasua :D

Takaisin