Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun varpaat on näkyny ehkä tammikuussa, mut siitä on kuitenkin jäätävän pitkä aika kun mies kyseli eka kerran et näkyykö varpaita ja ei näkyny sillonkaan.

Mä en oo nähny varpaita vissiin viimiseen 15 vkoon :laughing002
Ja tänään hävisi napa! Huomasin, että nyt se ei oo enää yhtään kuopalla, pelkkä risti. :P

Ihana tuplakupla!!:love7

(Kauheeta kun iskikin yhtäkkiä blackout ja piti tarkistaa et olihan se tuplakupla. :wideyed: Mut onhan se :happy: Söpö!!)

Muokattu viimeksi:
Pakko sanoa tähän väliin et meinas ihan kyynel tulla crysaden masun näkemisestä.. Niin ihanaa että ootte siinä nyt, kun muistelee sitä jännitystä ja pelkoa alkuraskaudessa et miten teille käy. <3

Murmelilla on kyllä kovin kunnioitettavan kokoinen kupla. :)

Jotenkin on todella söpöä, kun kaikilla on ihan erilainen maha, mutta kuitenkin jokaisen maha on ihan oikeanlainen. :)

Mä näin unta et mul oli mahanympärys 200cm :o. Välillä ku yömyöhään lukee foorumia. Niin jää "jutut" päälle ja näkee niistä sit unta! XD

56c9be97fd9b18fddc41a58fabd91cc2

Mulla tosi raskas ja kiireinen seisomatyö. Mutta onneksi teen vain viikonloppuja. Vielä olen ihan hyvin jaksanut tehdä. Tosin selkä on kyllä älyttömän kipee aina seur päivänä. Mut eipä ois enään kun 5 viikonloppua ja sit ois kesäloma ja siitä sitten äippälomalle, jaksaa jaksaa :)

Varpaat on täälläkin kadonneet näkyvistä.. Pariviikkoa sitten ne vielä aamuisin saattoi nähdä mut ei enää... Kesäkuussa saa sitten varpaitakin taas tervehtiä :)

Himputti, tai sitten ei. :D Jos sattuu jäämään kunnon etureppu.. :D

Ja sit tulee kuvioihin ne idiootit ihmiset, jotka nahkaisen vyölaukun nähdessää vinoilee "Ootko varma ettei siellä oo vielä toista?" LOL :facepalm::facepalm:

Mun mahan ympärys on 105cm.. nyt on 25+0 menossa. En mittaillut ennen raskautta mutta normaalipainoinen olen. Varmaan turvotustakin aika paljon koska paino nousee ihan kauheaa vauhtia (ihan hirvittää kun mielestäni syön hyvin, miehen mielestä jopa liian vähän).

Ai niin ja tää on tosiaan toinen raskaus, niin voi olla että senkin takia näin iso. Ekaa odottaessa olin tän kokoinen varmaan 33 viikolla xD

Liitteet

• 25+0-2.jpg
    25+0-2.jpg
    120.2 KB · Katsottu: 76
Takaisin