16+1 tänään ja tässä äsken napattu kuva. Kyll se vaa kuvien mukaan alkais pyöristymään jne. Mut jotenki ittellä ei tunnu siltä xD aikoinani painanu 110kg ja nyt enne raskautta 61kg (laihdutin 3vuodes)nii tuntuu vaa jotenki et lihoisi xD
Mä oon niin Uuno etten osaa kuvia ladata koneelle mut mun masu muistuttaa imanmarian masua eli ei oo vielä pallo. Tajusiko kukaan? Ja vautsi vau imanmarian mikä painon pudotus!! Tosi hieno homma
Laitetaas iltamasu-kuva 13+6. Huomenna matkataan 750km autossa, joten ei taia täyden viikon kuvaa ottaa. (Matkatavarat siellä taustalla...) Napakin alkaa muuttua laakeammaksi jo :)
Crysade: mä aion kokemuksesta viisastuneena käyttää Belly Bind-tukivyötä raskauden jälkeen sekä benkung-sidontaa, mutta itse tehdyllä liinalla. :) tukee ryhtiä ja auttaa elimistöä palautumaan nopeammin!
Mäkään en ollut kuullut aiemmin vaikka kaksi lasta olen jo synnyttänyt. Jännä, kun tästä ei puhuta missään neuvolassa tai synnärillä! Keskieuroopassa on ihan käytäntö, että äitejä valmennetaan tässä asiassa.