Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään aamulla ennen pissalla käyntiä makoilin sängyssä ja silittelin mahaani jossa ihana kumpu tuntui :) ♡

Ulkoisesti ei näy vielä mahaa, turvotukset vaan päivän mittaa.. Rv 15+6

Mä oon niin Uuno etten osaa kuvia ladata koneelle mut mun masu muistuttaa imanmarian masua eli ei oo vielä pallo. Tajusiko kukaan? Ja vautsi vau imanmarian mikä painon pudotus!! Tosi hieno homma

Täällä siis tänää 16+5

Joo kyll se hikeä ja verta vaati, mutta olin iha ok tuliksoon. Olisin kyll halunnu päästä tavoitteeseeni joka oli 55kg mut kyll toi 61kg on kans ok :)

Crysade: mä aion kokemuksesta viisastuneena käyttää Belly Bind-tukivyötä raskauden jälkeen sekä benkung-sidontaa, mutta itse tehdyllä liinalla. :) tukee ryhtiä ja auttaa elimistöä palautumaan nopeammin!

Mäkään en ollut kuullut aiemmin vaikka kaksi lasta olen jo synnyttänyt. Jännä, kun tästä ei puhuta missään neuvolassa tai synnärillä! Keskieuroopassa on ihan käytäntö, että äitejä valmennetaan tässä asiassa.:eek:

Rosalina, toi sun maha on ihan valtava! Verrattuna mun 16+0 mahaan :(

Liitteet

• 1419437563798.jpg
    1419437563798.jpg
    37.4 KB · Katsottu: 142
Susanne: ei kaikil viel näykkää. Mustki tuntuu et ei mull näy yhtää. Sie voit vaikka salaa repästä ja yks kaks sul onki jo jumbo vauva masu ;)

Takaisin