Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sählymaila on myös äärettömän kätevä sängyn ja sohvan alta tavaroiden kaivamiseen :)
Oon kyllä eevei haaveillut tuollaisesta samanlaisesta...

Jääkiekkomailalla yltää vielä pidemmälle...Meillä koiruus onnistuu törkkäämään aina luun sohvan alle ja silloin kaivetaan
jääkiekkomaila esiin!

Ihana, kun olet jaksanut ottaa joka viikko kuvan. :) Itse olen ottanut vain silloin tällöin ihan sattumanvaraisesti. Nyt ehkä vähän harmittaa..

Mä en kanssa ole muistanut edes välttämättä joka toinen viikko! Vähän ketuttaa. Olen yrittänyt pitää kiinni siitä, että ottaisin kuvan aina lauantai-aamuna - aina sitä vaan ei sitten muista.

Mua harmittaa ku en esikon aikaan ottanu niitä kuvia ja nyt ei oo sit niitä kuvia ollu muistona ja olis sitä kuva muistoo halunnu aijemminki katella. Mutta nyt oon ottanu joka suihku reissulla ku ikinä ei tiiä että millon viimenen kuva tulee. Toki poistelen sit että tallessa on suunnilleen viikon välein otetut kuvat. :)

Kolmenkympin pallo! alkaahan tää olla jo tiellä, kenkien jalkaan laitto ja kumartelu on hetkessä menny tosi työlääks.. ja kauhia puuskutus, niinku ei happi kulkis ollenkaan! mummon (90v) kanssa eilen verrattiinki ku kauppaan lähettii että yhtä työlään kuulosta on molemmilla kenkien laitto :grinimg1427919691308.jpg

Mä otin kuvia tuosta taaperon odotus ajasta niin paljon etten nyt enään viiti. Otatettiin oikein ammattikuvaajallakin muutama otos :)

Mm tämmöiset :) 20 ihanaa erilaista kuvaa Otatettiin luonnossa tässä meijän lähellä :)
775cf988e0c716efb13ef3d8181b7246

Voikun teillä niin söpöjä pikku pallomasuja :D täällä huutelee valas joka on nyt jo isompi kuin esikoisesta viimisillään :'D

Takaisin